Aihe: Parhaat/Hauskimmat kommentit mitä ootte kuullut soittamisestanne
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
LexaR
12.08.2007 19:29:25
"Miten sun sormet liikkuu nopee, vittu mä haluun oppii tollasta!" - pelleilymielessä vedin jotain puolivillaista mielikuvituksetonta skaalashreddausta yms.
"Ahhrrrr... and... hh... FUCK THE SUN!"- Abbath, Tuska '07
Pieni rumpalipoika
12.08.2007 19:36:13

Pohjoisen Kurin pojat anto mulle lempinimen tossa reilu vuosi sitten: Laahaava Kojootti. Tiedä sitten kuinka mairittelevan kuvan tuostakin saa ;D

Hoho.
Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html
Mikko_-Procyon-
12.08.2007 21:52:08

Kuuntelin 1. kertaa 1. omaa sävellystä ja 1. omaa sanoitusta kasetilta kotona. Olin melko ylpeä tuotokseen jopa, niin isä latasi tulemaan että "tuo musiikki, jota Mikko just kuunteli, on JUST SITÄ mitä minä en voi sietää". Kiitos palautteesta vaan..
Silver dollar forger
Lord of the strings
13.08.2007 09:39:22
"Miten sun sormet liikkuu nopee, vittu mä haluun oppii tollasta!" - pelleilymielessä vedin jotain puolivillaista mielikuvituksetonta skaalashreddausta yms.

Perus kolmisointutäppäys saa jokaisen soittamisesta mitään tietämättömän polvilleen. Kokeilkaa vaikka.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
pira
13.08.2007 10:36:29
Veljen anoppi sanoo minua välillä Antti Tuiskuksi, koska olen Antti ja soitan.
Hohhoijaa
13.08.2007 16:34:36
Perus kolmisointutäppäys saa jokaisen soittamisesta mitään tietämättömän polvilleen. Kokeilkaa vaikka.

Haa, tämä on kyllä jotain loistavaa. Musiikki on mukava harrastus...
sientenystävä.
13.08.2007 16:43:07
Meidän bändistä sanottiin kerran, että: 'Ihan niin kuin Mikko Alatalo laulaisi YUP:tä'.
En tiedä olisiko pitänyt nauraa vai itkeä.
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan!
Van Hannes
13.08.2007 19:55:13

Joo pitää kokeilla, vaikka oon basisti on sitä vähän tullu harjoteltua.
"There Can Be Only One Hannes"
L4t3
14.08.2007 23:22:39
Kaveri sanoi minun olevan oulun paras kitaristi ja "suomen Hendrix". Kyseinen kaveri oli tuolloin humalassa, joka selittääkin jo aika paljon.
Hevarit tappaa räpärit.
Piepe
15.08.2007 04:54:10
Pelleilymieles meitsi soitti kaikki niinku Bonhamin, Bozzion ja Krupan soolot peräjälkee niinku vähä vasemmal kädel ja sit mun kaveri sano ÄÄÄ vittu sää oot kowa!
Krice
15.08.2007 09:30:50

"jäätävää epämusikaalisuutta, huonoja vibroja ei mitään tajua miten tälläiseen pitäis vetää" -BigPapa
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
reino
15.08.2007 13:41:59
"Helvetin hyvä kitaristi" -Tyyppi joka ei ole koskaan kuullut nuottiakaan minun soittoa.

Joo mullekin on sanottu näin. Itseasiassa yks vanha tuttu räppäri tuli hehkuttaan mun kitaransoittotaitoja ja pyys mut niitten levylle soittaan taustoja. Ja olen kyllä ihan varma, että se ei ikinä ole kuullut kun soitan ja tuohon aikaan en ollu soittanut kitaraa aktiivisesti juuri lainkaan, mutta mikäs siinä...
ding-dong
LexaR
15.08.2007 16:27:20

