Aihe: Voi veljet missä lienet
1 2
seppov
22.01.2004 14:38:04
O brother.. sountrackista vielä!

Näkyi olevan Free Record Shopin tarjouksissa 10e vielä noin viikko sitten (2 levyä/20e)!

Kaikki taitaa tuntea leffan ja sountrackin aika erikoiset vaiheet:
valtava myyntimenestys, vaikka levyä käytännössä rankasti syrjittiin suurilla kantria soittavilla kaupallisilla radioasemilla!
Blue Moon
25.08.2005 21:53:35

Tämä kerrassaan mainio elokuva tulee töllöstä taas huomenna perjantaina 26.8. MTV3:lla alkaen klo 23.10.
- Blues ain't nothin' but a lowdown shakin' chill -
heu heu
27.08.2005 12:18:18
Oli mukavaa nyt jo soundtrackin kuunnelleena kuulla biisit itse elokuvassa, ja olihan siinä muutama ihän hyvä versio joita ei itse levyllä olekaan.. Itselle tämä elokuva aloitti aktiivisen bluegrass-musiikin "opiskelun", vaikka ja vuonna n.-74 kuuntelin legendaarista "nitty gritty dirt band" kokoelmaa jossa vanhat mestarit soittaa ja laulaa nuorten juurimusan ystävien kanssa bluegrass- ja honky-tonk bravuureita. Levyllä mm. doc watson, merle travis, earl sgrugg, ray accuff,, kaikki amerikan juurimusan peruspilareita.. Loistava levy vieläkin ja löytyy tietysti re-master cd:nä. Kannatta tsekata jos tuo voi veljet musa kolahti....
Still going strong but wrong..
MC JayD
30.08.2005 07:55:59

Ostin puolisen vuotta sitten koko leffan Anttilan tarjouslaatikosta DVD:nä hintaan 4,95e.
Tänään on elämäni paras päivä, itse asiassa ainoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)