Aihe: Twisted Sister Helsinkiin
1 2 3
Mikke-poika
12.09.2007 21:16:04
Pieni rumpalipoika
12.09.2007 22:19:11

No hitto. Tuonne on päästävä. Miten mulla oli sellanen mielikuva, että ne ois jossain vaiheessa ilmoittaneet, etteivät tee enää enempää keikkaa. Ja sillon harmitti, kun en menneitä Sauna Open Airin ja Teatrian vetoja käyny katsomassa.

Yeah.
Rummut nurin ja nussimaan!
Borlag
13.09.2007 09:57:23

Umpihullu
14.09.2007 14:11:00 (muokattu 14.09.2007 14:12:26)
No hitto. Tuonne on päästävä. Miten mulla oli sellanen mielikuva, että ne ois jossain vaiheessa ilmoittaneet, etteivät tee enää enempää keikkaa. Ja sillon harmitti, kun en menneitä Sauna Open Airin ja Teatrian vetoja käyny katsomassa.

Yeah.

Viimeisen (kaamean) joululevyn ilmestyttyä sanoivat sen olevan viimeinen levy ja etteivät käy keikoilla enää.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Flash
14.09.2007 15:30:23 (muokattu 14.09.2007 15:31:09)

Viimeisen (kaamean) joululevyn ilmestyttyä sanoivat sen olevan viimeinen levy ja etteivät käy keikoilla enää.

Joo, suunnitelmissa oli kai "tuhota" bändi lopullisesti tekemällä karmea joululevy. Mutta yllättäin levy olikin odotettua suurempi menestys ja bändi jatkaa edelleen epäsäännöllistä keikkailua.

E: Teatrian keikka oli kyllä niin loistava, että uskallan suositella tätkin keikkaa, vaikka varmaan itseltäni jääkin tällä kertaa väliin.
Live Music Is Better!
Hornanturska
14.09.2007 22:17:21
Hitto vie!

Kiss, Wasp ja Mötley Crüe on tullu jo nähtyä ja kaikki oli rautaa. Twisted Sisterin kanssa on nyt vähän niin ja näin. Kuului penskana top3 bändeihin, mutta jotenkin sellanen tunne takaraivossa, ettei tuota lämpimää muistoa haluaisi pilata väsyneiden äijien kohkaamisella.

Mites tiukka bändi se nykyään vielä on?
"...jos mättöä kaipaat ja sulla on alle 50 vattine paska vahvari ni unohda mätöt, mikit ei vaa joteki anna sitä säröö?itteki jouduin hankkii 50 wattise ibanezi" - MEGA_DETH
Roberto
15.09.2007 00:00:01

Mites tiukka bändi se nykyään vielä on?

No ihan törkeesti kovempi kun mikään noista muista nykyään. Tai ikinä, paitsi Kiss ennen Dynastya.
Mikke-poika
15.09.2007 00:55:46
No ihan törkeesti kovempi kun mikään noista muista nykyään. Tai ikinä, paitsi Kiss ennen Dynastya.

Ekaksi anteeksi etta kirjoitan ooaaookkosilla, olen taalla rapakon takana talla hetkella, itse asiassa pari seuraavaa vuotta.

Aikoinaan jatin Teatrian valiin kun ajattelin etta tulevat etelammaksikin, sitten Sauna Open Air jai valiin kaverin polttarien takia.. ja sitten, tottakai kun olen taalla USA:ssa, tulevat he Helsingin Jaahalliin keikalle! No, toivotaan etta keikkailevat viela taallakin pain... menisin ehdottomasti katsomaan, TS kun oli meikalaiselle se TOP-1 bandi reilu 20 vuotta sitten...
aarghto
15.09.2007 02:19:42

Taannoinen Sauna Open Airin keikka oli yksi parhaista rokkikeikoista mitä olen ikinä todistanut. 3 biisiä tunsin entuudestaan eikä lähes mitään ennakko-odotuksia ja silti iski ihan täysiä. Parhautta.
There is no hell. There is only France.
Roberto
15.09.2007 09:58:05

Oltiin poikain kanssa Teatriassa tsiigailemassa ja tultiin samalla koneella kotiin ku orkesteri. Jay Jay French on nähny Grateful Deadin 27 kertaa = asia hahmo. Ja soittihan se Wicked Lesterissäkin.
doom crew
16.09.2007 09:37:50

Kai se nyt sitten tuonnekkin on raahauduttava. Rupeaa pikkuhiljaa pitämään kiirettä näiden keikkojen kanssa.
FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
Mika Antero
16.09.2007 10:12:17
Jos joku on tässä maailmassa varmaa niin se, että hevibändien lopettamisilmoitus tarkoittaa uutta kiertuetta viimeistään seuraavana vuonna.

Stay hungry oli kova juttu aikanaan ja jossain määrin kestää kuuntelua vieläkin. Jos on fiilis sopiva. Eli tollaset 2,5 promillea.
...rusahteli särkyessään.
Tympee Huttunen
16.09.2007 10:31:04
Jos joku on tässä maailmassa varmaa niin se, että hevibändien lopettamisilmoitus tarkoittaa uutta kiertuetta viimeistään seuraavana vuonna..

