santa 30.05.2007 13:17:07 | |
---|
Biisin runkoja oli useampia. orkkis rummut kun ei tule kysymykseen kerrostalossa ja tilanpuutten vuoksi sähkörummutkaan niin mikä olisi helppo rumpuohjelma koneelle?? rauta on 2,7gh 512mt eli ihan perus kone. ohjelman saisi / pitäisi olla helppo käyttää. johon voisi laittaa ehkä omiakin rumpu ääniä. |
Kontiak 30.05.2007 17:45:21 | |
---|
Biisin runkoja oli useampia. orkkis rummut kun ei tule kysymykseen kerrostalossa ja tilanpuutten vuoksi sähkörummutkaan niin mikä olisi helppo rumpuohjelma koneelle?? rauta on 2,7gh 512mt eli ihan perus kone. ohjelman saisi / pitäisi olla helppo käyttää. johon voisi laittaa ehkä omiakin rumpu ääniä. http://www.acoustica.com/beatcraft/ Mites toi? |
Denzo 31.05.2007 08:50:13 | |
---|
|
-Cale 31.05.2007 10:30:30 | |
---|
|
Juntunen 31.05.2007 11:21:58 | |
---|
Toimiikos soundfontit Kristalissa? Sehän voisi olla ihan kätevä vaihtoehto. Ja ilmainen. Käytän itse Cubasen kanssa sfz-nimistä soundfont-plugaria, jossa pyöritän jotakin ilmaista perus rumpukittiä. Omia soundeja siihen ei kyllä ihan helposti saa, mutta muuten on vallan hyvä vaihtoehto demoiluun. |
phiit 31.05.2007 12:01:42 | |
---|
|
jyrki_i 01.06.2007 13:30:52 (muokattu 01.06.2007 13:58:32) | |
---|
|
mikke69 04.06.2007 02:34:14 | |
---|
Onko tietoa uudemmista rumpukoneista.Itselläni Alesiksen sr-16. onko niissä tapahtunut kehitystä? Mielestäni sr-16 on saundeiltaan ok, mutta ohjemointi hieman tökkii, jos meinaa saada luontevaa rumpujuttua. |
andex 04.06.2007 11:27:41 | |
---|
fruity on hyvä. |
Kalmo 06.06.2007 13:10:18 | |
---|
Tätä pakettia olen toitottanut siellä sun täällä (ja itselläni ei siis ole mitään intressejä ko. lehdenkustantajaan): Computers Music-lehden kansi-DVD:llä on kaikki musasofta, mitä alkuun tarvitaan. Sekvensseri, softasyniä, rumpukone, sampleri yms. Ja ihan kunnon kamaa. Suurelta osin parempaakin kuin moni kaupallinen tuote. Toimivat yhteen eikä tarvitse viettää päiviä netissä etsimässä. Ja ovat jo tavallaan menneet yhdenlaisen laatuseulan läpi, ettei tarvitse koekäytellä kaikenlaisia susia löytääkseen sen, mikä toimii. Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Jmvk 06.06.2007 13:45:41 (muokattu 06.06.2007 13:46:29) | |
---|
FL Studio 6. Tätä minä käytän. Ääninäytteistä voi kuunella minkälaiset rummut itse olen saanut aikaiseksi tuolla ohjelmalla... EDIT. Eli kotisivusta (mikseri) Blackmetallisti sai valmiiksi ensimmäisen levynsä. Mikä tämän nimeksi tuli?
