Aihe: Traktorijatzit
1
texjazz
10.06.2007 14:47:47

Kai tämä kuuluisi keikat-osioon, mutta kun se hukkuu sinne Ruisrockien sekaan. Ja olen vain kävijä itse.

Viitasaaren Suovanlahdella Myllytuvan lavalla seuraavanlaisia kesäkattauksia yli- ja alinousevien nuottien parissa:
12.7. (enemmän kai viitossointuja..) S.W.Heimon Kädet, Turtana ja Blight Wound.
13.7. ja 14.7. Dana Fuchs, USA (nimim. olisinpa poekamies..), John Diamond Band, USA ja JD Walter, USA sekä Ruåtsista pluesintynkää Bill Öhrströmiltä; Suomesta Teemu Viinikainen, Reija Lang, Vesa Watanen ja Verneri Pohjola. Mukana läänintaiteilee Ilkka Rantamäki.

Lohet hyppivät koskessa (vrt. Summertime). hyttyset pistävät silloin tällöin nälissänsä kuulijaa poskesta ja suositeltavat paikallesaapumismerkit ovat Nuffield, David Brown, Belarus, Zetor, Massey-Ferguson, Case, Valmet (Valtra)..

Ai niin, hemmasidan här: http://traktorijatzit.fi/index.php? … =blogcategory&id=2&Itemid=4
"Art is always and everywhere the secret confession, and at the same time the immortal movement of its time." Karl Marx
aaro
17.06.2007 16:41:53
Pitäisiköhän oikein mennä katsomaan. Esiintyjät on vähän outoja, olen vielä "aloitteleva" jazz kuuntelija. Tapahtuman nimi on kyllä niin retee että kiinnostaa jo sen takia.
Missäpäin keskisuomea on viitasaari? Taitaa olla pikkasen kaukana kanta-hämeestä mutta kyllähän sinne suuntaan mukavana kesäpäivänä ajelisi...
Ei traktorilla kuitenkaan, sillä en ole yhtämittaa ajanut kuin 100km matkan..
TheGore
18.06.2007 09:37:20

Pitäisiköhän oikein mennä katsomaan. Esiintyjät on vähän outoja, olen vielä "aloitteleva" jazz kuuntelija. Tapahtuman nimi on kyllä niin retee että kiinnostaa jo sen takia.
Missäpäin keskisuomea on viitasaari? Taitaa olla pikkasen kaukana kanta-hämeestä mutta kyllähän sinne suuntaan mukavana kesäpäivänä ajelisi...
Ei traktorilla kuitenkaan, sillä en ole yhtämittaa ajanut kuin 100km matkan..

Semmoiset sata kilometriä Jyväskylästä nelostietä pohjoiseen. Itsekkin tässä olen lähtöä pohtinut, kun sukulaisia asuu aivan paikan tuntumassa, niin majoittuminen ei tuottais ongelmia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)