Pirkule 29.05.2006 14:10:05 | |
---|
Edellinen kisa jäi hieman tyngäksi, niin minäpä pistän tästä uuden kisan käyntiin. Katsotaan nyt tässä samalla sitten, että vieläkö kannattaa jatkaa. Tähän tuli nyt hieman enemmän näitä riffejä, mutta pitäis olla aika tuttuja, että eiköhän sieltä jokaiselle joku löytyis. Osallistumisaika päättyy 6.6.06 06:06:06 XD Idea on seuraava: - Jokaisessa kisan aloituksessa annetaan 5-8 tunnettua ja mielellään suht erityyppistä riffiä, joista valitaan kaksi. Ne kaksi valitsemaasi riffiä versioit parhaan taitosi mukaan. - Taustoja ei sallita, vain kitaraa, maksimissaan kaksi kitararaitaa. - Nimeä tiedosto niin, että siinä näkyy käyttäjätunnuksesi ja ainakin osa biisin nimestä. - Kaikki saavat osallistua. - Skaban kesto noin viikko. Skaban vetäjä päättää. ÄÄNESTYS: - Kun tulee äänestyksen aika, kuulijat antavat yhden äänen mielestään parhaiten riffit soittaneelle soittajalle. Kahden soitetun riffin kokonaisuus ratkaisee. VOITTAJA: - Vie seuraavan kisan läpi näillä säännöillä. (Skaban aloitusketju, äänestysketju, voittajan ilmoittaminen sekä pikaviestin lähettäminen, jossa pyydetään aloittamaan seuraava skaba.) - Valitsee riffit. - Jos sama henkilö voittaa kisan kaksi kertaa peräkkäin, tällöin toiseksi sijoittunut vie seuraavan kisan läpi. - Nämä säännöt liitetään seuraavan kisan aloitusthreadiin. --------------------------------------------------------------------------------------- -Stevie Ray Vaughan: Scuttle Buttin -Extreme: Cupid's Dead -Faith No More: The Gengle Art of Making Enemies -Viikate: Tie -Brian Setzer: Ignition -Cream: Crossroads -Old Man's Child: Return of the Night Creatures -Pantera: Fucking Hostile -Absoluuttinen Nollapiste: Raami -Dick Dale & His Del-Tones: Misrlou |
Wasbesp 29.05.2006 17:59:23 | |
---|
Täytyy soitella ainakin Old Man's Childia ja katsoa, minkä riffin nappaa toiseksi. En taida vielä tänään ehtiä laittamaan riffejä, mutta tässä viikon aikana tulee. |
Bonesaw 29.05.2006 18:07:04 | |
---|
Hyviä riffejä. "Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen." |
oiva tumpeloinen 29.05.2006 18:23:38 | |
---|
- Jokaisessa kisan aloituksessa annetaan 5-8 tunnettua ja mielellään suht erityyppistä riffiä, joista valitaan kaksi. Ne kaksi valitsemaasi riffiä versioit parhaan taitosi mukaan. Eikö tätä kohtaa kannattaisi vähän sorvata, jos valittavana on 10 riffiä? ...ei mulla muuta. |
Bonesaw 29.05.2006 18:25:48 | |
---|
Eikö tätä kohtaa kannattaisi vähän sorvata, jos valittavana on 10 riffiä? ...ei mulla muuta. No ei tuolla nyt ole mitään väliä. Mitä enemmän riffejä,sitä parempi. Toki rajansa myös tässäkin. "Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen." |
LordWinter 29.05.2006 18:29:05 | |
---|
Pidän paljon näiden skabojen ideasta, mutta aina ne riffi- ja soolovaihtoehdot ovat ihan tuntemattomia. It's never too late to get new tooth brush. |
oiva tumpeloinen 29.05.2006 18:30:33 | |
---|
No ei tuolla nyt ole mitään väliä. Mitä enemmän riffejä,sitä parempi. Toki rajansa myös tässäkin. Eipä sinänsä, mutta samaan tapaan joku voi sitten vääntää seuraavaa sääntöä. Näin aiemmin tehtiinkin, ja saatiin aikaiseksi hyvä vääntö. Ei sen puoleen, se vetokin oli ihan hyvä. |
