Röytäjä 13.08.2007 18:25:53 | |
---|
Judas Priest - All Guns Blazing Kertsissä lauletaan selvästi "Organs Blazing". |
Sunna 13.08.2007 18:54:55 | |
---|
Luulin vuosia, että Vilkkumaan Satumaatangossa lauletaan: "Tää ei voi olla näin, ne paneskelevat lujempaa". Sitten minulle selvisi että se onkin "panen stereot lujempaa". Ehhee. Anaalinpunainen mekko, joka synnyttää prinsessamaisen vaikutelman. |
Thet 13.08.2007 19:17:14 | |
---|
Luulin vuosia, että Vilkkumaan Satumaatangossa lauletaan: "Tää ei voi olla näin, ne paneskelevat lujempaa". Sitten minulle selvisi että se onkin "panen stereot lujempaa". Ehhee. Mä olen ollut tähän saakka aivan varma että siinä lauletaan: "mä paneskelen lujempaa" Ja ajttelin että toi ei tarkoita mitään irstasta vaaan sillä on joku toinen merkitys, mutta eihän siinä nyt sentään voida stereoista laulaa. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Iron Maiden: Be Quick or be dead, ihan ekat sanat Oikea: Covered in sinners... Oma: Cow burning sinners... Ei hävetä... |
hullu_ukko 14.08.2007 13:49:43 | |
---|
Iron Maiden: Be Quick or be dead, ihan ekat sanat Oikea: Covered in sinners... Oma: Cow burning sinners... MMitä? Mä olen aina kuullut sen tuolla jälkimmäisellä tavalla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
HaloOfFlies 15.08.2007 00:22:09 (muokattu 15.08.2007 00:54:34) | |
---|
Metallica - Don't Tread On Me Väärin: So be it, friend no more, does it kill pieces, to be devil whore. Notre Dame! Oikein: So be it, threaten no more, to secure peace is to prepare for war. Don't tread on me Ei siinä mitään, mutta kun edelleenkin kuulen tuon "threaten"-sanan laulettavan että friend, Yksi minkä pienenä kuulin väärin oli Iron Maidenin Holy Smoken kertosäe "this is Dusty Warm making holy smoke". Oikeasti se menee "this is thirsty work making holy smoke" Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
gonza 15.08.2007 07:14:59 | |
---|
Joulu On Taas Joulu On Taas Lattiat Täynnä Puuroo Kohta 1,5 vuotta siitä kun opin laittamaan tietokoneen päälle, sammuttamisen kanssa yhä vaikeuksia... |
Harvestman 15.08.2007 18:23:50 (muokattu 15.08.2007 19:59:46) | |
---|
Megadeth - You're dead O: They say those sticks and stones They say they crush my bones V: They set out stick and stones They say they crush my balls Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
VoodooChild 15.08.2007 19:10:14 | |
---|
Tätä en kuullut väärin, mutta tuli mieleen kavereiden kanssa treeneissä (muuttaa hyvin koko biisin merkityksen): O: "What have I become, my sweetest friend?" V: "What have I become, my swedish friend?" HURT - Nine Inch Nails www.mikseri.net/sistermorphine |
DethBanger 16.08.2007 13:21:56 | |
---|
The Pogues - Streams of whiskey Kuulin: When the world is too dark And I need the light and sodomy Oikein: When the world is too dark And I need the light inside of me Vilkas mielikuvitus.. Ja eikun hi-hat heilumaan!! |
hitchhiker 19.08.2007 15:32:55 | |
---|
System of a Down - Sad Statue Mä kuulin: "Elephants belong to the conqueror" Oikeasti: "Eloquence belongs to the conqueror" wow, imagine that? they won't fight back,
I got a theory on that,
a whale's heart is as big as a car,
a whaler's thought must be smudged by the dark |
Arthemesic 20.08.2007 22:50:15 (muokattu 20.08.2007 22:51:37) | |
---|
