Nostoa tälle helmelle. Onhan se nyt saatna semmoinen homma, että datsunit ja sydärit saa painua hevon kuuseen kun liekehtivät pulisongit jyystää parastaan. Onhan se vaan niin tautisen kova lettu tuo uusin Keys to the highway! Varsinkin kun päästään yllättäen hiljentämään tahtia biisiin Slow down, alkaa kuulua osasten loksahtelua nasevasti. Ja siitä eteenpäin toimii kuin höyryjuna. Keep on rockin! Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Pablo Kigero 30.08.2008 04:40:43 | |
---|
Ville 29.08.2008 klo. 04:32 Flaming Sideburns Se bändi kopioi............ rolinjg stones kohtaa coverbänduibn joka coveruioi paskaa ........... eduardo suoriuttuu tehctäfästään kunialla, koska ohn kännisä ja pilvessä. Biisit muistutttaaa jonkun paskan highschool bändin paskaaa treenisessiota, koska niissä _ ei ole mitään ................ OMAPERÄISTÄ , eikä mitäään SIISTIÄ??? , paitsi EDUARDO?????? Now it's right, time to roll! |
Pablo Kigero 30.08.2008 04:41:55 | |
---|
Now it's right, time to roll! |
Zerzy 30.08.2008 12:06:34 | |
---|
Fleimarit ei ole ihan täysin mulle auennut, mutta onhan niillä hyviä biisejä. Save rock 'n roll tietysti, mutta enpä montaa muuta tiedäkään. Keikan näin joskus ja toimi. Pitäisi ottaa selvää enemmän. http://www.myspace.com/zerzysdreams |
tfs 17.10.2008 13:54:06 | |
---|
Flaming Sideburnsin vikat vedot toistaiseksi: 18.10.08 Vastavirta, Tampere, Finland 25.10.08 Hämeenportti, Somero, Finland 29.10.08 Bar Loose, Helsinki, Finland 31.10.08 Texas, Helsinki, Finland 15.11.08 B.A. Stomp Festival, Buenos Aires, Argentina 22.11.08 Inferno, São Paulo, Brazil 23.11.08 Goiania Noise Festival, Goiainia, Brazil 19.12.08 XXX Rock Club, St Petersburg, Russia |
erikiva 17.10.2008 15:31:02 | |
---|
Siis täh? Vikat vedot? Ensin 'kopterit, sitten tämä. Jes. How Could I Care? |
hemmo 18.10.2008 17:28:23 | |
---|
Siis täh? Vikat vedot? Ensin 'kopterit, sitten tämä. Jes. Kun olin Stadissa pämppäämässä, niin melko hyvännäköiset Vuosaarelais-gimmat puhu liikennevaloissa Fleimareista: jostain syystä pändin stamina saattaa olla heikentynyt. |
Johnny Buzz 18.10.2008 23:50:08 | |
---|
Kun olin Stadissa pämppäämässä, niin melko hyvännäköiset Vuosaarelais-gimmat puhu liikennevaloissa Fleimareista: jostain syystä pändin stamina saattaa olla heikentynyt. Bändihän on ollut jo viimeiset kolme-neljä vuotta todella väsähtänyt. Ei vaan enää lähe entisten vuosien malliin. |
the Gas Fuzz 19.10.2008 11:04:24 | |
---|
Bändihän on ollut jo viimeiset kolme-neljä vuotta todella väsähtänyt. Ei vaan enää lähe entisten vuosien malliin. Kyllä muuten lähtee ja tipauttaa pysäkille perässähiihtäjät. Se on vaan jalostunut, paremmaksi. Mediaseksikäshän se ei enää ole ollut vuosiin, mikä voidaan katsoa eduksi. |
aivokuolio 19.10.2008 12:37:53 | |
---|
Kyllä muuten lähtee ja tipauttaa pysäkille perässähiihtäjät. Se on vaan jalostunut, paremmaksi. Mediaseksikäshän se ei enää ole ollut vuosiin, mikä voidaan katsoa eduksi. Mun mielestä Fleimarit hukkas vähän ittensä siinä vaiheessa kun piti ruveta todistelemaan että "hei ollaan me oikeasti muutakin kuin pelkkä garagebändi". Ei sitä kannata lähteä viivalle esim. The Soundtrack Of Our Livesin kanssa jos bändissä ei ole yhtään tarpeeksi lahjakasta biisintekijää. Timangit biisit jäivät uupumaan. Rokkiosastollahan bändi oli täysin suvereeni halutessaan. |
Dog Breath 19.10.2008 12:50:47 | |
---|