Pirkule 29.05.2006 18:42:16 (muokattu 29.05.2006 18:42:49) | |
---|
Eipä sinänsä, mutta samaan tapaan joku voi sitten vääntää seuraavaa sääntöä. Näin aiemmin tehtiinkin, ja saatiin aikaiseksi hyvä vääntö. Ei sen puoleen, se vetokin oli ihan hyvä. Mulla ei sinänsä ollut nyt tarkoitus alkaa sääntöjä rukkaamaan, pistin vähän enemmän nuita riffejä nyt, että tulee testattua, että kiinnostaako tämä nyt enää ketään. Enhän minä sitä edellistä kisaa edes voittanut, että eipä tämä nyt muutenkaan niin sääntöjen puitteissa menty... :) Voihan sen määrän sitten vaikka siihen kymmeneen korottaa, jos se tuntuu saavan kannatusta. Ehkä se voisi olla ihan hyvä, sillä minunsta ainakin monipuolisuus tässä kisassa on hyvästä ja huomasin, että on aika hankala valita monipuolisesti nuita riffejä, jos niitä ei kovin montaa voi ottaa. Aina tulee mieleen uusia loistavia riffejä ja siltikään ei saa edustettua kaikkia tyylisuuntia. e: kirovire |
Krice 29.05.2006 20:16:52 | |
---|
|
Wahi 29.05.2006 20:35:31 (muokattu 29.05.2006 20:35:59) | |
---|
Yay! SRV:tä ja Creamia. Mielenkiinnolla odotan. Ja Misirlou "Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v. |
Kontiak 30.05.2006 00:33:01 | |
---|
Saisiko käyttää backing trackia jo tässä kisassa? |
Pirkule 30.05.2006 10:52:00 | |
---|
Saisiko käyttää backing trackia jo tässä kisassa? Mun mielestä ei. Eikö tässä kuitenkin ole ideana kuunnella, että miltä just kitarariffit kuulostaa? Ja parhaitenhan sen kuulee, että miten se soitto oikeasti sujuu, jos ei ole mitään taustoja. Vai mitä muut on mieltä? |
Miikathebest 30.05.2006 11:44:37 | |
---|
Mun mielestä ei. Eikö tässä kuitenkin ole ideana kuunnella, että miltä just kitarariffit kuulostaa? Ja parhaitenhan sen kuulee, että miten se soitto oikeasti sujuu, jos ei ole mitään taustoja. Vai mitä muut on mieltä? Minä muu olen samaa mieltä. Kitarallakin voi soittaa niin että tulee vaikutelma rytmistä, jota ei biisissä normaalisti kuuulla kitaran soittamana. KITARAriffikunkkuskaba voisin jopa yrittää... Hei sinä! |
Jaqqi1991 14.06.2007 21:19:42 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 380 päivää vanhaan ketjuun! Olisiko muilla vielä kiinnostusta tähän? Jos koitettaisiin saataisiinko nyt osallistujia We may be humans, but were still animals |
Thet 14.06.2007 21:42:33 | |
---|
Pistä uutta vaan. Jos onnistuisin niin voisin osallistua. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Urmas Potkuri 14.06.2007 21:49:54 | |
---|
Ka mikäpä jottei..... Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Saako tässä käyttää useampia kitararaitoja? Ei, en ole osallistumassa näillä soittovehkeillä ja -taidoilla, kunhan kyselen :D. |
oiva tumpeloinen 14.06.2007 22:17:20 | |
---|
Saako tässä käyttää useampia kitararaitoja? Ei, en ole osallistumassa näillä soittovehkeillä ja -taidoilla, kunhan kyselen :D. Säännöistä: - Taustoja ei sallita, vain kitaraa, maksimissaan kaksi kitararaitaa. Jokunen osallistuja muistikuvieni mukaan taivutti tuota sääntöä aikanaan, mistä saatiin aika hyvät väännöt aikaan. |