Joees 02.07.2007 23:26:20 | |
---|
Jumankauta, vasta tajusin jotta tuolla hollannissa ei ollut edes Toys in the Atticia. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Miihkis 03.07.2007 08:32:58 (muokattu 04.07.2007 17:49:58) | |
---|
|
Joees 04.07.2007 01:04:15 | |
---|
Mahtavaa. Eka juna sunnuntaina lahteen lähtee about puol seiska. Kyytiä ei oo vielä järjestynyt mistään. Ei hyvä, ei hyvä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
VR 04.07.2007 10:03:42 | |
---|
Mahtavaa. Eka juna sunnuntaina lahteen lähtee about puol seiska. Kyytiä ei oo vielä järjestynyt mistään. Ei hyvä, ei hyvä. Kyllähän noita autolla menijöitä on Nastolan/Lahden suunnalta. Itsehän menen jo la aamuna, olen yötä siskolla ja lähden su aamuna. Junalla siis liikenteessä. Everything is a OK! YNWA |
Flash 04.07.2007 12:21:45 (muokattu 04.07.2007 15:18:30) | |
---|
Live Music Is Better! |
Joees 04.07.2007 12:53:31 | |
---|
Kyllähän noita autolla menijöitä on Nastolan/Lahden suunnalta. Itsehän menen jo la aamuna, olen yötä siskolla ja lähden su aamuna. Junalla siis liikenteessä. Juu, menijöitä on aivan varmasti. Kukaan ei vaan ota kyytiin, hehe. Jos se on pakko, niin kai mä jollekin hämärästi tuntemani luokse menen yöksi ehkä. Mun vaan pitäs ajella sunnuntaina joskus päivällä takas Jkl. Ihan kiva jos kerkeis nukkua hetken ennen sitä :-) Kunnolla siis... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Rudolf 04.07.2007 18:04:37 | |
---|
Liput on (istumapaikat), ja kyllä odotan kuin kuuta nousevaa. Kun katselin noita Pariisin vetoja, niin onnekseni huomasin, että ei se bändin energia eikä - mikä tärkeintä - Tylerin laulutaito mihinkään ole hävinnyt. Lippujen hinnoista on puhuttu paljon. Itse en ole isommissa konserteissa ennen käynyt, mutta mieluusti maksaisin vaikka 80 euroa näin legendaarisesta bändistä. Soittolistat ovat vaikuttaneet hyviltä, Helsinkiin vielä Last Child ja What It Takes mukaan ja Jaded Venäjälle (ei tosin taida onnistua, ovat sen joka keikalla vetäneet), niin täydellisen konsertin ainekset alkavat olla kasassa. (Kyllä, olen fani.) Music is like candy - You have to throw out all the rappers! |
sirdickyj 04.07.2007 19:38:10 | |
---|
Liput on (istumapaikat), ja kyllä odotan kuin kuuta nousevaa. Kun katselin noita Pariisin vetoja, niin onnekseni huomasin, että ei se bändin energia eikä - mikä tärkeintä - Tylerin laulutaito mihinkään ole hävinnyt. Lippujen hinnoista on puhuttu paljon. Itse en ole isommissa konserteissa ennen käynyt, mutta mieluusti maksaisin vaikka 80 euroa näin legendaarisesta bändistä. Soittolistat ovat vaikuttaneet hyviltä, Helsinkiin vielä Last Child ja What It Takes mukaan ja Jaded Venäjälle (ei tosin taida onnistua, ovat sen joka keikalla vetäneet), niin täydellisen konsertin ainekset alkavat olla kasassa. (Kyllä, olen fani.) mäki oon fani, ja Jaded on vitun kova biisi. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Mun mielestä nuo lippujen hinnat ovat ihan jees. Mutta perkele, mä haluan sen Toys in the Atticin sinne! Rats olisi kova myös ja moni muukin. Hehe. Lauantai lähenee, sitä odotellessa :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
sunder 04.07.2007 22:49:41 | |
---|
JEA! Meikä jo kerkes pelekäämään, että jonku tynkäsetin vetävät. |
VR 05.07.2007 09:22:02 | |
---|
Noniin! Rag doll ja Mama Kin mukana. Pettymys on kyllä raskas jos näitä ei Suomessa kuulla. Everything is a OK! YNWA |
Flash 05.07.2007 09:48:53 (muokattu 05.07.2007 09:49:27) | |
---|