Dee Snider kertoi, etteivät he voineet lopettaa tässä tilanteesta, koska bändistä jostain syystä tuli isompi, mitä vuosikausiin. He tekivät nyt isoja keikkoja ja pääsivät suuriin tv-ohjelmiin soittamaan yms. Lopettaminen olisi ollut sulaa hulluutta.
Minä Rakenna itse pedaalisi As drunk as a cuckoo.
teg
25.09.2007 19:32:14
tuo on totta. loistobisejä löytyy noiden iänikuisten puhkisoitettujen tekeleiden lisäksi. ehkä yksi hienoimmista heviballadeista the price, the kids are back, burn in hell. stay hungry. kyllä noilla hulppean rokki-illan saa aikaan. livenä loistobändi. jos on samanlaisessa iskussa kuin saunassa toissa kesänä, ei kannata missata.
sellisti
25.09.2007 22:31:16 (muokattu 25.09.2007 22:31:28)
tuo on totta. loistobisejä löytyy noiden iänikuisten puhkisoitettujen tekeleiden lisäksi. ehkä yksi hienoimmista heviballadeista the price, the kids are back, burn in hell. stay hungry. kyllä noilla hulppean rokki-illan saa aikaan. livenä loistobändi. jos on samanlaisessa iskussa kuin saunassa toissa kesänä, ei kannata missata.

Kyllä. Ja mainittujen lisäksi vaikkapa vielä We're Gonna Make It, You Cant Stop Rock'n'Roll, Come Out And Play (todella aliarvostettu biisi..!) sekä What You Don't Know (Sure Can Hurt You), jolla keikka todennäköisesti alkaa. Huh, alkaa olla nyt jo sellainen fiilis, että täytyy melko varmasti luukuttaa Live at Wacken -dvd:tä muutamaan kertaan ennen marraskuun 12:tta. Oon ollu pitkään kateellinen vaimon veljelle joka näki bändin sillon 80-luvulla kun se kävi Suomessa ja soitti jossain ihmeen Alavudella tai jossain..? Nytpähän tulee sekin menetys korjattua. Meinasin sanoa että 80-luvun kulta-aikana, mutta taitaa bändin suosio olla tällä hetkellä sellainen, että mikähän sitä todellista kulta-aikaa onkaan...
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Pieni rumpalipoika
25.09.2007 22:42:09 (muokattu 25.09.2007 22:43:15)

Täytyy varmaan pitää Twisted Sister-miitti ennen tai jälkeen keikan : )

Edit. Katos, mulla alkaakin tosta talviloma ja koko edellinen viikonloppu menee ryypätessä, et rock rock : )
Rummut nurin ja nussimaan!
Mikke-poika
25.09.2007 22:50:03 (muokattu 25.09.2007 22:50:30)
Oon ollu pitkään kateellinen vaimon veljelle joka näki bändin sillon 80-luvulla kun se kävi Suomessa ja soitti jossain ihmeen Alavudella tai jossain..?

Soittivat (muistaakseni) v. 1985 Aulavan Rantarockissa. Keikkapalkkio oli 500000 mk. Ton summan muistan siita etta jossain Ilta-sanomissa tms. oli koko sivun kuva Dee Sniderista ja alatekstissä luki tyyliin "Dee Sniderin Twisted Sister soittaa Aulavan Rantarockissa puolen miljoonan markan edestä".
ozz3
26.09.2007 08:22:25
Tämä on kyllä vakaassa harkinnassa, Saunan veto oli yksi parhaita rock-keikkoja ikinä. Syynä tähän lienee se, että Twistareiden tavara on juurikin täydellistä livetilanteeseen. Kunnon äijähuutokertsejä! Toinen syy on Dee Sniderin show-taidot, jotka eivät liene ruostuneet yhtään vuosien varrella, mies jaksaa ravata ja riehua ympäri lavaa ja laulaakin vielä kiitettävästi (mies on muuten vokalistina kovasti aliarvostettu). Kolmas syy oli yleisön mukanaolon taso, joka oli suorastaan mahtavaa. Vaikka joutuukin vähän virinistämään tätä kirjoittaessa, niin se nyrkkien määrä ilmassa We're Not Gonna Take It:in ja I Wanna Rock:in aikana sai kyllä lähes kyyneleet silmiin.

Joo, pitääkin kyllä varmaan lähteä Halliin.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Deeku
28.09.2007 15:43:14
Soittivat (muistaakseni) v. 1985 Aulavan Rantarockissa. Keikkapalkkio oli 500000 mk. Ton summan muistan siita etta jossain Ilta-sanomissa tms. oli koko sivun kuva Dee Sniderista ja alatekstissä luki tyyliin "Dee Sniderin Twisted Sister soittaa Aulavan Rantarockissa puolen miljoonan markan edestä".

Vuonna 1986 tuo oli (paikalla) ja bändille jaettiin tuolloin kultalevyt Come Out & Play - levystä. Kuinkahan moni tuosta ostajamäärästä vielä kuuntelee levyä? Bändin maahan saapuminen noteerattiin aina tv:n uutisia myöden.

Teatriassa bändi oli ainakin huikeassa vedossa, joten toivotaan, että sama vire jatkuu. TS:llä on tosiaan siitä klassikkobiisiä riittämiin.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)