Aihe: Sähkörummut
1
Ruuben
19.08.2007 15:53:58

Sanotaan tämä nyt lyhyesti ja ytimekkäästi :). Olen hankkimassa sähkörumpuja, en halua / ei ole taitoa modaukseen joten olen valmis maksamaan hieman enemmän. Budjetti on siinä 1000-1200e tienoilla, onko olemassa joitakin valmiita paketteja jotka ovat kannattavia ostoksia tuohon hintaan vai pitäisikö koota oma setti erillisistä osista?
Nolte
19.08.2007 16:14:30
Sanotaan tämä nyt lyhyesti ja ytimekkäästi :). Olen hankkimassa sähkörumpuja, en halua / ei ole taitoa modaukseen joten olen valmis maksamaan hieman enemmän. Budjetti on siinä 1000-1200e tienoilla, onko olemassa joitakin valmiita paketteja jotka ovat kannattavia ostoksia tuohon hintaan vai pitäisikö koota oma setti erillisistä osista?

http://muusikoiden.net/keskustelu/h … ku/tulokset.php?seek_id=134130&
Hyvät kamat - huono soittaja!
Ruuben
19.08.2007 16:20:06

wavelength
19.08.2007 19:32:18 (muokattu 19.08.2007 19:39:13)

Ei aukea tuo sivu? Minulla aukeaa ihan normaalisti.

Haku toimii nykyään hieman eri lailla kuin ennen.

Itse aiheeseen liittyen, Muusikoiden.netin torilla on pyörinyt muutaman kerran Rolandin TD8-settiä tuohon tonnin pintaan. Itse ostin omani reilulla tuhannella eurolla.
Nolte
19.08.2007 22:10:10
Haku toimii nykyään hieman eri lailla kuin ennen.

Ai niin joo. Onpi ikäänkuin henk.koht. se haku. Niinhän se olikin.
Hyvät kamat - huono soittaja!
Jupi57
19.08.2007 23:29:54
Tuolla budjetilla jos pitäisi saada setti, jolla tehdään keikkaa, se voisi olla,

http://www.thomann.de/fi/roland_td3kwmds3c_komplett_vdrum.htm

jossa on rackinä
http://www.thomann.de/fi/roland_mds12bk_v_serie_stage_rack.htm
tai samalla periaatteella toteutettu oma kokoonpano.

MDS12 on kuitenkin pitkälle mietitty, piuhat ovat räckin sisällä ja ne on koodattu molemmista päistään. Ratkaisussa jalkatilaa on runsaasti. Räkki on kevyt ja taittuu yhdellä kädellä kuljetettavaksi nipuksi. Lisäksi siinä on vain tarpeellinen määrä "ruuveja" kiristettäväksi.

T-kaupan hinta kokonaisuudelle on 1226 €.
Quot capita tot sensus
Murgo
21.08.2007 13:59:57

Fatal Error: Invalid Seek Id! :(

Ootko hengissä viel? tuo fatal errorhan oli joskus 80-luvulla jossain käyttöohjeessa käännetty suoraan sanakirjan kanssa: kuolemaan johtava virhe! :) Tuon lopunhan voisi vaikka kääntää että hanki vammainen henkkarit.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
dumbass
21.08.2007 22:02:13

Ootko hengissä viel? tuo fatal errorhan oli joskus 80-luvulla jossain käyttöohjeessa käännetty suoraan sanakirjan kanssa: kuolemaan johtava virhe! :) Tuon lopunhan voisi vaikka kääntää että hanki vammainen henkkarit.
Ahhah, +.

Tyhjä!
Mitä kävisi, jos kaikki maailman tupakoitsijat laitettaisiin seisomaan käsi kädessä maailman ympäri? Kaksi kolmasosaa heistä hukkuisi. -taikuri Luttinen
Gurbasauna
25.08.2007 12:32:26

Olen ajatellut sähkörumpujen ostamista ja budjettini on siinä 800€ paikkeilla. Olisiko kellään kokemuspohjaisia ehdotuksia/vinkkejä minkälainen setti kannattaisi ostaa? Sähkörumpujen tarkoitus minulla on kotona harjoitteluun ja sellainen setti olisi plussaa johon pystyisi liittämään esim. pc:ltä sampleja ym. Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu neuvomaan.
bilbo4u
25.08.2007 15:13:07

Seuraa ilmoittelua eri foorumeissa ja koeta hankkia Rolandit. Jos vähän seuraat kirjoitteluja, niin niiden hyvyyteen moni vannoo. Yamahat ja Milleniumit tulevat sitten takana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)