rheinone 20.08.2007 21:43:43 (muokattu 20.08.2007 21:45:24) | |
---|
Kuulin viikonloppuna paluumatkalla frendin häistä bändin Rejuvenation-lätyn. Ja siis kyllä putos.. Pakko oli käydä heti tänään hankkimassa. It Ain't No Use - mahtavaa settiä! Bassodadassa oltiin sitä mieltä että kuitenkin ne ekat instrumentaalialbumit ovat sitä parasta matskua. Tiedä häntä, ite en oo kuullu. Ruotikaas vähän The Metersin tuotantoa. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Perseapina 20.08.2007 22:31:47 | |
---|
No kyllähän sen nimikkolevyn voi ostaa jo Cissy Strutin takia. Muutenkin loistavaa kamaa. Groovea löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Got my mojo workin' |
stigcarpelan 20.08.2007 22:32:09 | |
---|
Kyllä toimii. Ekat kahden riffin instrumentaalilätyt ovat kyllä loistavia ja ylistettyjä mutta itse olen innostunut muunmuassa tuosta rejuvenationista todella paljon. Muita levyjä löytyy hyllystä vuosilta 1969-1975. Tutustumisen arvoinen bändi taatusti. THV-klubi#48 "Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio." |
Joees 21.08.2007 02:03:55 | |
---|
Mulla on juurikin tuo Rejuvenation ja sitten löytyy Cabbage Alley. Samat levyt löytyvät myös meitin bändin laulajalta. Kovaa kamaa ovat. People Say groovaa niin perkuleen rankalla tavalla jotta. Myös muutkin levyt olen kuullut moneen kertaan ja eivät petä nekään. Ja olen hommaamassa ne itselle myöskin kunhan vaan taas sattuvat tulemaan eteen sillon kun löytyy pari ylimäärästä rahaa :-) Ihan mun suosikkibändejä funkyn saralla. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Marlowe 21.08.2007 18:45:41 | |
---|
Löysin the Metersin aikanaan Pauli Kallion erinomaisen "Ornette Birks Makkonen" -sarjakuvien kautta ja lähes kaikki lätyt taitavat olla hyllyssä, mutta viime aikoina niitä on tullut kuunneltua aika vähän. Suosikkejani ovat "Fire on the Bayou" ja "Rejuvenation", eli nuo kaksi albumia, joilla instrumentaaleja on vähemmän. Yleisen mielipiteen mukaan bändin huonoin levy lienee "Trick Bag", jolla mukaan on tullut discovaikutteita, vaikka kyllä senkin avausraita, paljonpuhuvasti nimetty "Disco Is the Thing Today" saa pyllyn pyörimään. "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
kondensaattori 21.08.2007 19:17:49 (muokattu 21.08.2007 19:18:04) | |
---|
Look-Ka Py Py ja Fire On The Bayou löytyy. Ja on mahtava bändi. Biisit ei varsinaisesti ole mitenkään erikoisia, mutta juju onkin siinä, että miten Metrit soittavat ne. Varsinki se rumpali, kuka olikaan. |
Look-Ka Py Py ja Fire On The Bayou löytyy. Ja on mahtava bändi. Biisit ei varsinaisesti ole mitenkään erikoisia, mutta juju onkin siinä, että miten Metrit soittavat ne. Varsinki se rumpali, kuka olikaan. Zigaboo Modeliste on kannuissa. Myös basisti George Porter Jr. on aikamoinen tapaus. Virtuositeettiä ei ole juurikaan, mutta kyllä tipahtaa rytmillisesti niin oikeaan paikkaan, että harvoin kuulee. Ja onhan se soundikin hieno "plöm". "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
kondensaattori 21.08.2007 19:39:14 | |
---|
Zigaboo Modeliste on kannuissa. Myös basisti George Porter Jr. on aikamoinen tapaus. Virtuositeettiä ei ole juurikaan, mutta kyllä tipahtaa rytmillisesti niin oikeaan paikkaan, että harvoin kuulee. Ja onhan se soundikin hieno "plöm". Minusta Lookkapypyllä on basso hieman epäselvän kuulloinen enkä siitä polömistä oikeen tykkää mutta kyllä se on kova basisti kyllä. |
Karlsson 21.08.2007 21:33:49 | |
---|
Minusta Lookkapypyllä on basso hieman epäselvän kuulloinen enkä siitä polömistä oikeen tykkää mutta kyllä se on kova basisti kyllä. Vastoin yleistä käsitystä suttuinen plöm on grooven salaisuus. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
krushing 23.08.2007 11:13:50 | |
---|
Vastoin yleistä käsitystä suttuinen plöm on grooven salaisuus. Amen to that! |
jPekka 23.08.2007 12:33:55 | |
---|
Vastoin yleistä käsitystä suttuinen plöm on grooven salaisuus. Signatureainesta! "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
Blue Moon 23.08.2007 12:44:26 | |
---|
Ne vanhat Josie-vedot on tiukkoja. Plöm plöm! |
rheinone 27.08.2007 19:32:45 (muokattu 28.08.2007 08:56:44) | |
---|
Suosikkejani ovat "Fire on the Bayou" ja "Rejuvenation", eli nuo kaksi albumia, joilla instrumentaaleja on vähemmän. Hain kirjastosta Look-Ka Py Py:n ja jonkun bestis-kokoelman, jossa on just Josie-kamaa '68-'70. Ihan jees huttua. Se beisi on nimenomaan plöm. E: Tossa alkupään tuotannossa on vähän sama juttu ku Booker & MG:ssa, Venturesissa tai Shadowsissa: Pitäis olla vähintään Ilkamat joraamassa mustavalkotelkkarissa että siitä muodostuis mulle ehyt kokonaisuus, Mutta kun siis tykkäsin Rejuvenation:ista kuin hullu puurosta, oletan että seuraava hankintani pitäisi olla Fire On The Bayou. Eiks niin? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 29.08.2007 08:59:27 (muokattu 29.08.2007 09:08:46) | |
---|
Fire On The Bayou kuuntelussa: Siis ei helvetti onks tässä Jambalaya ...hirveetä tuubaa. Ai se oliki boonuspiisi. Mutta aikalailla muutenkin poikkeaa edellisen lätyn linjasta. Sanosko että sillisalaatti. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |