Aihe: Seymour Duncanin Lava Box
1
Country Larry
07.06.2007 19:25:50
Onko kukaan käynyt tsekkaamassa SD:n uutta Lava Box-säröä? Googlellakaan ei löytynyt paljoa tietoa. Mainostekstit lupaa aika paljon, eli että olisi hyvän vahvistimen tavoin reagoiva herkkä säröpedaali, josta saisi leadit ja chruncit ja cleanit volapotikan pienillä kiepautuksilla. SD:n Tweakfuzzhan on tosi hyvä, eli tämäkin voisi olla ihan käypä särö. Onko kukaan käynyt vielä testaamassa?
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
Kiinankeisari
07.06.2007 23:38:47
kovin bassokkaaksi ovat arvosteluissa sanoneet (mm.guitarist-lehti ja toverit wah ja oliko se vielä cruel-destiny?), mutta muuten kuulemma toimiva ja dynaaminen aski. luetun perusteella siis näin.

PS. mihin hammeettiin oot hukannut sen iki-ihanan telen?
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Wahi
07.06.2007 23:46:36
kovin bassokkaaksi ovat arvosteluissa sanoneet (mm.guitarist-lehti ja toverit wah ja oliko se vielä cruel-destiny?), mutta muuten kuulemma toimiva ja dynaaminen aski. luetun perusteella siis näin.

PS. mihin hammeettiin oot hukannut sen iki-ihanan telen?

Joo, käytiin testaamassa sitä vähän aikaa sitten. Täällä juttua siitä: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … mp;t=128892&o=520&#p7227160
Kiinankeisari
07.06.2007 23:57:19
hoho, olin vielä minä joka kyselin siitä.
Country Larry
08.06.2007 10:08:48
Kiitos vastauksista. Ja Tele... noh, me kasvettiin pikkuhiljaa erilleen, tavallinen tarina. Oon tosi tyytyäinen Tokaihini ja tää oli vähän niin kuin paluu nuoruuden lähteille, ekat sähkökitarani olivat Gibson-tyyppisiä.
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
Kiinankeisari
08.06.2007 10:42:23 (muokattu 08.06.2007 10:42:31)
siis se tavallinen tarina... suruvalitteluni. nimimerkin saat kyllä vaihtaa, lepa ei ole yhtään kantri :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)