apenaattori 18.08.2007 18:07:34 (muokattu 20.08.2007 22:13:46) | |
---|
"Kävimme eilen lääkärillä jäädyttämässä syyliä. Nyt äiti voi tehdä sen kotona!" AHHAHAAHAHAHAHHA! wtf?! http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Mohla 20.08.2007 16:24:50 (muokattu 20.08.2007 16:27:32) | |
---|
"Kävimme eilen lääkärillä jäädyttämässä syyliä. Nyt äiti voi tehdä sen kotona!" AHHAHAAHAHAHAHHA! wtf?! Joo. Tää on ihan käsittämätön... Muuten taas kerran se jugurttimainos jossa ne kaksi naikkosta on siinä jääkaapilla. Nyt on siitä se uusi versio jossa se toinen selittää kuinka se on pistänyt ruokavalion remonttiin ja jääkaappi on täynnä sitä neoactimelia (vaimitäsenyton). Sitten se toinen nainen sanoo "Mutta entäs ne muut elämäntavat?" ja se toinen on sen näkösenä että "oops..." Mitä helvettiä? Mitä se nainen vihjailee?! Ryyppääkö se toinen liikaa vai mitä ihmettä? Tai vetää huumeita?! En tajua!? Wtf?! EDIT: Niin ja sitten vielä tää "Tule mukaan!" juttu. Se on huono. Tosin, jos kuvittelee että ne ihmiset sanookin "Tule mukaan!" sijasta "Ime munaa!" niin mainos on paljon hauskempi. Tälle ajatukselle naureskelen joka kerta kun mainos tulee. (Tiedän, se ei ole normaalia.) Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
kingdom 21.08.2007 12:07:20 | |
---|
Mitä helvettiä? Mitä se nainen vihjailee?! Ryyppääkö se toinen liikaa vai mitä ihmettä? Tai vetää huumeita?! En tajua!? Wtf?! "Kunpa Neoactimel poistaisi myös PCP-riippuvuutesi!" Perseestä. Kaikki on perseestä. |
Tuomas 24.08.2007 08:38:55 | |
---|
AAARGH! Tapan! Hyi helkkari! Tämä GE Money -mainos missä jätkä kattelee tyhmällä katseella vaihdellen käsiä silmien päällä että oiskohan mulla nyt uus taulutelkkari joka on ostettu korkeakorkoisella lainarahalla vai vanha paska rassi? Ja lopuksi käy ilmi että pärrähän sillä fyffellä on ostettu! Että tattis vaan tästäkin lahjasta! Loppuikä maksellaan, saatana! "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
Mohla 24.08.2007 18:04:17 | |
---|
AAARGH! Tapan! Hyi helkkari! Tämä GE Money -mainos missä jätkä kattelee tyhmällä katseella vaihdellen käsiä silmien päällä että oiskohan mulla nyt uus taulutelkkari joka on ostettu korkeakorkoisella lainarahalla vai vanha paska rassi? Ja lopuksi käy ilmi että pärrähän sillä fyffellä on ostettu! Että tattis vaan tästäkin lahjasta! Loppuikä maksellaan, saatana! Hoho. Plussa rapasahti! Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
Magr 24.08.2007 22:00:01 | |
---|
Ehdottomasti ärsyttävimpiä on jotkut "mahtavasti" dubatut mainokset, kuten: Eniron mainos, missä Sean Connory selittää jostain mullistavista partateristä taustalla, mutta se on dubbaamalla tehty Eniron mainokseksi. Ja tietenkin Vanish OxyAction: "Unohda tahrat, luota pinkkiin" "Sinun tarvitsee vain nauttia hohtavan puhtaasta lopputuloksesta". Tottakai. |
Tohtori Tonus 24.08.2007 22:16:37 | |
---|
Vanish OxyAction Oliko se nyt tämä vai mikä, jonka mainoksessa ääni huusi, että "sopii kaikille tekstiileille!", ja samaan aikaan ruudun alareunassa luki pienellä "ei sovellu villalle ja silkille" tjsp? |
