Aihe: Ukinmusiikki
1 2 3 4
Rotuvaari
08.06.2007 14:51:26
Tuli luettua tuo artikkeli ja muiden kommentit. Ristiriitainen tilanne, kun toisaalta huvitti kovastikin, ja toisaalta ihotti miehen käytös. Lukemani perusteella on kyseessä pesunkestävä kelmi, huijari ja täysin yritysmaailmaan kuulumaton ketale, hirttämätön lurjus ja nilkki. Siinä vaiheessa kun kaveri on huomannut, ettei voi toimittaa tavaraa, saati pysty maksamaan rahoja takaisin, olisi ehdottomasti pitänyt lyödä jarrua ja lopettaa, tai ainakin pistää liiketoiminta jäähylle vähäksi aikaa. Herra kuitenkin jatkoi toimintaansa, johon kuuluivat uhkailu ja valehtelu. Aika kädetöntä toimintaa, eikä kaukonäköisyydestäkään miestä voi kiitellä.
Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja.
Janus
08.06.2007 20:19:09
Aika kädetöntä toimintaa, eikä kaukonäköisyydestäkään miestä voi kiitellä.

Pun intended?
sellisti
08.06.2007 23:09:50
Miten ei tuollaista huijaria saada lopettamaan liiketoiminnan harjoittamista? Ongelmat ovat olleet asiakkaiden, kollegojen, kuluttajasuojalautakunnan ja poliisinkin tiedossa jo vuosia mutta niin vaan äijä porskuttaa. Lainsäädännössä pientä vikaa..? Vaikka ihme sinänsä jos tuolta joku vielä tänä päivänä enää mitään tilaa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
slowdive
08.06.2007 23:58:30
Millähän nimellä kaveri huutonetissä toimii? Kohtuu paljon sitä itsekin käyttävänä, ja nimenomaan ostajana, olisi mukava tietää.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Desolate1
09.06.2007 09:46:33 (muokattu 09.06.2007 11:20:28)
Millähän nimellä kaveri huutonetissä toimii? Kohtuu paljon sitä itsekin käyttävänä, ja nimenomaan ostajana, olisi mukava tietää.

Nimellä Ukinmusiikki.

Mod.huom. Asiattomuus siivottu
In the Lodge of the Arsonist.
zepper
09.06.2007 13:31:06
Kerran tuolta oon tilaillu ja ilmeisesti mulla oli hyvä säkä kun kaikki tavara tuli ajoissa perille. Taisin tilailla sieltä joskus aikoinaan tuon Henkan 4:n cd:n boxin ja jostain syystä se oli tosi halvalla myynnis verrattuna muihin liikkeisiin, vaikkakin hinta sitten nousi viikko myöhemmin mun tilauksesta :P.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)