Aihe: svinkut
1
ratsu89
20.01.2004 17:39:19 (muokattu 20.01.2004 17:40:15)
Saako taman swikkujen tomeista hyvää saundia jos laittaa räkkiin? kun basarissa ne soi kai toisiinsa
ELVIS ELÄÄ!
MoonDog
20.01.2004 17:45:05
Kokeile dempata vaikka kädellä niitä muita rumpuja ja kokeile.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
ratsu89
20.01.2004 18:33:29
Kokeile dempata vaikka kädellä niitä muita rumpuja ja kokeile.
Ei mulla oo niitä mut ajattelin ostaa
ELVIS ELÄÄ!
Blitz
20.01.2004 19:20:41
Itselläni on 80-luvun Swingstarit, jotka kyllä soivat välillä jopa liiankin hyvin. Minulla on ollut räkkiä, tuplatomiständiä, basarikiinnikettä ja kaikkea. Kalvoina yleensä coated Emperorit päällä ja jotkut peruskirkkaat alla. Noilla Emperoreilla sointi ei mikään kova ole, mutta ei sen ole tarkoituskaan.

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat tuolla toisiinsa soinnilla? Siis mitäs eroa sillä on soivatko ne toisiinsa basarin päällä vai räkissä, eihän niistä mitään johtoja basariin/toisiinsa mene? :)
TAMA - The best reason not to play Pearl drums.
Paas
20.01.2004 20:47:48
Itselläni on 80-luvun Swingstarit, jotka kyllä soivat välillä jopa liiankin hyvin. Minulla on ollut räkkiä, tuplatomiständiä, basarikiinnikettä ja kaikkea. Kalvoina yleensä coated Emperorit päällä ja jotkut peruskirkkaat alla. Noilla Emperoreilla sointi ei mikään kova ole, mutta ei sen ole tarkoituskaan.

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat tuolla toisiinsa soinnilla? Siis mitäs eroa sillä on soivatko ne toisiinsa basarin päällä vai räkissä, eihän niistä mitään johtoja basariin/toisiinsa mene? :)

Kaveri tarkoittaa varmaan sitä että viereinen rumpu resonoi kun lyö sitä toista.
Takatukat kunniaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)