Mun mielestä Fleimarit hukkas vähän ittensä siinä vaiheessa kun piti ruveta todistelemaan että "hei ollaan me oikeasti muutakin kuin pelkkä garagebändi". Ei sitä kannata lähteä viivalle esim. The Soundtrack Of Our Livesin kanssa jos bändissä ei ole yhtään tarpeeksi lahjakasta biisintekijää. Timangit biisit jäivät uupumaan. Rokkiosastollahan bändi oli täysin suvereeni halutessaan. Toi pitää mun mielestä aika pitkälle paikkansa. Etenkin Hallelujahilla ja Sky Pilotsilla oli kyllä liian monta geneeristä ja persoonatonta stygeä. Tosin, mitä enemmän on tullut viimeisintä varsinaista levyä eli Keys to the Highwayta kuunneltua, sitä enemmän on juuri biisimateriaali alkanut miellyttää. Joku Roky Mountain Sidegates on aivan helvetin hieno veto. In the Year of the Plague |
hemmo 19.10.2008 18:29:38 | |
---|
Tosin, mitä enemmän on tullut viimeisintä varsinaista levyä eli Keys to the Highwayta kuunneltua, sitä enemmän on juuri biisimateriaali alkanut miellyttää. Joku Roky Mountain Sidegates on aivan helvetin hieno veto. "Lost Generation" on aiwan ässäkunkkustyge. |
scarletmara 19.10.2008 18:52:40 | |
---|
Onhan se ihan mukiinmenevä bändi ja diggailen, hyllystäni tosin löytyy nyt tuo uusin levy ja single, olen muutakin kuullut, mutta eniten saatan tästä syystä pitää Keys to the Higwaysta. Mielestäni ihan rehellistä rock'n roll kamaa, en jaksa marmattaa siitä, että ne joutuvat todistelemaan jotain, niillä on omaperäisyyden puutetta tai liian väsynyttä menoa viime vuosina. Tietysti kyllähän bändiltä vaaditaan muutakin kuin se, että pelkästään kolahtaa ja kuulostaa hyvältä. Huvittaa kun en ole nähnyt ikinä livenä, kun Fleimarit on livebändi. Olen 'Copters-fani ja niidenkään kanssa en ole nähnyt, väärillä keikoilla olin. No, olen syntynytkin Suomen perseeseen ja täältä ei voi lähteä yks kaks ikinä keikoille varsinkaan baariin. Usein nuo ovat muutenkiin olleet jotain k-22 tai k-20, että se siitä. Saa nähdä miten käy. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
Guildfinger 20.10.2008 16:49:53 | |
---|
Niin onko bändi ilmoittanut, että viimeisiä vedellään? Onhan se fakta, että bändeillä on aikansa, ja joskus aika taas ajaa bändin ohi. Fleimarit pelastivat rock-n-rollin Suomessa aloittaessaan, ja inspiroivat monia muita perässään rokkaamaan. Iglu-levy on se hiomaton helmi. ...ja aina voi tehdä hyvän levyn puun takaa, vuosista välittämättä! |
Feggy 20.10.2008 20:04:10 | |
---|
Niin onko bändi ilmoittanut, että viimeisiä vedellään? Onhan se fakta, että bändeillä on aikansa, ja joskus aika taas ajaa bändin ohi. Fleimarit pelastivat rock-n-rollin Suomessa aloittaessaan, ja inspiroivat monia muita perässään rokkaamaan. Iglu-levy on se hiomaton helmi. ...ja aina voi tehdä hyvän levyn puun takaa, vuosista välittämättä! No just on Suomen kiertue menossa ja sitten lähtevät Etelä-Amerikkaan. Ei se nyt kauhean viiimeiseltä kuulosta. |
Guildfinger 21.10.2008 14:57:56 | |
---|
Sitähän minäkin...pyrske jatkukoon! Hyviä bändejä on vaikea saada alulle. |
tfs 29.10.2008 11:37:17 | |
---|
Tarjolla ke 29.10. Helsingin kivikaupungissa: 1. The Flaming Sideburns & The Brandermen @ Bar Loose klo 19. Vapaa pääsy. 2. The BellRays @ Tavastia klo 21.30. Liput 12/14 e. Tämä tarjous ei toistu. |
the Gas Fuzz 29.10.2008 12:12:00 | |
---|
Ai jummi, kateeks käy. Takuulla hyvä ilta, teille jotka sinne nyt menette. Lippu korkeelle ja rokatkaa niin että tuntuu :) |
Jytäurpo 29.10.2008 14:08:03 | |
---|
Tarjolla ke 29.10. Helsingin kivikaupungissa: 1. The Flaming Sideburns & The Brandermen @ Bar Loose klo 19. Vapaa pääsy. 2. The BellRays @ Tavastia klo 21.30. Liput 12/14 e. Tämä tarjous ei toistu. Kyllä houkuttelis, pitäsköhän... "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
StJerky 29.10.2008 14:17:06 | |
---|
Niin onko bändi ilmoittanut, että viimeisiä vedellään? Luulin tuosta jo että nämä seuraa hengenheimolaistensa (Hellacopters, Hanoi Rocks) esimerkkiä... Ilmeisesti ei? |