Aihe: Traktorijatzit
1
aaro
17.06.2007 16:41:53
Pitäisiköhän oikein mennä katsomaan. Esiintyjät on vähän outoja, olen vielä "aloitteleva" jazz kuuntelija. Tapahtuman nimi on kyllä niin retee että kiinnostaa jo sen takia.
Missäpäin keskisuomea on viitasaari? Taitaa olla pikkasen kaukana kanta-hämeestä mutta kyllähän sinne suuntaan mukavana kesäpäivänä ajelisi...
Ei traktorilla kuitenkaan, sillä en ole yhtämittaa ajanut kuin 100km matkan..
TheGore
18.06.2007 09:37:20

Pitäisiköhän oikein mennä katsomaan. Esiintyjät on vähän outoja, olen vielä "aloitteleva" jazz kuuntelija. Tapahtuman nimi on kyllä niin retee että kiinnostaa jo sen takia.
Missäpäin keskisuomea on viitasaari? Taitaa olla pikkasen kaukana kanta-hämeestä mutta kyllähän sinne suuntaan mukavana kesäpäivänä ajelisi...
Ei traktorilla kuitenkaan, sillä en ole yhtämittaa ajanut kuin 100km matkan..

Semmoiset sata kilometriä Jyväskylästä nelostietä pohjoiseen. Itsekkin tässä olen lähtöä pohtinut, kun sukulaisia asuu aivan paikan tuntumassa, niin majoittuminen ei tuottais ongelmia.
texjazz
18.06.2007 18:09:14

Semmoiset sata kilometriä Jyväskylästä nelostietä pohjoiseen. Itsekkin tässä olen lähtöä pohtinut, kun sukulaisia asuu aivan paikan tuntumassa, niin majoittuminen ei tuottais ongelmia.

Pitää kyllä sitten vielä Ursuksella luukuttaa vielä nelisenkymmentä kilometriä Vesannolle (senhän tietävät kaikki, missä se on!) päin.
"Art is always and everywhere the secret confession, and at the same time the immortal movement of its time." Karl Marx
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)