blackmore81 31.08.2007 22:39:15 | |
---|
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
ipa 03.09.2007 16:56:34 | |
---|
Hurahdin kesän aikana täysin tähän bändiin. Tällä hetkellä olen tutustunut levyihin Aqualung, Minstrel In The Gallery, Too Old To Rock..., Songs From The Wood, Heavy Horses, Crest Of A Knave ja Roots To Branches. Parhaimmat levyt (jos niin voi sanoa) ovat mielestäni tällä hetkellä Roots To Branches ja Heavy Horses. Roots To Branches on äärimmäisen koukuttava kokonaisuus, en löydä levyltä yhtään huonoa biisiä. Ensimmäisellä kuuntelulla korvaan osui paljon hyviä kohtia, mutta vasta kolmannella kuuntelulla levy aukesi kutakuinkin täydellisesti. Pinnalla oleva itämainen fiilis iskee kovaa. Levyn oston jälkeen kuuntelin levyä kahden viikon ajan joka päivä. Koulussa iltapäivällä rupesi jo odottamaan innolla milloin pääsee kotiin kuuntelemaan tätä mahtavaa teosta. Heavy Horses oli ensimmäinen levy ja ensimmäinen kappale minkä kuulin. Tämä sai minut innostumaan bändistä. Levyllä on monta erittäin tunnelmallista ja hyvää kappaletta, vaikka tämä ei kuitenkaan kokonaisuutena ole mielestäni Roots To Branchesin veroinen sisältäen joitakin heikompia suorituksia. En silti menisi laittamaan näitä kahta levyä paremmuusjärjestykseen. Aqualungista en paljoa huonoa sanottavaa löydä, äärimmäisen tyydyttävä kuuntelukokemus. Jostakin syystä kyseinen levy ei kuitenkaan herätä niin suuria tunteita kuin kaksi edellä mainittua. Levy voi periaatteessa olla vaikka kuinka hyvä, mutta jos se ei saa aikaan mitään tuntemuksia, se ei ole erinomainen. En nyt kuitenkaan tarkoita, ettei tämä levy olisi sellainen :)! Lopuista levyistä sepustan sitten vähän lyhyemmin. Minstrel In The Gallery on mainio levy, mutta ei kuitenkaan täydellinen. Baker St. Muse on uskomattoman hieno kappale ja ehdottomasti levyn paras. Too old To Rock 'N' Roll on mielestäni tällä hetkellä vähiten miellyttävä levy sisältäen paljon minun korvaani keskinkertaiselta kuulostavia kappaleita, vaikka hyviäkin on joukossa. Bonusbiisi Strip Cartoon saa aina hyvälle tuulelle. Songs From The Wood on metsäisellä meiningillään miellyttävää kuultavaa sisältäen hienoja sävellyksiä, mutta ei kuitenkaan iske kuten seuraajansa Heavy Horses. Crest Of A Knave on ainut kuuntelemani kasarilevy. Levy ei missään nimessä ole mitäänsanomatonta jumputusta, kuten jotkut sanovat. Levy sisältää paljon tarttuvia kappaleita. Hieno teos, vaikka sisältääkin joitakin epätasaisuuksia. Yllä oleva vuodatus sisältää lyhyesti tämän hetkiset (3.9.2007) mielipiteeni kyseisistä levyistä. Huomenna voin olla asioista jo täysin eri mieltä, joten ei pidä liikaa takertua näihin :) Sitten itse asiaan. Onko teillä suosituksia minkä levyn/levyt ostaisin seuraavaksi? Mitä Living In The Past tarkalleen ottaen sisältää? Stormwatch vaikuttaa myös erittäin mielenkiintoiselta, eikä tuo synkempi meininki ainakaan minua haittaisi, mutta olen lukenut tästä levystä erittäin ristiriitaisia mietteitä. Thick As A Brick on varmasti myös hieno levy, mutta miksi ihmeessä se on noin kallis? |
V Aalto 03.09.2007 22:21:29 | |
---|
