Aihe: ESP Viper-50/BLK vai EPIPHONE SG G-400 CH
1 2
Stupido
15.06.2007 22:08:03 (muokattu 15.06.2007 22:11:43)
Tuohon budjettiin irtoaakin sitten jo aitoja Gibsonin SG-malleja ainakin käytettynä. Myös LTD:n Viper-1000 menee tuohon budjettiin.

Offtopic hieman: Saako porukka kenenkään muun mielestä aivan käsittämättömän suuria summia rahaa rippilahjana? Mä itse sain 125€ käteistä ja sitten kaikkia erityyppisiä muistoesineitä.

Eka kakara saa ihan kunnolla rahaa sitte seuraava ei saa mitään. Kaverin suvussa on ainakin näin. Onko mitään vinkkiä että mistä saisi käytettyjä Gibsoneita?
Räbbänä
15.06.2007 22:11:05
Tuohon budjettiin irtoaakin sitten jo aitoja Gibsonin SG-malleja ainakin käytettynä. Myös LTD:n Viper-1000 menee tuohon budjettiin.

Offtopic hieman: Saako porukka kenenkään muun mielestä aivan käsittämättömän suuria summia rahaa rippilahjana? Mä itse sain 125€ käteistä ja sitten kaikkia erityyppisiä muistoesineitä.

Niinpä, aivan älyttömiä joidenkin rippilahjat. Tyyliin Derbiä ja kaveriksi 500€ fyffeä ja nokian älypuhelinta.

Itselläni oli rippilahja reilut 200€ plus risti. Odotin saavani ristin lisäksi reilut 100€, mutta tulikin arvioitua alakanttiin. Kyllähän niille rahoille lopulta sitä käyttöä löytyi, nahkatakki ja multiefektiloota. Loput meni sitten levyihin.
Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä.
Samppa78
16.06.2007 11:05:58

Mulla on just rippijuhlat tulossa, joten rahaa on tiedossa!! :D
Hemmetti sentään!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)