Aihe: Jäähyistä
1 2 3 4 5
uruttaja
11.06.2007 22:42:27 (muokattu 11.06.2007 22:50:43)
Mä oon ymmärtänyt että painamalla varoitusta mode tulee tsekkaamaan tilanteen, ei automaattista bannia.

Jos sitä varoitusta painaa useamman kerran provosoiva kirjoitus poistetaan, tai sitten tulee bannia. Parit kylmät on käyny mullekki.

mod huom: Tämä ei ole todellakaan totta. Yksi nimimerkki pystyy antamaan vain yhden varoituksen per kirjoitus. Sillä ei ole mitään väliä montako kertaa sitä ruksia painaa. Varoitusten määrä per kirjoitus ei myöskään vaikuta siihen tuleeko jäähyä tai lukkoa. Välillä jotkut saattavat painaa huvikseen / vahingossa varoitusnappulaa, eikä sekään tietenkään vaikuta mihinkään. Moderaattorit tekevät itse ratkaisun onko ko.kirjoittaja rikkonut m.netin sääntöjä jäähyn arvoisesti, tai onko ko. ketju lukitsemisen arvoinen.
uruttaja
11.06.2007 22:51:15 (muokattu 11.06.2007 22:52:02)
Tässä on joskus se vaara että tuttujen kesken laskettu välillä aika kovakin huumori voidaan ymmärtää väärin. Joku keskustelun ulkopuolinen painaa varoitusta tietämättä että kaverit laskee vähän "hevosenleikkiä". Kuitenkin kyse voi olla harmittomasta huumorista.

Edit: Moderaattori selvensi kirjoitukseni aikana asian.

Niinpäs näytti tehneen. Hyvä että selvitti asiaa.

EDIT: Monella on sivunick tai nickejä, joten nehän voi painaa varoitusta ja se on jo monta...
faith
11.06.2007 22:54:03
EDIT: Monella on sivunick tai nickejä, joten nehän voi painaa varoitusta ja se on jo monta...

Paitsi sitte jos jää kiinni niistä sivunickeistä.
No näytänkö mie muka rokkarilta, häh?!!
Moderaattori
11.06.2007 23:00:52
Niinpäs näytti tehneen. Hyvä että selvitti asiaa.

Silläkään ei ole mitään väliä, niinkuin jo tuossa ylempänä totesin. Me teemme itse ratkaisun aina tapauskohtaisesti.
Tiedoksi vain että täällä tanssimusiikki-palstalla te painatte kaikista vähiten varoitusta verrattuna muihin palstoihin, eli todella harvoin. Täällä moderaattorit lukevat aktiivisesti teidän kirjoituksianne ja lukitsevat / jäähyttävät oman harkintakykynsä mukaan, jos tarpeen on. Harvemmin mikään varoitus vetää meitä tänne, koska niitä ei juurikaan täällä näy.

Tuplanikeistä tulee bannia, säännöt sanoo niin. Niitä kokoajan kytätään, joten ei kannata kokeilla onneaan.

-Moderaattori
uruttaja
11.06.2007 23:04:24 (muokattu 11.06.2007 23:04:58)
Silläkään ei ole mitään väliä, niinkuin jo tuossa ylempänä totesin. Me teemme itse ratkaisun aina tapauskohtaisesti.
Tiedoksi vain että täällä tanssimusiikki-palstalla te painatte kaikista vähiten varoitusta verrattuna muihin palstoihin, eli todella harvoin. Täällä moderaattorit lukevat aktiivisesti teidän kirjoituksianne ja lukitsevat / jäähyttävät oman harkintakykynsä mukaan, jos tarpeen on. Harvemmin mikään varoitus vetää meitä tänne, koska niitä ei juurikaan täällä näy.

Tuplanikeistä tulee bannia, säännöt sanoo niin. Niitä kokoajan kytätään, joten ei kannata kokeilla onneaan.

-Moderaattori

Hienoa tekstiä. Kiva kun tulit esille osallistumaan.

Me ollaan vissiin kaikkein homogeenisin huonekunta.sen takia varoitusnappia ei paineta kovinkaan kerkeästi. Selvitellään itse varoituksemme.

Jotenkin ihmetyttää että minä umpitollo potuntervaajaurkuri tiedän komppaniallisen henkilöitä, jotka käyttävät vähintään tuplanickiä koko ajan päivittäin.

Pitäishän moderaattorien se nähdä ja tietää.
Anonymous-jazz
11.06.2007 23:08:37 (muokattu 11.06.2007 23:08:50)

Mediapalstan lätkäkeskustelu oli varsinainen banniautomaatti vielä kevät-talvella allekirjoitaneelle. Hyvä että sekin ketju saatiin siirrettyä huoneeseen niin höyryjen päästelyt pääsivät vähenemään huomattavasti. Ilmankos tuo jääkiekko saa helposti tunteet kuumenemaan kun puolen palstaa kannattaa kehä III:n ulkopuolella olevia seuroja ja itse narrifanina joutuu väkisinkin tahattomaksi ärsykkeeksi palstalle.
Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
uruttaja
11.06.2007 23:11:59
Mediapalstan lätkäkeskustelu oli varsinainen banniautomaatti vielä kevät-talvella allekirjoitaneelle. Hyvä että sekin ketju saatiin siirrettyä huoneeseen niin höyryjen päästelyt pääsivät vähenemään huomattavasti. Ilmankos tuo jääkiekko saa helposti tunteet kuumenemaan kun puolen palstaa kannattaa kehä III:n ulkopuolella olevia seuroja ja itse narrifanina joutuu väkisinkin tahattomaksi ärsykkeeksi palstalle.