Tässä tulee ihan muutamakin noita mitä itse on kuultu. Haste The Day - The Last Goodbye O: Where's the comfort? Where's the end? V: Why's a gopher not like you? Seuraavan kuulen aina isoveljen toimesta: Haste The Day - The Dry Season O: I need You - more than - the lilies need the rain V: Yeah yeah yeah - morgan - the yiddish laser rain ISIS - Celestial (The Tower) O: Than all the oceans Do you ever get that feeling that you're sinking? I do V: Oh oh, yay oh shit! Do you ever get that feeling that you're (a) slinky? I do Siinä pari mukavaa. |
lug 21.08.2007 08:08:58 | |
---|
V: onnellinen runkkaa, katselen... O: kun neljän ruuhkaa katselen... Arto Tamminen - neljän ruuhka tms. Vuosia kuullut ton väärin ja aina oon ihmetellyt miten voivat radiossa soittaa tollasta päiväsaikaan. cuore sportivo |
FastEddie 21.08.2007 13:54:02 | |
---|
Luulin vuosia, että Vilkkumaan Satumaatangossa lauletaan: "Tää ei voi olla näin, ne paneskelevat lujempaa". Sitten minulle selvisi että se onkin "panen stereot lujempaa". Ehhee. Heh heh, on tainnut Maijalla olla tuhmia ajatuksia päässä, kun ko biisiä laulanut. Olen kuulut pitkään että: Mulla on valtava kalu, paan muita. Oikea on tietenkin: Mulla on valtaa, mä koulutan muita. Tuhma Maija! I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
tatta 21.08.2007 14:17:40 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=WWU2zPNkpFk Japani on hieno kieli. Nämä sanat ovat noin 10 kertaa paremmat kuin alkuperäiset emo-tuska-paska-sanat.-------------------------------------- Hiih! :) Loistokasta työtä, toivottavaste japanilaiset ei opettele tuon perusteella Suomea :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
Sunna 21.08.2007 21:41:21 | |
---|
Heh heh, on tainnut Maijalla olla tuhmia ajatuksia päässä, kun ko biisiä laulanut. Olen kuulut pitkään että: Mulla on valtava kalu, paan muita. Oikea on tietenkin: Mulla on valtaa, mä koulutan muita. Tuhma Maija! Ihan tahallaan tehny noi! I'm gonna hoodoo you so bad you don't even know your name. |
Marlowe 22.08.2007 16:24:33 | |
---|
The Jam ei laulakaan "Brigitte Bardot", vaan "Bricks and Mortar"... : b "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
M-Q 22.08.2007 19:45:39 | |
---|
Mä olen ollut tähän saakka aivan varma että siinä lauletaan: "mä paneskelen lujempaa" Ja ajttelin että toi ei tarkoita mitään irstasta vaaan sillä on joku toinen merkitys, mutta eihän siinä nyt sentään voida stereoista laulaa. Mä taas kuulen sen aina "panen Spedeä lujempaa". Kovaa mutta matalalta. |
tatta 24.08.2007 19:42:23 | |
---|
En muista tämän nais laulajan nimeä- mut biisin kertsi menee näin, ja kuten huomaatte, ei tarvitse edes kuulla väärin, sillä jo erilainen jaksotus tekee biisistä naurettavan hauskan :) "Lauantai aa- muna, mä kai- paan sua, silloin mä kai- paan sua, jee- jee- sunnuntai aa- muna - mä kai- paan sua- koko viikon edestä..." Että näin... Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
Wash Burn 25.08.2007 22:17:45 | |
---|
Eipä tässäkään hirveästi väärin tarvitse - tai edes pysty - kuulemaan; joskus 80-luvulla radiossa soi aika taajaan eräs tietty mainos, tämähän oli vielä aikaa kun mitään ykkösolutta vahvempaa ei saanut mainostaa...ja sanat menivät näin: Se on se on, Auran Se on se on, Auran Se on se on, Auran AAA-AAA-AAA Auran paikka Ja perään tietysti lausuttiin täsmennykseksi se 'ykkönen', eihän nyt sentään A:sta voinut olla kyse :P |