phiit 14.06.2007 16:39:19 | |
---|
Uuden albumin suosikkibiisiksi on nyt noussut Never Walk Alone... CAll to Arms, hiton hyvä. Tekis mieli opetella, mutta ainoa gp-tiedosto minkä löysin ei suostu toimimaan ilman päivitystä, enkä osaa päivittää gp:tä. :p Korvakuulolta liian hankala vielä. http://www.abysslord.com/megadeth/tabs/united/united.html |
Basil79 14.06.2007 17:37:04 | |
---|
On tullut tätä uutta luukutettua ja onhan tää ihan rautaista menoa. Siltikin pidän systemiä ainakin vielä parempana lättynä. Siinä oli ehkä enemmän koukuttavia kappaleita, kuten Scorpion, Kick the Chair, blackmail the universe, back in the day. Tämä levy vaikuttaa tosin tasaisemmalta ja ehkä ehjemmältä kokonaisuudelta. Tuo A tout le mon minua vieläkin vähän hämää. Onhan se ihan ok veto, mutta en minä sitä millään näe perusteltuna ratkaisuna. Se vanhempi versio on parempi. Tämä kuulostaa hiukan hätäiseltä. Eniten ihmetyttää se, että sillä piti tätä levyä markkinoida. Washington is next olisi ollut selkeästi parempi ratkaisu. No anyway.. Dave on taas tehnyt hienoa musiikkia ilokseni. Ei vain nämä uudet Triviumit ja Blood mountainit pysty samaan vaikka ihan ookoo musiikkia tekevätkin. Blood mountainin jossain täällä haukuin, mutta on se nyt jonkin verran auennut. Mutta kyllä vanhassa vara parempi. |
Chips 14.06.2007 20:01:52 | |
---|
^ Systemillä kaikki paitsi Shadow Of Deth ja My Kingdom Come ovat rautaa, aivan mahtava levy. Uusi lätty on tullut kuunneltua muutaman kerran ja pirun hyvä sekin. :) "You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw." |
Jormaz 14.06.2007 20:20:30 | |
---|
^ Systemillä kaikki paitsi Shadow Of Deth ... rautaa Mitä mitä, mun suosikki :) Summer is coming, fat boys are happy |
Harvestman 14.06.2007 20:46:35 | |
---|
Onkos täällä muita joiden mielestä United abominationsin soolot on melkoista tuubaa? Biisit kyllä muuten rullaa oikein hyvin. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
DaKiller 14.06.2007 20:58:36 | |
---|
Onkos täällä muita joiden mielestä United abominationsin soolot on melkoista tuubaa? Biisit kyllä muuten rullaa oikein hyvin. Kyllä ne tahtoo hieman tökkiä. Martya tulee ikävä... Soolot ovat kirsikka kakun päällä ja nyt siellä on rusina. |
Askorbiinihappo 14.06.2007 21:39:11 | |
---|
Kyllä ne tahtoo hieman tökkiä. Martya tulee ikävä... Soolot ovat kirsikka kakun päällä ja nyt siellä on rusina. Niin no..teknisesti ei ainakaan voi tökkiä, Glen ja Dave kun muodostavat sen verran teknisen kaksikon kuitenkin, mutta soolot ovat kyllä kieltämättä vähän yksinkertaisia, kun itsellenikään ei ole jäänyt oikein mitään kohtia niistä sooloista mieleen, kun taas Martyn ajan levyjen biiseistä jäi aina kovasti kaikkea mieleen, melodioita ja lickejä ym ym... Mutta se siitä, Martyn perään tuskin on turha haikailla, eiköhän herra ole ihan onnellinen siellä Japseissa. *nyyh* Sää ja mää
Mää ja sää
On yhdessä lutuista lällättää |
Basil79 14.06.2007 21:46:36 | |
---|
Onkos täällä muita joiden mielestä United abominationsin soolot on melkoista tuubaa? Biisit kyllä muuten rullaa oikein hyvin. Sanotaanko, että minusta ne kuulostavat vähän irrallisilta ja eivät oikein istu luontevasti biiseihin ja sen lisäksi niistä puuttuu tietty melodisuus. Blood Mountainilla tarkoitin toki Mastodonia.... |
DaKiller 14.06.2007 21:59:00 | |
---|
Niin no..teknisesti ei ainakaan voi tökkiä, Glen ja Dave kun muodostavat sen verran teknisen kaksikon kuitenkin, mutta soolot ovat kyllä kieltämättä vähän yksinkertaisia, kun itsellenikään ei ole jäänyt oikein mitään kohtia niistä sooloista mieleen, kun taas Martyn ajan levyjen biiseistä jäi aina kovasti kaikkea mieleen, melodioita ja lickejä ym ym... Mutta se siitä, Martyn perään tuskin on turha haikailla, eiköhän herra ole ihan onnellinen siellä Japseissa. *nyyh* Juu, ei todellakaan teknisesti. |
