Aihe: Jamstream : Darker Pictures
1
sellisti
23.01.2004 19:26:24
Tosi miellyttävän kuuloinen laulaja. Hyvä tunnelmapala, tyylikästä soittoa. Fiilis ja tatsi on kohdillaan. Tuli hyvä mieli.
Soitto on laiffii.
vexu
23.01.2004 20:08:51

Soitto kyllä kulkee mukavasti ja laulaja on erinomainen. Vetää kuuntelijan ehdottomasti tunnelmaansa.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Saikkonen
23.01.2004 21:56:04
Loistava laulaja, ääntäminen ja vire kohdillaan. Hyvä fiilis. Sointuvaihdoksissa ei olla menty siitä mistä aita on matalin. Melko kosketinvetoinen, toivoisin kitaristina kitaroivampaa otetta.
Vilhelmus
23.01.2004 22:23:54

Tää on kyllä hienosti tehty jopa ilman ikätasoitusta. Ehkä piano sais olla mun mielestä vähän enemmän pinnassa ja soittaa vähän enemmän. Tai tunne johtuu ehkä siitä vaan että virveli hallitsee vähän turhan paljon. Hyvinhän soitettu, mutta pientä kulmikkuutta olen jossain ykkösissä ainakin havaitsevani.. voin toki olla sekaisin kuten yleensä.

Biisi on suht' hieno ja kuten todettu, laulaja erinomainen. Way to go.
Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
Burning Winter The Coveralls
NORTON
24.01.2004 15:11:39

Tämä on just mun makuuni. Biisissä on sävyjä ja tunnelmaa sekä tarvittavasti yllättävyyttä.

Todella hyvä.
Anteeksi!
antti_k
24.01.2004 15:39:59

Hyvää. Kuuntelin muitakin biisejä mikserissä.

Tällänen rehellinen soitto on kyllä komeeta ja nimenomaa kun soitetaan tällasta genree jossa on maailma täynnä kovia esikuvia ja taitavia muusikoita. Rima on tosi korkeella.

Parasta näissä on laulaja jota ei tatte piilottaa taakse. Stemmalauluja lisää kaipasin.

Jay Funk biisissä komeeta torvee. On komeeta kun saadaan brässit pelaan ja vielä aika lailla vireessä. Kun vielä muistaa että torvensoittajat on vielä vaikeempia bändikavereita kun rumpalit --meinaan aina valittamassa, ei koskaan kanna kamoja, ja on aina myohassaä-- niin on hienoa etta jaksatte pitää primadonnat mukana. Kuullostaa hyvältä.

Jos muutamaa asiaa koittaisin parantaa niin
-lisää yhteissoittoo että tulee tiukemmaks
-koittakaa tehdä enemmän itsenne näkosia biisejä -- nyt on vähän liian tavallisia biisejä musta
-mä olisin miksannu homman enemmän iholle -- lähemmäksi. Kaiut veke -- no mutta tää on ihan makuasia.
-koko bändi laulaan -- kaikille mikit ja se teidän oma vokalisti antaan kaikille 2 viikon kurssi

Tästä ammatti!!!! Hyää kamaa!!!
ROuster
24.01.2004 16:13:45
Tää on hieno!

Erityisesti pidin tosta pianosta ja sitten kitarasoolosta.. Tuli mieleen ihan Juicen Syksyn Sävel kun se lähtee rauhallisesta ihan äkkiarvaamatta säröllä ja sitten soolon lopussa tunnelmoidaan vinguttamalla ylimmiltä freteiltä...
Ei ollu kyllä tytön äänessäkään haukkumista, jos ois levyraati niin antaisin ainakin 9, ellen sitte 10

Lisää täällästä tunnelmointia..Bueno
Hendrix + Fender = I surrender
Blue Moon
24.01.2004 23:51:24 (muokattu 24.01.2004 23:53:30)

Hyvä sävellys - teidän tuleva "balladihitti"? :-) Laulu ja piano toimi, rummut ei. Kitarasoolon saundin sopivuutta biisin luonteeseen vois myös ehkä miettiä - miten olis vaikka akustinen kitara? Mä lähtisin tekemään tällaisesta kappaleesta ennemmin herkkää kuin mahtipontista.

Saatte tuosta komean biisin vielä.
- It's been a long time coming -
Mohla
25.01.2004 21:02:02

Joo. Balladi hittihän tämä on. Kommentoin noita muita biisejä, joten kaikki tarvittava on sanottu.
Huva!
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt