Aihe: Keikkoja yhden miehen bändille
1
Lennu
18.07.2007 20:16:54

Kandee laittaa kysymys tuonne Tanssimusiikki-palstalle. Siellä moni tekee tuota hommaa, ainakin jäsen Isojussi.

http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=6

n. 40 biisiä kun on kasassa, eli nelisen settiä + mahdolliset ruokailun taustamusat (45 minsaa Smilea on klassikko), jotka sulla alustuksen mukaan kyllä taittuu, niin ei kun yksityisjuhliin tarjousta. Häät, pikkujoulut yms.
"Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser
rintapek
18.07.2007 23:07:13

Laita nyt ensin paikkakunta näkyviin.
Sitten tanssipalstalle. Lounge- pianistille epäilemättä löytyy keikkaa varsinkin häistä. On sitä meiltäkin kysytty, mutta eioota olemme myyneet. Bordellipianistille olisi käyttöä vaikka bändissä, mutta se on toinen juttu se.
One kind of music only - the good kind
baron
08.08.2007 18:24:05 (muokattu 08.08.2007 18:26:45)

Mä oon tehnyt tollaisia keikkoja, tosin pelkällä pianolla ilman mitään "säestysautomatiikkaa".
Erilaisia kokkareita, vastaanottoja, päivällistilaisuuksia, joissa soitetaan hillittyä taustamusiikkia: "soittaa pitää mutta kuulua ei saa".
200-300 ollut liksa, yleensä pari settiä eli jotain 30-40 piisiä riittää.
(Kun yksin soittaa, ei piisit välttämättä oo kovin pitkiä)
Ei mulla välttämättä oo sen kummempia PA:laitteita ollut, aktiivikaappi, riippuu tietenkin tilasta.
Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)