PH 24.08.2007 23:32:58 | |
---|
Joelin uusi mese-kännykkä. |
profitgeier 24.08.2007 23:45:50 | |
---|
Joelin uusi mese-kännykkä. Ja kyseisessä mainoksessakin esiintyvä 'Bloodbond' on oikeasti olemassa :S http://bloodbond.tk/ |
HaloOfFlies 25.08.2007 16:57:14 | |
---|
Joelin uusi mese-kännykkä. Kas, joku muukin vihaa tätä mainosta. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
shovi 25.08.2007 17:20:18 | |
---|
Ja kyseisessä mainoksessakin esiintyvä 'Bloodbond' on oikeasti olemassa :S http://bloodbond.tk/ Kysymykseksi jää vain se, onko se kolmaskin keikka Harjun nuorisotalolla. Veikkauksia, anyone? Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Nazareth 25.08.2007 17:22:30 | |
---|
Ja kyseisessä mainoksessakin esiintyvä 'Bloodbond' on oikeasti olemassa :S http://bloodbond.tk/ Mitä ihmettä siinä sanotaan ku se äijä sanoo "Sen nimi on Bloodbond. Siis ???????" Mitä siinä kysymysmerkkien kohalla oikeen sanotaan? Siitä ei ota tolkkua sitte millään. |
Rakkikoira 25.08.2007 18:18:24 | |
---|
Hirvein on ainakin se joku jugurtti mainos missä ne naiset möllöttää siinä jääkaapilla. Olenko ainoa kenestä nämä naiset ovat ihania? Rakastan tätä mainosta ja syön kyseisiä jugurtteja. |
Nazareth 25.08.2007 18:27:11 | |
---|
Olenko ainoa kenestä nämä naiset ovat ihania? Rakastan tätä mainosta ja syön kyseisiä jugurtteja. Hep! Ne naiset ovat oikeasti kiihottavia. Varsinkin se oikeanpuoleinen. |
Rakkikoira 25.08.2007 22:26:59 | |
---|
Hep! Ne naiset ovat oikeasti kiihottavia. Varsinkin se oikeanpuoleinen. Mä olen varannut jo ne molemmat! Mutta kiva että joku muukin tykkää, hyvää vaimo matskua. Ihania! AAARH! Väärennetty |
Cmoon 25.08.2007 23:00:39 | |
---|
Mä aina ajattelen ne jääkaappinaiset lesboiksi. Oon varma, että he on pariskunta. Siinä ennen uusinta mainosta tulleessa mainoksessa ne ilmiselvästi flirttaa toisilleen. ja hymyilee silleen ... |
Cmoon 26.08.2007 00:13:40 | |
---|
Se on ärsyttävä mainos,jossa ne 2 tyttöä leikkii jollain kassakoneella olohuoneen vlattialla ja se toinen sanoo jotain "kiitos täällä on mukava asioida kun tämä on niin lähel-lä..." Sit se äiti menee ohi ja kysyy "tytööt, mitäs te oikein leikitte??" Ja se toinen likka huutaa "kos---ki--kli---ni---kk--aaa!!!" Vai oliko se ees koskiklinikka. no kuitenki. |
sartzan 26.08.2007 02:18:23 | |
---|
Mitä ihmettä siinä sanotaan ku se äijä sanoo "Sen nimi on Bloodbond. Siis ???????" Mitä siinä kysymysmerkkien kohalla oikeen sanotaan? Siitä ei ota tolkkua sitte millään. Mun mielestä se sanoo "Siistiä", tuleekohan perään vielä "vai mitä?" tai "eikö?" tms., en muista... "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
"Siistiä, eikö vain." |
Shemhamforash 26.08.2007 13:15:00 | |
---|
Mä aina ajattelen ne jääkaappinaiset lesboiksi. Oon varma, että he on pariskunta. Siinä ennen uusinta mainosta tulleessa mainoksessa ne ilmiselvästi flirttaa toisilleen. ja hymyilee silleen ... Ne on ihan varmasti jossain vaiheessa Salkkareissa molemmat näyttelemässä. Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |