mikey_a84 09.03.2007 14:11:29 | |
---|
Kuinka moni teistä seurasi Jyväskylän pianokilpailua? Itse jonkin verran seurasin (olin kilpailukansliassa töissä).. Huh huh mitkä kisat, siis positiivisessa mielessä. Mitä muut ovat mieltä? Mielestäni oikea henkilö voitti. On se Tshaikovskin pianokonsertto vaan niin hieno biisi että.. |
sellisti 09.03.2007 21:23:01 | |
---|
Voihan veljet, tuo pääsi menemään kokonaan ohi tietoisuuden. Tuleeko kilpailusta mitään radio/tv-koostetta..? Tai tuliko jotain lähetyksiä itse kilpailun aikana? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
mikey_a84 10.03.2007 11:38:41 | |
---|
Voihan veljet, tuo pääsi menemään kokonaan ohi tietoisuuden. Tuleeko kilpailusta mitään radio/tv-koostetta..? Tai tuliko jotain lähetyksiä itse kilpailun aikana? Joku kooste sieltä tuli kilpailun välierien aikana, finaalit lähetettiin suorana. Onnistuin tallentamaan tietokoneelle ensimmäisen finaalipäivän, toisen finaalipäivän nauhoituksen tuhosin hölmöyttäni... TV:ssä ei kai tällä kerralla tullut mitään, aikaisempina kertoina on kai jotain tullut. Huikea kilpailu... täytyy sanoa että kyllä Suomessa osataan... |
Vitsi ku ei oo telkkaria =/ meinasin ittekin osallistua sillon. Koulukaveri kävi tärskäyttämäs. Ois pitäny mennä paikanpäälle, kuulemma hyvät skabat yleisön kannaltakin. Music is my life, if not, then hell with me! |