Aihe: Schecter C-1 FR ?
1
Zakk
03.07.2007 13:54:39
Törmäsin tänään tämmöiseen Schecteriin käytettynä, mutta mistään ei oikeen tunnu löytyvän tietoa tästä. Kitarassa oli Duncan Designed mikit, Original Floyd Rose, Set-neck tai neck-thru liitos. Helvetin hyvä oli soittaa, mutta hintaa sillä oli lähes 700 egeä. Kitara kuulemma pari vuotta vanha. Onko tietoa tästä enemmän, minkä arvoinen on?
"Where there's a whip there's a way"
Zakk
03.07.2007 14:17:11
Soundatan Schecter-hinnastossa C1 FR maksaa 700e. Mutta minusta tuossa kitarassa on lisenssifloikka ja pulttikaula. Oma kuvauksesi muistuttaa enemmän sitä HellRaiser-systeemiä mutta siinä (nyk mallissa) taas on EMG:t. Minä en taas tiedä niistä aiempien vuosien mallien eroista mitään.

Joo, no samaa mäkin katoin että nykyään on pulttikaula ja muutenkin halvemman oloinen. Mutta huonosti tuntuu löytyvän noista vanhoista malleista tietoa. Siinä luki lavassa mun mielestä Diamond series yms, otemerkit oli perus dot:t ja 12 fretillä tais lukea diamond. En oo varma oliko scale 24.75", kun noissa nykyään näyttäs olevan 25.5". Tuntu kapeemmalta kädes ainakin..
"Where there's a whip there's a way"
Blackno1
03.07.2007 14:35:37
Itte oon jonkun verran haaveillut lähikaupassa olevasta Schecter blackjack c-1.stä. Soundatankin listoilla näköjään kalliimpi kun tuo c-1 fr. mikähän siinä vetää hintaa ylöspäin.

Schecterin sivuilla lukis ainakin ett c-1 fr.ssä ois aktiivimikit, tässä toisessa ei. Uskaltaiskohan törsätä tuohon blackkiin... :p
Nipa.
06.07.2007 12:37:23
Tuossa kyseisessä schecterissä on originaali floikka ja EMG 81/85 mikit. Itse olen nähnyt noita uusina myynnissä 1100 eurolla...
hullu_ukko
06.07.2007 13:57:46
Tuossa kyseisessä schecterissä on originaali floikka ja EMG 81/85 mikit. Itse olen nähnyt noita uusina myynnissä 1100 eurolla...

Niin.. Hellraiser C-1 FR:n specsit nyt kyllä löytää aika helposti vaikka Schecterin sivuilta, mutta aloittajan kuvailemat specsit eivät sovi tuohon kitaraan.

Muistaakseni Schecterillä oli vielä vuonna 2005 tai 2006-mallistossaan noita specsejä vastaava kitara ja muistelisin jopa kokeilleeni sellaista.. Oli siinä ainakin Duncan Design-mikit, OFR, Neck/set-thru.. Väri taisi olla musta.. Kitaran mallin nimi löytyisi varmaan Schecterin vanhoista kuvastoista, mutta oman kuvastoni olen hukannut.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
ballfish
06.07.2007 14:16:32
Kitaran malli oli C-1 FR. Speksit muutettu ilmeisesti tälle vuodelle huonompaan suuntaan.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)