Niq 28.05.2007 13:59:58 | |
---|
eikös ne ollut ihan yksinkertaisen yksinkertaisesti colour sound sarjaa. Siellähän sekin oli FAQ:ssa mainittuna: The series that included colored cymbals were the Colorsound 5, 2000 Colorsound, Visions and Rainbow Series. With regards to how the color is applied; the pigment used and exact nature of Paiste's ColorSound application process is not public information. Sorry, but some secrets need to be kept. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Starless 28.05.2007 14:41:02 | |
---|
kokeile ja puhdista tärpätillä jos tulee ongelmia. saundista en tiiä mutta kuluu päältä vitun varmasti pois |
Ar1 01.06.2007 23:49:42 | |
---|
Musta vähän tuntuu että silläkin vois olla suuri vaikutus minkä paksunen pelti on. Epäilen, en tiedä, että esim. raskas heavy-ride pelti tuskin kauheasti välittäisi erittäin ohuesta kerroksesta spray-maalia, kun taas joku thin-paksunen ois varmaan vajonnut jo syvään suohon soundin osalta..Mutta einpähän näe tuossa ideassa mitään vaivan arvoista, hienommathan ne on metallinvärisinään. Ja tottakai se kuluisi siitä pois "hetkessä" ainakin markettimaalien saralta, lähteehän normilogotkin ajan kuluessa. Älä maalaa sanon minä:) Capish! |
zily 02.06.2007 01:58:29 | |
---|
QOTSAN Joey Castillolla oli jollain keikalla mustat Paisteen rudet, pahannäköisellä jäbällä pahannäköiset pellit:) ei se mitn! |
grind 02.06.2007 21:11:14 | |
---|
http://www.tomaki.net/pinnoitus.html Tuolta kun katsoo kohdan mustaus, niin selviää tavalliselle teräkselle toimiva tapa. En tiedä sitten että kuinka pelaa symbaalipronssin kanssa. |
wavelength 03.06.2007 11:54:26 | |
---|
Musta vähän tuntuu että silläkin vois olla suuri vaikutus minkä paksunen pelti on. Epäilen, en tiedä, että esim. raskas heavy-ride pelti tuskin kauheasti välittäisi erittäin ohuesta kerroksesta spray-maalia, kun taas joku thin-paksunen ois varmaan vajonnut jo syvään suohon soundin osalta. Pellin spreijaaminen tukkii sen sorvausurat ainakin osittain, joten kyllä se soundi muuttuu kuivempaan suuntaan, oli pelti sitten miten paksu hyvänsä. |
Pellin spreijaaminen tukkii sen sorvausurat ainakin osittain, joten kyllä se soundi muuttuu kuivempaan suuntaan, oli pelti sitten miten paksu hyvänsä. Oletko koittanut? Capish! |
Youni 04.06.2007 16:12:15 | |
---|
Joku asiaan perehtynyt varmaan osaa sanoa paremmin mutta muistaakseni Vader oli oma sarjansa. Color soundistakin kyllä löyty mustia peltejä mutta Vader oli erikseen. Aivan oma sarjansa, yhden 20" riden olen omistanut. En kyllä tiennyt mitään sen kytköksistä Paisteeseen, Länsi-Saksassa valmistettu härpäke. Myin pois ajat sitten New Soundien mukana. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
bluesman86 05.06.2007 13:01:06 | |
---|
mun käsityjksen mukaan vader on ihan oma merkkinsä kun taas se paisteen mustalla pinnalla oleva pelti oli visions. http://www.myspace.com/sleazyactband |
Keppikeksi 05.06.2007 13:06:39 | |
---|
Saahan Paisteelta minun mielestäni vieläkin tilattua värillisiä peltejä. Mitä nyt olen foorumeilla nähnyt, niin onhan siellä vaikka mitä härpäkettä teetetty. (RUDE Cup chime ja mm. juuri mustia peltejä) Maksavat kuitenkin varmaan jo sitten ihan mukavasti... En kyllä minäkään usko, että spraymaali pysyy pellissä kovin pitkään. Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia |