Aihe: ESP Viper-50/BLK vai EPIPHONE SG G-400 CH
1 2
Stupido
15.06.2007 22:08:03 (muokattu 15.06.2007 22:11:43)
Tuohon budjettiin irtoaakin sitten jo aitoja Gibsonin SG-malleja ainakin käytettynä. Myös LTD:n Viper-1000 menee tuohon budjettiin.

Offtopic hieman: Saako porukka kenenkään muun mielestä aivan käsittämättömän suuria summia rahaa rippilahjana? Mä itse sain 125€ käteistä ja sitten kaikkia erityyppisiä muistoesineitä.

Eka kakara saa ihan kunnolla rahaa sitte seuraava ei saa mitään. Kaverin suvussa on ainakin näin. Onko mitään vinkkiä että mistä saisi käytettyjä Gibsoneita?
Räbbänä
15.06.2007 22:11:05
Tuohon budjettiin irtoaakin sitten jo aitoja Gibsonin SG-malleja ainakin käytettynä. Myös LTD:n Viper-1000 menee tuohon budjettiin.

Offtopic hieman: Saako porukka kenenkään muun mielestä aivan käsittämättömän suuria summia rahaa rippilahjana? Mä itse sain 125€ käteistä ja sitten kaikkia erityyppisiä muistoesineitä.

Niinpä, aivan älyttömiä joidenkin rippilahjat. Tyyliin Derbiä ja kaveriksi 500€ fyffeä ja nokian älypuhelinta.

Itselläni oli rippilahja reilut 200€ plus risti. Odotin saavani ristin lisäksi reilut 100€, mutta tulikin arvioitua alakanttiin. Kyllähän niille rahoille lopulta sitä käyttöä löytyi, nahkatakki ja multiefektiloota. Loput meni sitten levyihin.
Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä.
fox
16.06.2007 02:53:30

kyllä tuo agathis on näiden nettipalstojen aikana paisunut aivan liian aliarvostettuun maineeseen, ihan hyvän kuuloisi agathis kitaroita olen soittanut. tietenkin ajan kuluessa saattaa se puu kulua enemmän, tiedä häntä

Sehän siin usein on, että kun tulee tietoa lisää niin se lisää tuskaakin. Muistaakseni oot ennenkin tuosta agathiksesta puhunut... ;)
Ei se välttämättä ole sen kirjoittelun vika, se agathiksen "aliarvostettu maine", se vaan on sellasta "ei-mitenkään hyvää" soitinpuuta, halpaa tosin ja idässä runsaasti saatavana. Ei sitä ihan huvin vuoksi vaan noista eri valmistajien mallisarjan alapään kitaroista löydy... Mahongin kanssa sillä ei oo mitään tekemistä, ei se edes ole vakiomahongin värinen puulaji.
Araucaria-sukuinen, lähinnä vois verrata johonkin oksaiseen nopeasti kasvaneeseen mäntyyn sitä.

Eräältä ulkomaan forumilta lainausta tähän:
"As far as I know it's part of the pine family. It's mostly used on cheap guitars and isn't exactly known as a great tonewood."

Ei se sen enempää "kulu" kuin mikä tahansa muukaan puuaines.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)