Aihe: Schecter C-1 FR ?
1
Zakk
03.07.2007 13:54:39
Törmäsin tänään tämmöiseen Schecteriin käytettynä, mutta mistään ei oikeen tunnu löytyvän tietoa tästä. Kitarassa oli Duncan Designed mikit, Original Floyd Rose, Set-neck tai neck-thru liitos. Helvetin hyvä oli soittaa, mutta hintaa sillä oli lähes 700 egeä. Kitara kuulemma pari vuotta vanha. Onko tietoa tästä enemmän, minkä arvoinen on?
"Where there's a whip there's a way"
Thanatopsis
03.07.2007 14:01:35
Soundatan Schecter-hinnastossa C1 FR maksaa 700e. Mutta minusta tuossa kitarassa on lisenssifloikka ja pulttikaula. Oma kuvauksesi muistuttaa enemmän sitä HellRaiser-systeemiä mutta siinä (nyk mallissa) taas on EMG:t. Minä en taas tiedä niistä aiempien vuosien mallien eroista mitään.
Farewell happy fields where joy forever dwells
Blackno1
03.07.2007 14:35:37
Itte oon jonkun verran haaveillut lähikaupassa olevasta Schecter blackjack c-1.stä. Soundatankin listoilla näköjään kalliimpi kun tuo c-1 fr. mikähän siinä vetää hintaa ylöspäin.

Schecterin sivuilla lukis ainakin ett c-1 fr.ssä ois aktiivimikit, tässä toisessa ei. Uskaltaiskohan törsätä tuohon blackkiin... :p
Nipa.
06.07.2007 12:37:23
Tuossa kyseisessä schecterissä on originaali floikka ja EMG 81/85 mikit. Itse olen nähnyt noita uusina myynnissä 1100 eurolla...
hullu_ukko
06.07.2007 13:57:46
Tuossa kyseisessä schecterissä on originaali floikka ja EMG 81/85 mikit. Itse olen nähnyt noita uusina myynnissä 1100 eurolla...

Niin.. Hellraiser C-1 FR:n specsit nyt kyllä löytää aika helposti vaikka Schecterin sivuilta, mutta aloittajan kuvailemat specsit eivät sovi tuohon kitaraan.

Muistaakseni Schecterillä oli vielä vuonna 2005 tai 2006-mallistossaan noita specsejä vastaava kitara ja muistelisin jopa kokeilleeni sellaista.. Oli siinä ainakin Duncan Design-mikit, OFR, Neck/set-thru.. Väri taisi olla musta.. Kitaran mallin nimi löytyisi varmaan Schecterin vanhoista kuvastoista, mutta oman kuvastoni olen hukannut.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
ballfish
06.07.2007 14:16:32
Kitaran malli oli C-1 FR. Speksit muutettu ilmeisesti tälle vuodelle huonompaan suuntaan.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)