Aihe: Parhaat/Hauskimmat kommentit mitä ootte kuullut soittamisestanne
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Jesmies
04.06.2007 14:15:01
kaikki jotka ovat olleet positiivisia.
Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;)
Junkers
04.06.2007 14:30:41
Itse en tässä soitellut, mutta koulussa aikanaan, kun jotain juhlia siinä järjestettiin niin pari jätkää siinä jouten ollessaan alkoivat vähän jammailemaan (kitaristi ja rumpali). Sitten paikalle pyyhälsi musiikin opettaja ja alkoi pätemään jotta "virittäkää se basso, kauhea epävire!".

Basso lojui kiltisti paikallaan juhlasalin nurkassa koskemattomana.

Hupaisaa.
Patriotism is a virtue for the vicious
L4t3
04.06.2007 15:11:08
Kitarasankariksi on joskus tituleerattu. Itse en kyllä tätä allekirjoita.
Hevarit tappaa räpärit.
thaav
04.06.2007 16:11:16
Itse äänipäästöistä ei ole paljoa tullut kommenttia, mutta niiden tuottamisesta kylläkin.

Eräs noin nelikymppinen nainen kerran sanoi, että mulla näyttää olevan sormitukset hallussa. Koska henkilö ei ollut kovin viehättävä noin esteettisesti, oli noin 20 minuutin ajan erittäin vaivautunut fiilis.

Kerran tuli kommenttia kitaristikaverilta, että "Tuo sun soittoshan on kun neitsyen hiplaamista". Ilmeisesti viittasi suhteellisen kevyeen pikkaukseen. Tai ehkä se olikin kommentti, että sen kuunteleminen on iloa... kuka tietää (:

Joku kerran sanoi, että taidan runkata aika paljon. Soitin Dissectionin "Black Horizons" -biisin alkusahausta noin puolet nopeammin kuin alkuperäinen menee.

Nuo nyt ovat jääneet mieleen. Niin ja onhan mulle joskus taidettu (raksalla) töitä hakiessa kehua sivusta, että taidan olla joku ruuhkatukkahampuusi, joka vaan soittelee rokkenrollia ja jahtaa tyttöjä. Naurahdin.
Raaagh hevi metal raagh
32788
04.06.2007 18:40:30
Soitat hyvin.
tyttönen
04.06.2007 21:03:10
Soitat hyvin.

:) Hyvä kommentti.
it mustn't sound bad
Wahi
04.06.2007 21:48:50
kaikki jotka ovat olleet positiivisia.

Negatiiviset (rakentavaa kritiikkiä) kommentit on ihan yhtä tärkeitä/hyviä. Eri asia sitten jos joku haukkuu, hoho.
wavelength
04.06.2007 22:02:34

Soittamisesta tavallaan tämäkin, lavaesiintymisen puolelta tosin. Kaveri väitti pitkään kivenkovaan erään videopätkän nähtyään, että soitan selin yleisöön. Soitin ihan kiltisti naama yleisöön päin, lauloinkin. Oli vissiin sitten tukka silmillä vähäsen.

Tai sitten naamataulusi ja persvärkkisi ovat huomattavan yhdennäköiset... :)
BobHope
04.06.2007 22:49:53

Soittasit jotain muuta kun tota moternia! Niinkun vaikka metsäkukkia.

(Soitin 1800-luvun alkupuolen sävellystä harmonikalla)
cocaine
05.06.2007 04:33:01
Hyvin sä vedät vaikka oot basisti
24/7 rock n´ roll heaven.
Milkop
05.06.2007 12:20:02

Broidilta yleensä:
"aikamoista röytöä".

Muilta:
"ootsä kauan soittanut" (viitaten ilmeisesti siihen että hyvältä kuulosti.)
"olisinpa mä yhtä taitava"
"sä kyllä osaat"

Broidilta kuulee totuuden, muut vain kaunistelevat sitä :)
Johann Onn
05.06.2007 16:57:12
Kauan siten, soiteltiin erään omakotitalon kellarissa. Normaalivoluumilla (= meille normaalilla).

Yhtäkkiä oveen aletaan hakata ja sisään tulee mies, pensanaidan -> tien -> pensasaidan toiselta puolelta: "Voisittekos laittaa sitä bassoa pienemmälle, ikkunat helisee ja mää en kuule edes TV:tä, siitä loppuu voluumi kesken !".

Laitettiin pienemmälle, vaikkei se mikään basso ollut, mikä jytisi. Se oli mun KMD...
D-pick
05.06.2007 23:23:53
"Sulla on hassut ilmeet kun soitat. Treenaa niitä."
Pitää siirtyä peilin eteen soittamaan...
Eccentr1c
06.06.2007 01:05:05
Viime juhannuksena tais tulla edellinen sellainen kommentti, joka pisti hieman hymyilyttämään.
Pitkin iltaa oli tullut nautittua vähän kisajuomia ja olihan kitaranrämäkin jostain löytänyt tiensä hyppysiini.
Soittelin jotain ikivihreitä ja suhteellisen tylsiä nuotiobiisejä muiden laulaessa mukana ja tais olla juurikin Levoton tuhkimo menossa kun eräs kitaransoittoa harrastava neitokainen totesi jostain mökin nurkasta "Jos mä osaisin soittaa noin, niin en tekis mitään muuta."
Tuosta ehkä noin viikon päästä taisi ilme palata peruslukemille.
Ei...
donpepe
06.06.2007 09:29:05
Ei varsinaisesti soittamisesta mutta muinoin 90-luvulla jossain keski-suomessa
ravintelin pitäjä ilmoitti ruokailusta seuraavanlaisesti: "Muusikot syömään. Ja rumpali kans."

Rumpalimme oli luonnollisesti moisesta karsinoinnista mielissään.
- I scream, you scream, we all scream for icescream -
Hanskajalka
14.06.2007 17:55:54
Veli kuunteli yhden treeneissä nauhoitetun improvisaation:

"Kitarointisi on tuossa puolivälin jälkeen erinomaisen keskustelevaa,
pakotonta ja runollista."

Olin hämmentynyt ja huvittunut. Kaipa soitto kuulosti vapautuneelta.
Sperm Donor
14.06.2007 21:54:00
Mietin pitkään löytyisikö mitään.... no noin sata vuotta sitten eräs juntti kyseli että olekko sää jokin soittaja. johon sanoin että joo. Mitä sä soitat? Kitaraa, vastasin. Soitakko sä paremmin kuin Francis Goya? Ja jos en ihan väärin muista niin joku ukki kysy saman mutta kysyi että vedätkö paremmin kuin Rautavaara. No ok ehkä nää on hölmöimpiä kommentteja.
M!Xu
15.06.2007 14:02:14

Improvisoin rock/blues tyylistä sooloa ja isä tuli haukkumaan sitä fuusiojatsiksi.

Mitä lie onkaan...
pöö
Kukkis 77
15.06.2007 14:07:50

"Sulla on samanlainen ilme kun sä soitat ja kuin sä nait mua"

-Ex-muija
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)