Noniin! Rag doll ja Mama Kin mukana. Pettymys on kyllä raskas jos näitä ei Suomessa kuulla. Vaikuttais siltä, että tuo Mama Kin on "oikea" encore, eli sitä ei ole merkitty settilistoihin ja sitä ei ole myöskään soitettu joka keikalla. Huutakaa siis niin maan perkuleesti, jos haluatte kuulla sen. :) Tuo kakkosbiisi näyttää vaihtelevan. Se on joko tuo tai sitten Same Old Song And Dance. Myös What It Takes, Dude ja Fast Train biisit on vedetty joillain keikoilla Euroopan rundilla. Eli tuo settilista ei ole välttämättä just se mitä Suomessa kuullaan. Ja ei siinä mitään, yllärit on aina kivoja. :) Live Music Is Better! |
Jackie 05.07.2007 23:10:32 | |
---|
Ne ketkä menevät/pääsevät eturiviin, ni sit otatte sit saatana mukaan jonkun ison lakanan missä lukee BACK IN THE SADDLE!!!! |
Joees 06.07.2007 22:03:45 | |
---|
Ne ketkä menevät/pääsevät eturiviin, ni sit otatte sit saatana mukaan jonkun ison lakanan missä lukee BACK IN THE SADDLE!!!! Huomenna lähtee ja eturiviin pyritään. Back in the Saddlen haluaisin minäkin kuulla kyllä, mutta jotenkin epäilen että ei kuulla sitä. Täällä vanhalla mantereella kun ei noita vanhempia veisuja niin tiedetä. Sääli. Anyway, kunhan soittavat jotain vanhaa niin bueno. Sellanen 50-50 olis ihan ok suhde uudelle ja vanhalle... Mutta, pääasia jotta tulevat. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
sirdickyj 06.07.2007 22:09:53 | |
---|
Huomenna lähtee ja eturiviin pyritään. Back in the Saddlen haluaisin minäkin kuulla kyllä, mutta jotenkin epäilen että ei kuulla sitä. Täällä vanhalla mantereella kun ei noita vanhempia veisuja niin tiedetä. Sääli. Anyway, kunhan soittavat jotain vanhaa niin bueno. Sellanen 50-50 olis ihan ok suhde uudelle ja vanhalle... Mutta, pääasia jotta tulevat. encoret mukaanlukien tos setis on näköjää 5 pre-Permanent Vacation biisiä. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Joees 06.07.2007 22:17:22 (muokattu 06.07.2007 22:18:18) | |
---|
encoret mukaanlukien tos setis on näköjää 5 pre-Permanent Vacation biisiä. Ei oo paljoa se. Eikä toisaalta ihme ole se. Tuo PV taitaa olla ekoja tunnetumpia Aeron levyjä tällä mantereella. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
HaloOfFlies 06.07.2007 22:25:40 (muokattu 06.07.2007 22:27:46) | |
---|
Tämmöistä oli Tallinnassa soitettu eilen Love In An Elevator Same Old Song And Dance Cryin' Eat the Rich I Don't Want To Miss A Thing Jaded What It Takes Back In The Saddle Baby Please Don't Go Seasons Of Wither Dream On SOS Too Bad Livin On The Edge Stop Messin Around Sweet Emotion Draw the Line Encore Walk This Way Kyllä se Saddle voi huomenna kajahtaa Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Joees 06.07.2007 22:30:45 | |
---|
Tämmöistä oli Tallinnassa soitettu eilen Love In An Elevator Same Old Song And Dance Cryin' Eat the Rich I Don't Want To Miss A Thing Jaded What It Takes Back In The Saddle Baby Please Don't Go Seasons Of Wither Dream On SOS Too Bad Livin On The Edge Stop Messin Around Sweet Emotion Draw the Line Encore Walk This Way Kyllä se Saddle voi huomenna kajahtaa Tää settihän vaikuttaa jo lupaavalta. Mutta edelleen Toys in the Atticia, Last Childia ja Ratsia kaipailisin settiin mukaan :-/ Samaten Trainia encoreen toiseksi veisuksi vaikkapa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
weelie 08.07.2007 00:17:10 (muokattu 08.07.2007 09:53:37) | |
---|
No aivan samalta setiltä vaikutti. Joe Perryllä oli ainakin 8 kitaraa, Bradillä taisi olla ehkä kolme (2 stratoa, sunburst LP)... SG (P90) vaimo-ES335 custom LP lefty strato tele-kaulalla Dan Armstrong Plexi musta akustinen vihreä tele (B benderillä?!) kultainen Strato Music Man ... Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Borlag 08.07.2007 00:23:12 | |
---|
Muuten sama setti näin äkkiseltään katsottuna mutta tuli Think About It ennen Stop Messin' Aroundia |