Aihe: Seymour Duncanin Lava Box
1
Country Larry
07.06.2007 19:25:50
Onko kukaan käynyt tsekkaamassa SD:n uutta Lava Box-säröä? Googlellakaan ei löytynyt paljoa tietoa. Mainostekstit lupaa aika paljon, eli että olisi hyvän vahvistimen tavoin reagoiva herkkä säröpedaali, josta saisi leadit ja chruncit ja cleanit volapotikan pienillä kiepautuksilla. SD:n Tweakfuzzhan on tosi hyvä, eli tämäkin voisi olla ihan käypä särö. Onko kukaan käynyt vielä testaamassa?
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
Kiinankeisari
07.06.2007 23:38:47
kovin bassokkaaksi ovat arvosteluissa sanoneet (mm.guitarist-lehti ja toverit wah ja oliko se vielä cruel-destiny?), mutta muuten kuulemma toimiva ja dynaaminen aski. luetun perusteella siis näin.

PS. mihin hammeettiin oot hukannut sen iki-ihanan telen?
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Wahi
07.06.2007 23:46:36
kovin bassokkaaksi ovat arvosteluissa sanoneet (mm.guitarist-lehti ja toverit wah ja oliko se vielä cruel-destiny?), mutta muuten kuulemma toimiva ja dynaaminen aski. luetun perusteella siis näin.

PS. mihin hammeettiin oot hukannut sen iki-ihanan telen?

Joo, käytiin testaamassa sitä vähän aikaa sitten. Täällä juttua siitä: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … mp;t=128892&o=520&#p7227160
Country Larry
08.06.2007 10:08:48
Kiitos vastauksista. Ja Tele... noh, me kasvettiin pikkuhiljaa erilleen, tavallinen tarina. Oon tosi tyytyäinen Tokaihini ja tää oli vähän niin kuin paluu nuoruuden lähteille, ekat sähkökitarani olivat Gibson-tyyppisiä.
Kiinankeisari
08.06.2007 10:42:23 (muokattu 08.06.2007 10:42:31)
siis se tavallinen tarina... suruvalitteluni. nimimerkin saat kyllä vaihtaa, lepa ei ole yhtään kantri :)
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Country Larry
08.06.2007 12:51:41
Ei tarvi valitella, oon tosi tyytyäinen muutokseen. Vaihtelu se on joka virkistää. Ja kyllä kantria voi soittaa myös Les Paulilla, Love Rockista en tosin ole varma... Mutta jos säröä on tarpeeksi niin kyllä ne chicken pickinit ja steel-kitara bendit onnistuu :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)