Aihe: Selainpelit
1 2 3 4 519 20 21 22 23
Deathrace King
06.09.2007 23:34:50

Haastan teidät tähän peliin. Pääsin johonki lvl 35 asti..

http://www.addictinggames.com/shockdefence.html

PELI LÄPI! viimeisen kentän nimi on the last level. vihujen hp 30000, jos ette usko voin pistää imageshackiin screenshotin ;)

Tää oli hyvä, joskin ehkä pikkuisen liian helppo.

Xeno Tactic

http://www.onlinegamesquad.com/index.php?1085-1

Nostan hattua vitostason selvittäneille

Voi helvetti miten addiktoiva peli! Pelasin koko viime yön ja tänäänkin on mennyt useita tunteja tän parissa. Loistoviihdettä. Just kuolin neloslevelin 35. tauluun. Ne mömmöt, jotka jakaantuu, kun niitä ampuu on kyllä vittumaisimpia.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net
Deathrace King
07.09.2007 03:45:43

Voi helvetti miten addiktoiva peli! Pelasin koko viime yön ja tänäänkin on mennyt useita tunteja tän parissa. Loistoviihdettä. Just kuolin neloslevelin 35. tauluun. Ne mömmöt, jotka jakaantuu, kun niitä ampuu on kyllä vittumaisimpia.

Vitosleveli, taulu 39. Nyt koitti kuolema, jos lähtis nukkumaan.. :)
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net
Pegardo
07.09.2007 11:00:09
Swords and sandals 2:

http://www.arcadeboredom.com/games/ … rds-and-sandals-2-full-version.html

Mainio gladiaattoripeli, jossa luodaan oma taistelija, mäiskitään vuoropohjaisesti, ostellaan uusia kamoja ja taikoja, kerätään kokemusta ja kehitetään statseja.
Kimmo72
08.09.2007 11:13:21
Swords and sandals 2:

http://www.arcadeboredom.com/games/ … rds-and-sandals-2-full-version.html

Mainio gladiaattoripeli, jossa luodaan oma taistelija, mäiskitään vuoropohjaisesti, ostellaan uusia kamoja ja taikoja, kerätään kokemusta ja kehitetään statseja.

Tää on hyvä, mut mitäs nyt ku kuolin :/
Lukee tossa alussa että retrieving saved gladiators, please wait...

Mitään ei tapahdu?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Pegardo
08.09.2007 13:51:05
Tää on hyvä, mut mitäs nyt ku kuolin :/
Lukee tossa alussa että retrieving saved gladiators, please wait...

Mitään ei tapahdu?

Joo, tässä versiossa ei ilmeisesti tuo hahmon savetus toimi... Pitäis maksaa kokoversiosta niin sitte toimis.
Kimmo72
08.09.2007 13:59:42
Joo, tässä versiossa ei ilmeisesti tuo hahmon savetus toimi... Pitäis maksaa kokoversiosta niin sitte toimis.

Kurjaa. Oli melko mukava mini-RGP. Pahus kun loppu kesken.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
RocknRoll
08.09.2007 20:28:41
Toi Zookeeper on ihan älyttömän hyvä. Tuli ihan Nintendo mieleen, se on kyllä hyvän pelin merkki se sellainen!
Pelsi
09.09.2007 01:39:06
Tuota Shock Defenceä tuli mätettyä aika tavalla, kunnes sen systeemin tajusi. Ehkä vähän harmittavasti se salamatorni on ihan liian ylivoimainen, kun se tappaa sekä maassa että ilmassa. Eikä yksikään vihu ole sille edes immuuni. Seuraava projekti voisi olla pelin läpäisy ilman, että käyttää salamatornia, saapahan tasapainotella muiden välillä sitten.
The 11th Hourin demo saatavilla. | >-)))>
jannu
09.09.2007 01:45:41
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
jannu
10.09.2007 14:08:13 (muokattu 10.09.2007 14:09:05)
Ainakin eka leveli on tylsän helppo; pelin saa hetken rakentelun jälkeen helposti rullaamaan siten, että antaa vaan vihujen tulla jatkuvalla syötöllä sen kummemmin rakentelematta. Rahaa virtaa...

Joo, no yllättäen eka leveli on helppo. Jos pääsee yli 300:n niin sit ei ainakaan enää helpotu. Ja osa kentistä on "helpompia" kuin toiset. Sijoittelu on aika pirun tarkkaa lopulta.
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
reos
11.09.2007 13:42:21
Joo, no yllättäen eka leveli on helppo. Jos pääsee yli 300:n niin sit ei ainakaan enää helpotu. Ja osa kentistä on "helpompia" kuin toiset. Sijoittelu on aika pirun tarkkaa lopulta.

Vitun kova peli, melkei parempi ku toi shockdefense, tai onki, koukuttaa, ja vittu oon duunis.
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara.
dipshit
11.09.2007 14:36:35 (muokattu 11.09.2007 14:37:04)
Vitun kova peli, melkei parempi ku toi shockdefense, tai onki, koukuttaa, ja vittu oon duunis.

Siis kuinka pitkälle porukka pääsee tässä? xD Itse kuolin lopullisesti jo 77. lvl:ssä :/ Tosin en alkanut laskemaan matemaattisesti optimaalisia kulmia minne kannattaisi tykki asettaa tai mitään sellaista, lähinnä vain klikkailin upituksia sinne tänne aina kun rahaa riitti.
reos
11.09.2007 15:53:37
Siis kuinka pitkälle porukka pääsee tässä? xD Itse kuolin lopullisesti jo 77. lvl:ssä :/ Tosin en alkanut laskemaan matemaattisesti optimaalisia kulmia minne kannattaisi tykki asettaa tai mitään sellaista, lähinnä vain klikkailin upituksia sinne tänne aina kun rahaa riitti.

emmä muista, jotain kolmee miljoonaa pistettä oon keränny, sitte tulee myräkkä ja turpaa. pitäis varmaa oikee ottaa hommaksensa vetästä enkat :)
jannu
11.09.2007 19:47:17

Päälle 800:n on levelienkat. Pisteitä jostain ruudusta sen verran että oon yltäny jopa top 100:aan. Whoa! :D

Kannattaa opetella tekemään niitä turrettiyhdistelmiä, jotka ampuvat erikoispaukkuja.
-Kurt Cobain
Kain
Joees
12.09.2007 01:33:03
Kannattaa opetella tekemään niitä turrettiyhdistelmiä, jotka ampuvat erikoispaukkuja.

Mitä nuo on?
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
jannu
12.09.2007 03:50:57
-Kurt Cobain
Kain
reos
12.09.2007 11:16:43

Viimesen kerran pelasin tota:
Kills: 3595
Waves: 390
Score: 2335573725

Alko ruokatunti puskeen päälle ja oli kymmenen aaltoa kerralla jo vähän liikaa :) Nyt syömään.
Kirjoitus virhe
12.09.2007 11:38:39 (muokattu 12.09.2007 11:39:46)
Mä taidan olla huono kun en pääse noissa shockdefence peleissä puusta pidemmälle. Vai onko porukka hieronu noita pari sataa kertaa löytääkseen täydelliset paikat piipuille heti alussa.

Edit: fiilausta.
reos
12.09.2007 12:15:40
Mä taidan olla huono kun en pääse noissa shockdefence peleissä puusta pidemmälle. Vai onko porukka hieronu noita pari sataa kertaa löytääkseen täydelliset paikat piipuille heti alussa.

Edit: fiilausta.

Muistat vaa upgreidata niit niin sujuu peli mukavammin, kyl se sit alkaa luistaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)