Thick As A Brick on varmasti myös hieno levy, mutta miksi ihmeessä se on noin kallis? Koska se on niin hillittömän hyvä? Eli joo, kallis kyllä on, mutta se on sen arvoinen! Se seuraavaksi. |
Gaines 04.09.2007 09:32:25 | |
---|
JT on sellainen keitos, että voit mielestäni moisen innostuksen vallassa tutustua kaikkiin seitkytäluvun levyihin etkä juurikaan pety. Kiitos hehkutusfiilistelyistä, näitä on aina mielenkiintoista lukea (itse hurahdin Tulliin muutama vuosi sitten kertalaakista). Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian! |
Lasitten 05.09.2007 10:29:39 | |
---|
^^ Samoin hurahdin minä tuossa pari vuotta sitten kuultuani Aqualungin alun :) Stormwatch on laadukas levy ja ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Ite ois seuraavana ostoksena tarkotus ostaa ja tutustua Too old to rock...-levyyn. Itse vasta äskettäin tykästyin Mintstrel in the gallery levyyn kun sitä pitkästä aikaa enemmän kuuntelin. Nyt taaskin ois tilauksessa Passion play-albumi. Mitä mietteitä siitä? Toimiiko se? http://www.lineq.net/index.php
Linux-foorumi. |
zombywoof 05.09.2007 11:43:21 | |
---|
Nyt taaskin ois tilauksessa Passion play-albumi. Mitä mietteitä siitä? Toimiiko se? Loistava levy ja kyllä toimii. PP on yksi ensimmäisistä kuulemistani progelevyistä ja yksi niistä jotka saivat minut hurahtamaan progeen tuossa 90-luvun alkupuoliskolla. "Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
StJerky 05.09.2007 12:39:09 | |
---|
Nyt taaskin ois tilauksessa Passion play-albumi. Mitä mietteitä siitä? Toimiiko se? Tuota jotkut hehkuttaa, mutta minusta se on kyllä 70-luvun huonoin Tull levy. "Story Of the Hare Who Lost His Spectacles" on Monty Python tyylistä huumoria (jonka MP osasi paremmin). En myöskään kauheasti pidä Ianin fonittelusta. |
Thomas Bleu 05.09.2007 19:30:33 | |
---|
Nyt taaskin ois tilauksessa Passion play-albumi. Mitä mietteitä siitä? Toimiiko se? Onhan kyseessä sentään yksi Tullin parhaista levyistä, eli, toimiihan se :p Etenkin kakkospuoli on rautaa. meen joka päivä kaverille ja pelataan sielä pimeessä huoneessa äxpoksia ovi kiinni kolmetuntia päiväs...joskus 12 aikaa aloitamme aina |
Hohhoijaa 09.09.2007 13:48:27 | |
---|
Mitä Living In The Past tarkalleen ottaen sisältää? Siltähän löytyy singlejä, b-puolia ja aikanaan julkaisemattomia kappaleita. Erittäin hyvä levy kyseessä. Thick As A Brick on varmasti myös hieno levy, mutta miksi ihmeessä se on noin kallis? Osta se. Alusta loppuun silkkaa parhautta. |
Hipelius 09.09.2007 17:30:04 | |
---|
Olikos joku muukin täältä Tullin eilisellä Tampereen keikalla? Ihan hyvä keikka mutta ei yllättävästi herättänyt suurempia tunteita :/. Mutta on se Anderson vieläkin hauska mies! http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
jhoo 09.09.2007 19:22:09 | |
---|
"Jotta voisin paremmin syödä sinut!" sanoi isoäiti ja nauroi, kunnes halkesi. |
Hipelius 10.09.2007 15:08:30 | |
---|
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
V Aalto 10.09.2007 21:23:05 | |
---|
