author 17.06.2007 16:59:46 | |
---|
Aloitan tämän keskustelun nyt hieman myöhässä, mutta onko joku muu aloittanut seuraamaan tätä Fjodor Dostojevskin romaaniin perustuvaa sarjaa Teemalta? Katsoin juuri ensimmäisen jakson uusintana, ja vaikutti lupaavalta sarjalta. Itse kirjahan on aivan loistava ja yksi parhaimmista mitä itse olen lukenut. Yllättävän vähän oltiin karsittu kohtauksia vaikka kirja paksu onkin. Tosin en tiedä kuinka monesta jaksosta sarja koostuu. Ensimmäinen osa käsitti lähinnä kaksi ensimmäistä kirjan lukua. Repliikitkin olivat hyvin alkuperäistekstiä kunnioittavat ja toisinaan lauseet olivatkin sanasta sanaan samanlaisia suomalaiseen käännösversioon verrattaessa. Suosittelen kaikille, jotka olette kirjan lukeneet. Muut lukekaa ihmeessä tämä kirja. |
Samoin. Paras sarja miesmuistiin. |
gandar 17.06.2007 19:28:52 | |
---|
Teemalta tulee muutenkin nykyään melkeinpä parhaimpia ohjelmia. Eipä tullut hankittua digiboksia ihan turhaan. Ceci n'est pas une signature |
Sergei Fallinen 17.06.2007 19:52:56 | |
---|
Mitä kieltä ne puhuvat? Toimii niin pirun heikosti tuo tekstitys teemalta=( No, eipä ole edes suosikkidostojevskini. |
author 17.06.2007 21:02:47 | |
---|
Mitä kieltä ne puhuvat? Toimii niin pirun heikosti tuo tekstitys teemalta=( No, eipä ole edes suosikkidostojevskini. Äitivenäjää puhuvat. Teemalla on kyllä jännä tuo tekstitys kun joskus toimii ja joskus ei. Kyllä mulla toimi. |
author 20.06.2007 16:22:59 | |
---|
Nostan vielä muistuttaakseni tänään esitettävästä sarjan toisesta jaksosta. Eli siis: klo 19.00 Yle Teema Idiootti. Vielä ehtii messiin! |