Eihän se mennyt edes lämpimäksi se meidänkään haastelu. Eiköhän me aukasta taas syssymmällä tuonne huoneelle lätkäpalsta puhtaalle jäälle.

Ai tuollako on semmonenkin Mediä- palsta.

Poistin omasta kattauksesta kaikki bänditoimintaan, yleiseen keskusteluun ja muuhun viisasteluun liittyvät ketjut, koska siellä olis hihat palanut usein ja hartaasti.
faith
11.06.2007 23:12:23
Jotenkin ihmetyttää että minä umpitollo potuntervaajaurkuri tiedän komppaniallisen henkilöitä, jotka käyttävät vähintään tuplanickiä koko ajan päivittäin.

Pitäishän moderaattorien se nähdä ja tietää.

Ja minäki vaikka harvemmin pääsen täällä pyöriin tunnistan muutaman.. hmm.
poppamies
11.06.2007 23:15:32

Ja minäki vaikka harvemmin pääsen täällä pyöriin tunnistan muutaman.. hmm.

Tuplanikistä saattaa saada kovankin tuomion. Tiedän ainakin yhden joka sai kolme päivää vaille kuukauden...
G strings are for strippers!
jon lord
11.06.2007 23:16:57
Miten ne tuplanickit voidaan tunnistaa?
COVS jäsen N.o 3
uruttaja
11.06.2007 23:18:18
Miten ne tuplanickit voidaan tunnistaa?

Esimerkiksi kieliasusta. Meinaatko etteikö mun tekstiä tunnistettaisi, vaikka nickinä olis vaikka Kitaravelho?
faith
11.06.2007 23:18:49
Tuplanikistä saattaa saada kovankin tuomion. Tiedän ainakin yhden joka sai kolme päivää vaille kuukauden...

Niinpä niin... Ja jotku elinikäsen. ainaki niillä nickeillä.
uruttaja
11.06.2007 23:20:30
Niinpä niin... Ja jotku elinikäsen. ainaki niillä nickeillä.

Aika äkkiä kyllä huomaa, jos joku pitkään täällä kirjoittanut yrittää uudella nickillä takaisin. Itselleenhän ei voi mitään.-
jon lord
11.06.2007 23:21:37
Esimerkiksi kieliasusta. Meinaatko etteikö mun tekstiä tunnistettaisi, vaikka nickinä olis vaikka Kitaravelho?

Niin tuota tarkoitin. Pitää käyttää siis järkeään ja hoksottimia tunnistaakseen tuplat? Mitäs jos tulee huti? Ei olekaan kyse tuplanickistä vaikka luulisi ja silti saa jäähyä tai muuta rangaistusta? Anteeksi jos menee vähän sivuraiteille , mutta kiinnostaa vaan tietää.
COVS jäsen N.o 3
faith
11.06.2007 23:22:50
Aika äkkiä kyllä huomaa, jos joku pitkään täällä kirjoittanut yrittää uudella nickillä takaisin. Itselleenhän ei voi mitään.-

Njoo. Mie voisin kokeilla tuplia Patelan murteella =D ei taitais ihan mennä läpi.
faith
11.06.2007 23:23:37
Niin tuota tarkoitin. Pitää käyttää siis järkeään ja hoksottimia tunnistaakseen tuplat? Mitäs jos tulee huti? Ei olekaan kyse tuplanickistä vaikka luulisi ja silti saa jäähyä tai muuta rangaistusta? Anteeksi jos menee vähän sivuraiteille , mutta kiinnostaa vaan tietää.

No periaatteessa joo. Ja joitaki tiettyjä muitaki juttuja. Esim mailiosote voi olla hämäävän samankaltanen.. jne. =)
Moderaattori
11.06.2007 23:25:17

Jos meille kysymystäsi tarkoitit, niin ylläpito kyllä tutkii asian aina ennenkuin sulkee tunnuksen, joten vääriä tuomioita ei tule. Me moderaattorit emme pysty bannaamaan eli sulkemaan tunnusta, vaan vain jäähyttämään. Ylläpito tekee sitten ratkaisunsa ja tutkii ongelmat, jos ja kun niistä raportoimme.
poppamies
11.06.2007 23:26:09

No eräs tapa lähestyä ongelmaa on tietenkin IP osoite. Useimmat käyttää kenties korkeintaan pari kolme konetta vakituisesti ja jos määrätyillä koneilla pyörii säännöllisesti samat nickit niin on kyse joko sisarusparvesta tai tuplanickeistä.
G strings are for strippers!
manjaana
11.06.2007 23:27:18
No periaatteessa joo. Ja joitaki tiettyjä muitaki juttuja. Esim mailiosote voi olla hämäävän samankaltanen.. jne. =)

Taian olla meleko tylsä, mut yhtään en tajua noiden tuplien ideaa, jokunen tullu joskus vastaan, mut en silti keksi mitään fiksuutta siinä..
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)