Jep. Auta armias jos siihen väliin heittää vielä jonkun duuriarpeggion :O sit ollaankin jo uusia Eddie Van Haleneita.
Forgive me for saying it blows either way
tuntematon
16.08.2007 14:35:52
Meillä oli työpaikkabändi ja treenattiin joskus töitten jälkeen duunipaikalla. Yhtenä iltana treenatessamme eräs työkavereistamme (ei kuulunut bändiin) oli jäänyt ylitöihin ja tehdessään kotiinlähtöä jäi soittotilaamme kuuntelemaan treenejämme.
Vedettiin siinä pari iskelmää ja räkäistä rokkipohjaista jamia ja kysyin sitten kaverilta: "Mitäs me vielä sulle soitettais ?" Työkaveri vastasi väsyneen lakonisesti: "Soittakaa taksi!"
Toivotamme Hauskaa Joulua lukijoillemme !
SpotdfK
16.08.2007 17:38:51
"sä soitat huonommin ku mä"

Sama
Ja vielä lisäys, että en tuntenut kehujaa ennestään eikä mulla ollu edes skebaa mukana.
En se minä ollut ja oli siellä muitakin..
The Accolade
16.08.2007 22:18:41
Aina joskus, kun rumpuja soittelen autotallissa niin veli tai joku lähistöllä ollut kaveri tulee sanomaan "Sun soitto kuuluu aivan helvetin kauas". Sehän nyt on vain hyvä juttu, eikö?

Kerran vedin täysillä jotain ihme rumpusooloa hakkaamalla kaikkea vain niin nopeasti kuin mahdollista. Kysyin sitten kaverilta puolivitsillä, että "aika loistavaa, eikö? "...No joo..." oli kaikki mitä irtosi.
Ziltoid!!?
Matjardo
16.08.2007 22:51:04
Viimeisimmän keikan jälkeen illan pääbändin kitaristi totesi mulle, että "siistiä musaa väännätte. Vähän ko jotain nirvanan suuntasta, mut ihan vitusti paremmilla ja jotenki progemmilla rummuilla!". Olin todella otettu. Myös muutkin henkilöt kehuivat, että ilman elävän ja paikoitellen kikkailevaa soittoani biisit olisivat paljon tylsempiä. Olin aivan todella punainen, enkä osannut sanoa mitään.

Eräs tapaus muistui myös mieleeni. Olin tuon rässibändini entisen basistin, nykyään kitaristin kämpillä juomassa olutta, kunnes sinne tuli joku hänen kaverinsa. Kättelimme ja esittelimme itsemme toisillemme. Hän sanoi: "ootko sää se just se matias??", olin hieman hämilläni. Samaan hengen vetoon hän jatkoi: "oon kuullu paljon ja monilta että oot ihan velho soittaa rumpuja! Hienoa kätellä sun kanssa!". Mitä helvettiä, olin aivan todella pihalla, eihän mun soittoa edes ole millään levyllä, enkä ole soittanut kuin muutamia keikkoja O_o. No todella imarreltu ja iloinen olin ja olen edelleen kyllä. Edelleen vain vähän hämmentää..

Viimeisimpänä muistan, kun joskus viidennellä luokalla, juuri rumpujen soittoa aloittelevana, kuulin, kun opettajani ja musiikin opettaja keskustelivat joulujuhlassa soitettavan biisin harjoitusten jälkeen(jossa siis olin rummuissa). Muistan elävästi, kun musiikin opettaja, vanha jazzirumpali ja pitkänlinjan muusikko, totesi opettajalleni, että "tuosta kaverista kuullaan vielä, kuhan sen vaan annetaan soittaa rumpuja". Tuo antoi niin paljon intoa ja motivaatiota, että se näkyy vieläkin.

Perkele, vähän ainakin omaan nenään käryää tällainen itsekehun tynkä. Ei ole tarkoitukseni ei ollenkaan.
Two beers or not two beers?
cfe
17.08.2007 12:49:26

"Mielipuolibasisti".
http://www.causeforeffect.org
shovi
17.08.2007 12:58:47
Ehkä ei nyt liity tähän mitenkään, mutta mummoni soitteli tuossa onnentoivotuksia keikalle, ja muistutti että "kampaa tukkasi ennen kun nouset lavalle, ettei ole niin takkuinen". Hoho.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)