V: Demoni |
Aikanaan kun vielä nollabudjetilla tein niin käytin yhdistelmää soundfont playeri johon latasin naturalstudion äärimmäisen hyvän ilmais rumpu soundfontin jossa on reilusti erivoimakkuudella iskettyjä iskuja per rumpu + per käsi, tosi hyvää jälkeä saa aikaiseksi. Mun musanäytteen rummut on toteutettu sillä. Relaa, beibi! |
PJS 06.06.2007 16:01:41 | |
---|
eli naturalstudio ja ns_kit7 free on suositukseni. Jos haluaa rahallista panostusta niin suosittelen Drum Kit From Hell Superioria tai Custom & Vintagea (itsellä molemmat) tai jos ei jaksa säätää ja väsätä niin EZDrummeria Relaa, beibi! |
Anonymous-jazz 06.06.2007 17:27:32 | |
---|
Toontrackin EZ Drummer ja kannattaa hankkia RAM-muistia vielä toiset 512 lisää ja pääasia vielä että on kunnon äänikortti jolla on tarpeeksi vääntöä pyöritää buffereita tuon softan kanssa. EZ:ssa on midinä monenlaisia komppeja valmiiksi että ei ole pakko soittaa midikoskettimilta sekvensserille. Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Kalmo 07.06.2007 15:00:33 | |
---|
Ymmärsin kysymyksestäsi, että biisinrungot on tallennettuna johonkin, ja kaipaavat rumpuja. Ymmärsinkö väärin? Millä softalla ne rungot on tallennettu / tehty? Se on tietysti täysin oleellinen tieto, ennenkuin voi antaa neuvoja rumpujen luomisen osalta. Jos ne ovat esim. neliraiturilla, niin kuvio on ihan eri, kuin jos ne ovat jossain sekvensserisoftassa. Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
santa 28.06.2007 13:00:55 | |
---|
Ymmärsin kysymyksestäsi, että biisinrungot on tallennettuna johonkin, ja kaipaavat rumpuja. Ymmärsinkö väärin? Millä softalla ne rungot on tallennettu / tehty? Se on tietysti täysin oleellinen tieto, ennenkuin voi antaa neuvoja rumpujen luomisen osalta. Jos ne ovat esim. neliraiturilla, niin kuvio on ihan eri, kuin jos ne ovat jossain sekvensserisoftassa. joo. eli audacityllä olen tehnyt kaikki ja vielä klikin kanssa joten taimi on kohillaan. ja wav ksi olen laittanut. ja tietenkin alkuperäset on tallella eli se audan oma tiedosto. |
Jaho 02.07.2007 09:43:50 | |
---|
Tätä pakettia olen toitottanut siellä sun täällä (ja itselläni ei siis ole mitään intressejä ko. lehdenkustantajaan): Computers Music-lehden kansi-DVD:llä on kaikki musasofta, mitä alkuun tarvitaan. Sekvensseri, softasyniä, rumpukone, sampleri yms. Ja ihan kunnon kamaa. Suurelta osin parempaakin kuin moni kaupallinen tuote. Toimivat yhteen eikä tarvitse viettää päiviä netissä etsimässä. Ja ovat jo tavallaan menneet yhdenlaisen laatuseulan läpi, ettei tarvitse koekäytellä kaikenlaisia susia löytääkseen sen, mikä toimii. Mistäköhän tätä kyseistä levyä löytää? Nimim. päiviä netissä viettäny ;) |
samulirask 02.07.2007 09:56:29 | |
---|
"Hyvinvarustelluista lehtipisteistä". Se on siis Computer Music-lehden kanteen liimattuna. Lehti levyineen maksa muistaakseni sellaisen 15 euron luokkaa. Itselläkin oli kyseinen softa joskus asennettuna, mutta omasta silloisesta kädettömyydestäni johtuen en siitä paljon saanut irti. www.elisanet.fi/samuli.rask |
Jaho 02.07.2007 12:03:55 | |
---|
"Hyvinvarustelluista lehtipisteistä". Se on siis Computer Music-lehden kanteen liimattuna. Lehti levyineen maksa muistaakseni sellaisen 15 euron luokkaa. Itselläkin oli kyseinen softa joskus asennettuna, mutta omasta silloisesta kädettömyydestäni johtuen en siitä paljon saanut irti. Selvä. Kiitoksia ja pitääpä lähteä varmaan metsästämään lehteä :) |