Aihe: polttava macciin
1
SamPpaa
20.01.2004 13:56:00
Tuli ostettua tuossa PowerMac G4 400mhz ihan musiikin tekoon. Kuitenkaan koneessa ei ole polttavaa asemaa. Minkälaista asemaa suosittelette? Monilta oon kuullu että ulkoinen ois hyvä.. tiedä tuosta.. ainakin ovat kalliita! Studioissakin mitä oon nähny on ollut ulkoinen.. mistä lie johtuu.. Kuitenkin koneessa ois vielä yks paikka jäljellä sisäisellekkin asemalle(ruma;)). Jos ostaa halvan aseman niin onko se sitten niin huono. Kuitenkin yritän panostaa pikku hiljaa laatuun kaikessa niin tulisiko halvasta asemasta pullonkaula studiooni?

Kiitos etukäteen vastauksista! Haku oli pois käytöstä ja ei selaamallakaan osunut mitään silmiin noin äkkiseltään..

-SamPpaa
Kertokaa nyt!
jPekka
20.01.2004 21:50:40

Varmaankin yksi syy ulkoisten käyttämiseen studioissa on se, että silloin itse koneen saa helpommin jemmattua johonkin äänieristettyyn koppiin korvanjuuresta pörisemästä.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
SamPpaa
21.01.2004 13:30:22
Mua jotenkin kiinnostaa tuo ulkoinen asema kokoajan enemmän... En tee tuolla combon dvd ominaisuuksilla mitään, joten olisiko halvempi sellainen jossa on vain polttava?

miten ois tälläinen:
http://www.iomega-europe.com/eu/pro … cts.aspx?productId=CDRW52USB20drive
Verkkokaupassa 89.90€. Varmaan saa halvemmallakin jostakin... Onko muita vastaavia?

Mites tuo portti? usb vai firewire? En muista tuon oman koneen usb:tä oliko se usb2 vai ei... Kun ei oo kone kotona just. Firewire siinä ainakin oli, mutta varmaan se vanhempi/hitaampi(oliko se nyt se 200 ja uudempi ois sitten 400..). Äänikortti on kiinni pci-väylässä.
Kertokaa nyt!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)