jPekka 27.04.2007 22:35:37 | |
---|
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
DoThePop 28.04.2007 08:12:09 | |
---|
Joo huomasin kyllä viime viikolla kun näin ensimmäisen kerran Juhlaviikon ohjelman.Todella mieluinen lisä kesän konsertti satoon.Saa nähdä saako järkättyä itsensä paikalle.Alkaa olemaan ruuhkaa konserttien suhteen kesällä. |
willie 29.04.2007 16:08:02 | |
---|
Kas vaan.. ompas jäänyt huomaamatta. Tätä kestosuosikkiani Taj Mahalia (Henry Saint Clair Fredericks synt. 1942) onkin mukava mennä tsekkaamaan, kun en ole koskaan livenä nähnyt. Yllättävää ja mielenkiintoista, että tulee trio-kokoonpanolla. Siitä voi jo vähän päätellä mitä soittavat. Kuunnelkaas albumi Natchl Blues vuodelta 1968, se on hyvä ! Bassoa vuodesta 1972. |
jPekka 29.04.2007 17:06:02 | |
---|
Olen itse tainnut nähdä Tajn kaksi tai kolme kertaa, ja mainio esiintyjähän tuo on. Todennäköisesti tiedossa on melkoinen musiikkimatka maailman ympäri, Havaijilta Maliin ja Intiaan. Miehen blueslevyistä suosikkini on aina ollut "The Real Thing" -live, mutta kiinnostavaa kamaa on syntynyt sittemminkin. Malilaismuusikoiden kanssa tehty "Kulanjan" on kans parhautta. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
DoThePop 30.04.2007 08:37:34 | |
---|
Kuunnelkaas albumi Natchl Blues vuodelta 1968, se on hyvä ! Tuo on kyllä erinomainen levy.Ehdottomasti yksi parhaita blues levyjä ikinä!Multa löytyy hyllystä myös Taj Mahal levy.Se on kanssa älyttömän kova.Tykkään noista molemmista tosi paljon.Muita Taj Mahal levyjä mulla ei vielä olekaan.Real Thing LP-tupla on tosin tilauksessa. Olen vasta viime aikoina alkanut kuuntelaan äijän levyjä.Täytyy kyllä sanoa että olen jäänyt paljosta paitsi.Mukavaa on toisaalta vielä tänäkin päivänä löytää uusia diggailun kohteita.Ei haittaa vaikka nykyään julkaistaan huonoa musiikkia lähes pelkästään.Onneksi näitä vanhoja artisteja löytyy mihin ei ole kerennyt tutustumaan aikaisemmin. |
Mika Antero 30.04.2007 08:57:59 | |
---|
Malilaismuusikoiden kanssa tehty "Kulanjan" on kans parhautta. Jaa, tuo vois ollakin mielenkiintoinen. Minulla ei ole kuin Taj Mahal (-68) ja Giant steps/De ole folks at home (-69) ja vaikka ne helppoa ja mukavaa kuuneltavaa ovatkin, niin joku joku lopullinen niitti niistä puuttuu, että täysin kolahtaisi. Taitavaa ja miellyttävää musisointia joka tapauksessa. |
Onneksi näitä vanhoja artisteja löytyy mihin ei ole kerennyt tutustumaan aikaisemmin. Nostetaan tämä muistutukseksi, ei näitä legendaarisia bluesäijiä täällä turhan usein pyöri. Siis keskiviikkona Huvilatelttaan. |
peetee 23.08.2007 11:01:14 | |
---|
|