Tähän päivään asti tuttuja ovat olleet vain Aqualung ja Thick as a Brick. Aqualung on ollut aina mun mielessä melko hyvä levy, Thick as a Brick taas loistava. Tänään kuuntelin ekaa kertaa Songs from the Woodin ja se iski heti melko lailla yhtä kovaa kuin Thick as a Brick ensimmäistä kertaa kuultuna - nyt soikin jo toista kertaa läpi. Kyllä on tolkuttoman kivan kuuloinen levy! Tästä seuraavaksi pitää kai tutustua Heavy Horsesiin. On tää hieno bändi. |
Aivokalvo 11.09.2007 10:00:05 | |
---|
Nyt kaikki hakemaan kaupasta Tullin uusi Montreux 2003 live-DVD! Parasta tullia pitkään aikaan. Hunting Girlistä on aivan valloittava versio. Ympyrä on sulkeutunut, koska veto on sama kuin se, minkä mainitsen tämän ketjun aloitusviestissä. Nyt tosin viimeisellä säkeistöllä varustettuna. Olen tuota radiosta äänitettyä pätkää kuunnellut kolme vuotta. DVD toi suurta lohtua vaisun Finlandia-talon keikan jälkeen. "Lähellä reunaa, varrella virran" |
kepe-5 15.09.2007 19:12:53 (muokattu 15.09.2007 19:14:40) | |
---|
Mitä Living In The Past tarkalleen ottaen sisältää? Tosiaan, kuten jo sanottua: B-puolia, harvinaisuuksia ja kuuluisampaakin kamaa yhtyeen alkutaipaleelta. Epäilemättä eräs yhtyeen parhaista levyistä Stand Upin ja Stormwatchin ohella. Stormwatch vaikuttaa myös erittäin mielenkiintoiselta, eikä tuo synkempi meininki ainakaan minua haittaisi, mutta olen lukenut tästä levystä erittäin ristiriitaisia mietteitä. Todellakin, syksyisen tumma ja täysin priimakamaa. Oma suosikkini folktriosta ja yhtyeen koko katalogista. Hienoa soitintyöskentelyä ja vahvaa sanoitustyötä. "Christ. What would rock 'n roll be without a feedback?" -David Gilmour |
ipa 18.09.2007 15:56:08 | |
---|
Onko suomessa liikettä, joka myisi Jethro Tull paitoja? Jos ei ole, niin täytyy tilata tuolta Chester Hopkins onlinesta, minne on linkki Tullin sivuilta. |
Onko suomessa liikettä, joka myisi Jethro Tull paitoja? Jos ei ole, niin täytyy tilata tuolta Chester Hopkins onlinesta, minne on linkki Tullin sivuilta. Se on kyllä ihan törkeen hieno se kukkapaita. Meinasin tilata mutta en oo saanut aikaseks. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
ipa 03.12.2007 17:55:57 (muokattu 03.12.2007 17:59:42) | |
---|
Mitä mieltä olette Catfish Rising levystä? Pidän ainakin Roots To Branches levystä aivan hillittömästi, joten ehkä tämä muukin 90-luvun tuotanto iskee. |
blackmore81 03.12.2007 19:42:45 | |
---|
Mitä mieltä olette Catfish Rising levystä? Pidän ainakin Roots To Branches levystä aivan hillittömästi, joten ehkä tämä muukin 90-luvun tuotanto iskee. Itse tykkään kyllä kyseisestä levystä. Muutamaa heikompaa biisiä lukuunottamatta hyvä albumi. Levy on mielestäni hieman "rokimpaa" Tullia. Omalla Jethro Tull-asteikolla Catfish Rising sijoittuu ehkä jonnekin puolivälin kieppeille. Jos kerran pidät Roots to Branchesistä, niin uskon että Catfishkin uppoaa. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Fhool 17.12.2007 22:37:13 | |
---|
Lainasin kaverilta Jethro Tull: Live At Montreux 2003 -nimisen DVD:n, jossa Tulli siis soittelee Montröön jazz-festivaaleilla. Aika timanttiahan tuo kyllä on, joten ne jotka eivät ole nähneet niin metsästää jostain käsiinsä. Oli pakko mainostaa. Haen seksiseuraa. |