Aihe: Metallissa uusi suuntaus
1 2 3 4 5 6 7 8
Milkop
22.08.2007 22:26:46

Voimme julistaa sanomaa; Hevi on kuollut.

Eikös sun pitänyt nukkumaan mennä :D Sori, no offense. Huvittaa vaan koko ketju ja tämä ainainen vääntö, joka jatkuu vuodesta toiseen johtamatta mihinkään. Lukkoa jo ja jokapojalle jatsit soimaan!
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
south_of_heaven
22.08.2007 23:26:51
No siis, hevihän on suorastaan kakkaa, mutta kukapa antaisi moisen seikan häiritä.

Olen myös naiivi koska olen jäänyt jumiin hevi-musiikinkuunteluvaiheeseen.
marke-
23.08.2007 06:53:38
Ei mua enää kiinnosta pätkääkään mitä täällä porukka kuuntelee, kaikki listaa täällä kuinka monipuolisia sitä ollaan eikä olla mitään hevareita.

Hihi juu aika huvittavaa.

Hieman aiheesta ohi, mutta tuo mainostettu monipuolisuus on aika falskia mielestäni. "Kuuntele välillä jotain muuta?" No miks vitussa jossei kiinnosta :D? Toisekseen hevimusiikki pohjaa viehätyksensä moniin asioihin, ne ei ole sen jalompia, huonompia tai välttämättä edes erilaisia missään muuallakaan.

Kevyen ja klassisen musiikin erot ja tarkoitusperät kuulee toki hieman helpommin, mutta oli kyseessä sitten vaikkapa Katatonia tai jimppa henkka, niin samaa paskaa ne on mut eri pönttöön. Hevi Ari ja Black Sabbathkin on sama bändi. Hienoa lässytystä tulee kaikesta välillä sakilta, kun bändit erottaa käytännössä oikeasti musiikillisesti laulajan tukan väri. Saa sen tukan värin perusteella bändiä fanata, teen niin monesti itsekkin, mutta myöntäkää se nyt helkkari jo pikkuhiljaa muutkin.

Ja en kyllä toivois, että tää keskustelu menee lukkoon. Vastahan tässä alkaa luonteet paljastuun.
Rakkaus
Räkkipeli
23.08.2007 16:47:48 (muokattu 23.08.2007 16:50:53)
Voimme julistaa sanomaa; Hevi on kuollut.

Oonko mä missannut jotain? Millon tämä "kulta-aika" on päättynyt?

Ja vitut mitää jazeja soimaan ku kunnon grindiä perkele!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)