Aihe: Emun softa proteus (esim. emu 0404 mukana tuleva) onko demoja?
1
jPekka
08.06.2007 11:57:25

Emun softa proteus (esim. emu 0404 mukana tuleva) onko demoja? elikkäs haluaisin tietää onko tosta johonkin.

Itselläni on sen vanhempi versio Proteus X LE, joka tuli EMU 1820:n mukana. Ihan kelvokas samplesoitin. Uusi toimii ilmeisesti standalonenakin, vanha vain VST-pluginina.

Editoiminenhan Proteuksissa on kai kaikissa versioissa heikkoa (Emulator on se varsinainen samplerisofta), käytännössä on pitkälti valmiin kaman varassa. Tästä syystä käytän enimmäkseen vanhaa Gigastudio kakkosta, jossa on tosin sitten omat omituisuutensa (ja jonka toimimista varten joudun pitämään koneessa GSIF-kelpoista lisä-äänikorttia, jolle minulla ei ole muuten mitään käyttöä).
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
superfly
08.06.2007 13:31:32
Itselläni on sen vanhempi versio Proteus X LE, joka tuli EMU 1820:n mukana. Ihan kelvokas samplesoitin. Uusi toimii ilmeisesti standalonenakin, vanha vain VST-pluginina.

Tuossa oli ihan kelpo saundejakin ainakin mun käyttööni. Tosin vaikutti hieman raskaalta ohjelmalta verrattuna muihin vastaaviin.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
JPQ
08.06.2007 18:39:59

Tuossa oli ihan kelpo saundejakin ainakin mun käyttööni. Tosin vaikutti hieman raskaalta ohjelmalta verrattuna muihin vastaaviin.

Millaisia ?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)