Ei mua enää kiinnosta pätkääkään mitä täällä porukka kuuntelee, kaikki listaa täällä kuinka monipuolisia sitä ollaan eikä olla mitään hevareita. Hihi juu aika huvittavaa. Hieman aiheesta ohi, mutta tuo mainostettu monipuolisuus on aika falskia mielestäni. "Kuuntele välillä jotain muuta?" No miks vitussa jossei kiinnosta :D? Toisekseen hevimusiikki pohjaa viehätyksensä moniin asioihin, ne ei ole sen jalompia, huonompia tai välttämättä edes erilaisia missään muuallakaan. Kevyen ja klassisen musiikin erot ja tarkoitusperät kuulee toki hieman helpommin, mutta oli kyseessä sitten vaikkapa Katatonia tai jimppa henkka, niin samaa paskaa ne on mut eri pönttöön. Hevi Ari ja Black Sabbathkin on sama bändi. Hienoa lässytystä tulee kaikesta välillä sakilta, kun bändit erottaa käytännössä oikeasti musiikillisesti laulajan tukan väri. Saa sen tukan värin perusteella bändiä fanata, teen niin monesti itsekkin, mutta myöntäkää se nyt helkkari jo pikkuhiljaa muutkin. Ja en kyllä toivois, että tää keskustelu menee lukkoon. Vastahan tässä alkaa luonteet paljastuun. Rakkaus |
Oonko mä missannut jotain? Millon tämä "kulta-aika" on päättynyt? Riippuu mitlä kannalta katsoo ja tarkoitan just että hevistä on tullut valvavirtaa ja tämä kismittää troo hevareita. Mulle se on yks ja sama, haluan tälle ketjulle lukon, tai voinhan minä jättää tämän vain sivuun. Mod.huom. Eiköhän se lukko ole paikallaan. Käykää sama jatustelu taas sitten vaikkapa joulukuussa uudestaan, noin puolen vuoden väleinhän tämä päämäärätön jauhaminen toistuu... |