Reunaviiste-Rami 23.08.2007 13:22:21 | |
---|
Näin..kesällä tuossa ostin Masterworkin riden ja crashin,joihin huitsan tyytyväinen olen.Utelisin vaan millaisia kokemuksia Teillä,hyvät lyömäsoittajat,on noista ihmeistä..? Tuota merkkiä ei niin kauheasti tappien nokassa näy. Classic-sarjaa ovat ja kivan "kebab-saundiset". Hallelujaa humpasta pois,
pelastusta rumpuni soi |
wavelength 23.08.2007 13:40:36 | |
---|
Mulla on oikein positiivisia kokemuksia 20" ridestä, 8" splashista ja 18" chinasta. Hyviä pelejä hyvällä hinnalla. |
Danko 23.08.2007 14:03:19 | |
---|
Kertaalleen jäsen HeavyMachineryä miksanneena voin sanoa, että positiivinen kuva jäi, vaikken itse kerennytkään käydä testaamassa. Mystisesti hintahtavat romantikot #3 studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP |
Nolte 23.08.2007 14:21:53 (muokattu 23.08.2007 17:58:35) | |
---|
Löytyy Custom Series 14" Hi-Hat, joka on mainio "sohjohaikka". Ohuet pellit, joten ihan kaikkein ärjyintä kamaa noilla ei kannata kenties yrittää. Toisaalta, niillä voi vetää rankempaan biisiin komppia pellit täysin auki, silti volyymit pysyvät jossain tolkussa. Kokeiltu on - toimii. Jonkun aikaa oli myös saman sarjan 17" medium crash. Mediumiksi aika ohut. Ei hävennyt tämäkään pelti millään muotoa Zildjian K 18" Dark Crash Thinin rinnalla. Pistin kuitenkin kiertoon, kun niin kovasti halusin toisen K Dark Crash Thin Zildjianin. Joo, ainakin noita Custom -sarjan Masterworkkeja uskallan kyllä suositella kelle vaan. Laatua ovat minusta. Muista sarjoista ei kokemusta. edit. 2 koota lisätty. Hyvät kamat - huono soittaja! |
K.Suninen 23.08.2007 15:09:32 | |
---|
Musaopistolla käytin talon 19" rock crashia big bandissa ridenä. Todella hyvä niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
Reunaviiste-Rami 23.08.2007 16:07:34 | |
---|
Näinps..tuossa kun Paisteen 2002:lla parikymmentä vuotta soitteli,niin jonkinmoinen tottuminen kyseisiin plootuihin oli,mutta enpä oo pettynyt. kivan herkät jotenkin ovat ja humppakeikoillakin ihan omiaan.Rokkivakin mukava lätkytellä noilla. Hallelujaa humpasta pois,
pelastusta rumpuni soi |
jphauta 28.08.2007 23:12:08 | |
---|
Joo. Mulla on 16" medium thin crash tuota custom sarjaa sekä 20" ride natural sarjaa. Crash on hyvinkin kaikenlaiseen musaa sopiva peli, rokkiinkin äänekäs, mutta entäs se ride! Hiljaa soitettuna kapulalla ääni matala ja eksoottinen, mutta kuten yleensä lyön..KOVAA..niin mieletön matala murina ja soro. Suosittelen lämpimästi kelle vaan. Thomaniltakin näitä nykyään näyttää saavan. |
ÄM 30.08.2007 10:01:04 | |
---|
Mikäs liike noita Suomessa tyrkyttää? Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Nolte 30.08.2007 10:09:27 | |
---|
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
Linnunlaulupuu 30.08.2007 16:04:20 (muokattu 30.08.2007 16:05:14) | |
---|
http://www.musicware.fi/ Ammattimaisen tuntunen ote tohon hommaan: Just mitä musiikkimailma tarvitsee:"taas yksi uusi Turkkilainen Symbaalinvalmistaja"! Onkohan se mitä sinä juuri nytt ajattelet? Sitähän se oli kuin sain kuulla Masterworks nimisen symbaalin, taas yksi Turkkilainen symbaali tähän symbaaliviidakkoon! Tänäpäivänä on olemassa monta paja markkinalla jotka valmistavat käsin taottuja Turkkilaisisa symbaaleja ja suurin osa pitävät hyvää laatua. Siksi minä olin hyvin varma että se oli yksi uusi Turkkilainen symbaali tähään viidakkoon, niinsanottua sama symbaali toisessa paketissa. No testasin vähäaikaa ja siinä se oli todettavissa että kyllä oli hyvää ja paremmaksi muttui kuin sain kulla hinnan. (sain syöda hattuni saman tein!) Masterworks on paljon muuta kuin, "vain yksi uusi Turkkilainen symbaali"! Aivan oikein käsin taottuja Istanbulissa mutta siihen yhteläsyydet loppu muihin Turkkilais symbaaleihin. Älä luota näihiin sanoihiin vaan tule ja kokeile itse... Vaikka kyllähän muakin houkuttelis nuo käsin taotut "vain yhdet uudet Turkkilaiset symbaalit" tässä symbaali viidakossa. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
Nolte 30.08.2007 16:55:28 | |
---|
Ammattimaisen tuntunen ote tohon hommaan: Minulla on parin puhelinkeskustelun ja sähköpostin perusteella sellainen kutina, ettei suomi ole Musicwaren hepun äidinkieli. Joka tapauksessa haitsu- ja rumpujakkarakaupat hoituivat hyvin, poislaskien pakkaaminen, joka oli haitsujen kohdalla tehty turhan kevyesti. No, ehjänä saapuivat, joten lopputulos oli kuitenkin hyvä. Positiivinen kuva jäi minulle Musicwaresta. Kaikenlaista touhua tuntui riittävän, mutta silti jäi aikaa hyvälle asiakaspalvelulle. Sähköposteihin vastailtiin nopeasti, yhteydenottoja puhelimella yms... .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
Reunaviiste-Rami 31.08.2007 11:37:46 | |
---|
Jepulis.. ja Vertikaali kauppaa myöskin ko.plättyjä,josta Minäkin omani ostin. Hallelujaa humpasta pois,
pelastusta rumpuni soi |
Kärsänpuolikas 31.08.2007 13:38:59 | |
---|
Jepulis.. ja Vertikaali kauppaa myöskin ko.plättyjä,josta Minäkin omani ostin. Onko tämä lahdessa? Siellä näin Masterworkseja, mutten kuollaksenikaan muista kaupan nimeä.. korkuinen |
isoaarne 31.08.2007 14:13:04 | |
---|
Onko tämä lahdessa? Siellä näin Masterworkseja, mutten kuollaksenikaan muista kaupan nimeä.. Jep. Lahden MusiikkiMegastore Vesijärvenkadulla Sammonkadun risteykssä. Muuten rumpujen osalta susi-liike. "Don't be afraid to hit the drums. Play with authority." |
ÄM 31.08.2007 14:47:06 | |
---|
Helsingissäkö ei kukaan myy? Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Reunaviiste-Rami 01.09.2007 09:02:35 | |
---|
Onko tämä lahdessa? Siellä näin Masterworkseja, mutten kuollaksenikaan muista kaupan nimeä.. Turusta koukkasin mukaani,Tampere vissiin lopetti koko liikkeen. Hallelujaa humpasta pois,
pelastusta rumpuni soi |
Turusta koukkasin mukaani,Tampere vissiin lopetti koko liikkeen. Lahden Vertikaali lopetti myös mutta vaihtui vähän myöhemmin MusiikkiMegastoreksi "Don't be afraid to hit the drums. Play with authority." |