ratsu89 20.01.2004 17:39:19 (muokattu 20.01.2004 17:40:15) | |
---|
Saako taman swikkujen tomeista hyvää saundia jos laittaa räkkiin? kun basarissa ne soi kai toisiinsa ELVIS ELÄÄ! |
MoonDog 20.01.2004 17:45:05 | |
---|
Kokeile dempata vaikka kädellä niitä muita rumpuja ja kokeile. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
ratsu89 20.01.2004 18:33:29 | |
---|
Kokeile dempata vaikka kädellä niitä muita rumpuja ja kokeile. Ei mulla oo niitä mut ajattelin ostaa ELVIS ELÄÄ! |
Itselläni on 80-luvun Swingstarit, jotka kyllä soivat välillä jopa liiankin hyvin. Minulla on ollut räkkiä, tuplatomiständiä, basarikiinnikettä ja kaikkea. Kalvoina yleensä coated Emperorit päällä ja jotkut peruskirkkaat alla. Noilla Emperoreilla sointi ei mikään kova ole, mutta ei sen ole tarkoituskaan. En oikein ymmärrä mitä tarkoitat tuolla toisiinsa soinnilla? Siis mitäs eroa sillä on soivatko ne toisiinsa basarin päällä vai räkissä, eihän niistä mitään johtoja basariin/toisiinsa mene? :) TAMA - The best reason not to play Pearl drums. |
Paas 20.01.2004 20:47:48 | |
---|
Itselläni on 80-luvun Swingstarit, jotka kyllä soivat välillä jopa liiankin hyvin. Minulla on ollut räkkiä, tuplatomiständiä, basarikiinnikettä ja kaikkea. Kalvoina yleensä coated Emperorit päällä ja jotkut peruskirkkaat alla. Noilla Emperoreilla sointi ei mikään kova ole, mutta ei sen ole tarkoituskaan. En oikein ymmärrä mitä tarkoitat tuolla toisiinsa soinnilla? Siis mitäs eroa sillä on soivatko ne toisiinsa basarin päällä vai räkissä, eihän niistä mitään johtoja basariin/toisiinsa mene? :) Kaveri tarkoittaa varmaan sitä että viereinen rumpu resonoi kun lyö sitä toista. Takatukat kunniaan! |
AP 22.01.2004 11:18:26 | |
---|
Saako taman swikkujen tomeista hyvää saundia jos laittaa räkkiin? kun basarissa ne soi kai toisiinsa Riipppuu swinkuista. Tästä olen saarnannut ennenkin; 80-luvun ensimmäiset Swingstarit (tuntomerkkinä mm. syvät koot ja T-badget) ovat ihan eri tavaraa kuin nämä nykyiset. Puhumattakaan siinä välissä tarjotuista swingstar by tama-kannuista. Ensimmäiset eli vanhimmat ovat kelpo rummut joita saa nykyään pilkkahintaan ja kyllä ne saa soimaan. Ambassadoria ylle ja päälle ja hyvä viritys ja aa vot! |