Aihe: Behringer UB-sarjan mikseri - ei tule virtaa
1
peoplessi
06.08.2007 00:18:18 (muokattu 06.08.2007 00:18:41)
Itselläni hajosi UB sarjalaisesta virtalähde, kiitos mielenkiintoisen liittimen jonka pinnit vääntyivät oikosulkuun. Siitä sitten takuuseen virtalähde ja mikseri.

Helpostihan tuon selvittää yleismittarilla, kuten itse tein.
Kumiankka
06.08.2007 09:22:50
Taitaa olla "switched mode power supply" sisällä tuossa vehkeessä. Insinöörit tykkää niitä nykyään suunnitella, mutta kun vikaantuvat niin kaikkea voi sattua. Työpaikalla oli yhdessä ei-audio vehkeessä sellainen virtalähde ja savut nousi kun hajosi. Taitaa vaatia taitoa ja varovaisuutta kun tuollaista mittailee.

Kyllähän noin hieno ja monipuolinen mikseri kannattaa korjata, vie korjaamolle jos noita joku korjailee. Justiinsa kävin Tallinnan laivalla ja tuon tapaisella pändi veti ja ääntä lähti.
Joel Harald
06.08.2007 15:58:54
Mulla on juuri tuollainen mikseri, on kerran ollut takuukorjauksessa virtalähteen takia. Vikana oli jokin ylipitkä ruuvi joka aiheutti oikosulun jossain. Huollossa lyhentivät ruuvia ja nyt on toiminut hyvin.
Jebe-
07.08.2007 11:58:57
Mulla on juuri tuollainen mikseri, on kerran ollut takuukorjauksessa virtalähteen takia. Vikana oli jokin ylipitkä ruuvi joka aiheutti oikosulun jossain. Huollossa lyhentivät ruuvia ja nyt on toiminut hyvin.

Täytyypä töiden jälkeen tutkia ruuvit. Tarkistelin päällisin puolin vain komponentteja.

Helpostihan tuon selvittää yleismittarilla, kuten itse tein.

Mitä mittasit ja mistä?
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Jebe-
07.08.2007 22:29:49
Eipä tuolla ainakaan mitään kummallisuuksia näkynyt. Sisällä oli toinenkin sulake, jonka vaihdoin varmuudeksi. Nyt phantomin virtavalo syttyy hitaasti, mutta sekin sammuu hitaasti hetken kuluttua. Normaali virtavalo ei syty, eli muuta virtaa ei sitten tulekaan.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)