Aihe: Behringer UB-sarjan mikseri - ei tule virtaa
1
Jebe-
03.08.2007 10:40:24
Oi s**t, mikseri päätti sitten alkaa temppuilemaan.
Eli laitteeseen ei mene virta päälle. Ensimmäiseksi tietenkin päätin vaihtaa sulakkeen, mutta eipä se mitään auttanut. Behringerin online supportiin laitoin myös viestiä, mutta ei sieltä kukaan teutoni ole vastannut. 24h normaali vastausaika, niinpä niin..

Eli mitenköhän kannattaisi lähteä tutkimaan asiaa seuraavaksi? Itse oletan, että vika olisi virtalähteessä, mutta mitä siitä kannattaisi tutkia? Päällisin puolin komponentit näyttivät ainakin ehjiltä.

Mikseri on siis tämä "hieno" tekele: http://www.behringer.com/UB2442FX/index.cfm?lang=eng
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
peoplessi
06.08.2007 00:18:18 (muokattu 06.08.2007 00:18:41)
Itselläni hajosi UB sarjalaisesta virtalähde, kiitos mielenkiintoisen liittimen jonka pinnit vääntyivät oikosulkuun. Siitä sitten takuuseen virtalähde ja mikseri.

Helpostihan tuon selvittää yleismittarilla, kuten itse tein.
Joel Harald
06.08.2007 15:58:54
Mulla on juuri tuollainen mikseri, on kerran ollut takuukorjauksessa virtalähteen takia. Vikana oli jokin ylipitkä ruuvi joka aiheutti oikosulun jossain. Huollossa lyhentivät ruuvia ja nyt on toiminut hyvin.
Jebe-
07.08.2007 11:58:57
Mulla on juuri tuollainen mikseri, on kerran ollut takuukorjauksessa virtalähteen takia. Vikana oli jokin ylipitkä ruuvi joka aiheutti oikosulun jossain. Huollossa lyhentivät ruuvia ja nyt on toiminut hyvin.

Täytyypä töiden jälkeen tutkia ruuvit. Tarkistelin päällisin puolin vain komponentteja.

Helpostihan tuon selvittää yleismittarilla, kuten itse tein.

Mitä mittasit ja mistä?
Jebe-
07.08.2007 22:29:49
Eipä tuolla ainakaan mitään kummallisuuksia näkynyt. Sisällä oli toinenkin sulake, jonka vaihdoin varmuudeksi. Nyt phantomin virtavalo syttyy hitaasti, mutta sekin sammuu hitaasti hetken kuluttua. Normaali virtavalo ei syty, eli muuta virtaa ei sitten tulekaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)