Aihe: Tik Tak & Negative Ruma klubilla
1 2 3 4 5 6
mr_b
10.01.2004 22:51:52

Noh voi perkele olihan nyt Plastic Tears musiikillisesti paljon parempi ku Negative! Heh toi tavastia juttuhan on klassikko, Miqu näytti äijille kaapin paikan kesken keikan. Sut on erotettu..ja sut kans!

Makuasioita. Mutta olihan tuo hajoaminenkin kieltämättä kätevä tapa tehdä itsestään kuolematon osa Tavastian ja samalla koko Suomen rockhistoriaa. Eikös muuten itseasiassa yksi erotettu ja toinen päätti että "mä lähden sitten kans"?
And that's the way it is. Even when we're pissed.
-Mickill-
11.01.2004 01:38:58
Makuasioita. Mutta olihan tuo hajoaminenkin kieltämättä kätevä tapa tehdä itsestään kuolematon osa Tavastian ja samalla koko Suomen rockhistoriaa. Eikös muuten itseasiassa yksi erotettu ja toinen päätti että "mä lähden sitten kans"?

En tarkalleen tiedä kun en itse silloin ollut paikalla. Kuullu vaan paljon kavereilta juttua tapahtuneesta. Eikös myös se Merimaa muistaakseen sanonut jossain että Plastic Tearsin laulaja erotti kaksi jäsentä kesken keikan. En minä tiedä, aika sama loppujen lopuksi. Hauska ja legendaarinen juttu joka tapauksessa!
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
T S
14.01.2004 11:40:58
Tiktakille kyllä plussaa.

Mutta Negativen jätkät näyttävät keskittyvän enemmän meikkaamiseen kuin soittamiseen.
Pluto
14.01.2004 11:43:02 (muokattu 14.01.2004 11:43:21)
Mutta Negativen jätkät näyttävät keskittyvän enemmän meikkaamiseen kuin soittamiseen.

Mutta sitähän musiikki, levyn tekeminen, soittaminen, laulaminen ja kaikki muukin oikeasti on!
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
Mr. Juge
14.01.2004 12:49:03
Kyllä Tiktakin pupusissa oli paljon enemmän energiaa ja jopa rankkuuttakin kuin näissä omaan hikeensä tukehtuvissa kiiltokuvapojissa.
Negative oli aika ponneton esitys!
I'm not a prisoner, I'm a free man!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)