Disposable 14.06.2007 23:27:40 | |
---|
Onkos täällä muita joiden mielestä United abominationsin soolot on melkoista tuubaa? Biisit kyllä muuten rullaa oikein hyvin. Nostanpa käden pystyyn, vaikka aiemmalla sivulla jotain puhuinkin soolojen hyvyydestä. Suurin osa on selkeätä tuubaa. Play For Bloodissa on ihan hirveitä sooloja, jotain kummallista pakkosooloilua. Erittäin useassa kohdassa soolo tuntuu väkisin tungetulta, ja kohta olisi huomattavasti parempi jos siinä ei olisi minkäänlaista nopeuskikkailua. Tuntuu että tuo Glen on melkoinen omapäinen sooloilija ja vainvetää sooloa jatkuvasti. Dave taas tuntee olevansa huono ja yrittää nokittaa samalla mitalla. Noidankehä on valmis. Mutta Sleepwalkerin eräs soolo on aika herkku. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Ben_D 15.06.2007 08:04:53 | |
---|
Hyviä sooloja...mulle lähes kaikki soolot ovat hyviä, koska en itse osaa kun Slayer kampisooloja ;) http://www.myspace.com/fiercemetal |
Marshallga 15.06.2007 16:35:35 (muokattu 15.06.2007 17:21:03) | |
---|
Uudella on levyllä on muutamia ihan herkkuja sooloja, mainittakoon Gears Of War, Washington Is Next! ja Sleepwalker. |
toxic 15.06.2007 18:23:44 | |
---|
Uudella on levyllä on muutamia ihan herkkuja sooloja, mainittakoon Gears Of War, Washington Is Next! ja Sleepwalker. Gears of warissa on tosiaan ihmeen hyvä soolo. |
Akiman 16.06.2007 10:12:42 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: Black Sabbath, Paradise Lost ja Dimmu Borgir :: |
Rakoni 16.06.2007 11:05:50 | |
---|
Sauna Open Airin yhteydessä tuli saatua Dave jututettavaksi, joten tässä tuloksien satoa. Korroosio.fi haastattelussa: Megadeth (Dave Mustaine) -> http://korroosio.fi/interviews.php?id=150 "olen toisaalta aina riffejä kirjoittaessani kiinnittänyt tarkasti huomiota siihen, etteivät riffit kuulosta jo aiemmin kuullulta Megadethilta." :DD En tiedä onko korvassa vaikkua tai jotain, mutta mites se Sleepwalker menikään? Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
DethBanger 16.06.2007 12:11:29 (muokattu 16.06.2007 12:21:23) | |
---|
En tiedä onko korvassa vaikkua tai jotain, mutta mites se Sleepwalker menikään? Nyt ku tota sleepwalkeria on kuunnellu paljon ni ei tuu yhtää mielee holy wars eikä blackmail the universe, mulla ainakaan. e: Hyvä haastis. Tulee hyvin esille miten vaikeeta ton Daven käden kanssa oli sillon aikoinaan.. Ja eikun hi-hat heilumaan!! |
Parasite 16.06.2007 12:42:54 | |
---|
Nyt ku tota sleepwalkeria on kuunnellu paljon ni ei tuu yhtää mielee holy wars eikä blackmail the universe, mulla ainakaan. Blackmail the universe kyllä tulee mulle ainakin mieleen mutta tuota Holy warsia en siinä kyllä kuule yhtään. "Blessed are the cheesemakers" |
Tohtori Tonus 16.06.2007 12:48:13 | |
---|
Blackmail the universe kyllä tulee mulle ainakin mieleen mutta tuota Holy warsia en siinä kyllä kuule yhtään. Rakonin viestin luettuani aloin oikein ajattelemaan, niin kyllähän se "no one is safe/when I close my eyes" jne kohta kuulostaa pikkaisen Holy Warsin riffiltä. Itse taas en Blackmail the Universeä kuule siinä yhtään... "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
Deino 16.06.2007 12:54:13 | |
---|
Rauhottukaa pojat :) |
Huomasin muuten tänää selvän yhteyden Play For Bloodin ja Master Of Puppetsin kanssa! selvää plagiointia!!!111 Missäs se takki taas olikaan... You know it's sad but true... |