Olipas harvinaisen tylsä kisa taas. Suomalainen mentaliteetti nauratti ennen kauden alkua, paljon oli puhetta siitä että kyllä MäkLäären on nyt iskussa kun Kimi sieltä häippäsi. Niin se vaan on, että pessimisti ei niin helposti pety. Siltähän tämä nyt tosiaan vaikuttaa:) No, kautta on vielä paljon jäljellä. Räikkösellä on kyllä todella pitkä matka mestaruuteen tällä hetkellä. |
RocknRoll 27.05.2007 18:49:23 | |
---|
Kimillä se on erikoinen vaikutus tallinsa autoihin/menestykseen. Ehdottomasti hintansa arvoinen kuski. |
Sutela 27.05.2007 20:26:24 | |
---|
Tuntuu että kaikki täältä muistavat ainoastaan rikkösen huonot kaudet mclarenilla. Muistakaa että Räikkönen taisteli kahdella McLaren kaudellaan mestaruudesta ja jäi yhdellä kaudella vain 2en pisteen päähän Michael Schumacherista. Tuntuu että Mclarenilla on nykyään joka toinen kausi menestyksekäs ja joka toinen huono kausi. |
- Oka - 27.05.2007 22:56:45 (muokattu 27.05.2007 22:59:25) | |
---|
Tuntuu että kaikki täältä muistavat ainoastaan rikkösen huonot kaudet mclarenilla. Muistakaa että Räikkönen taisteli kahdella McLaren kaudellaan mestaruudesta ja jäi yhdellä kaudella vain 2en pisteen päähän Michael Schumacherista. Jep, mutta tuon 2 pisteellä hävityn mestaruudenhan Kimi olisi kahmaissut ajamalla melko selvästi, ilman McLadan tyrimisiä. Eikä tuolla toisella kaudellakaan Laarenin (epä)luotettavuus näytellyt mitään sivuroolia tittelin häviämisen kannalta. Elämä on. |
Turder 28.05.2007 15:33:25 | |
---|
Jep, mutta tuon 2 pisteellä hävityn mestaruudenhan Kimi olisi kahmaissut ajamalla melko selvästi, ilman McLadan tyrimisiä. Eikä tuolla toisella kaudellakaan Laarenin (epä)luotettavuus näytellyt mitään sivuroolia tittelin häviämisen kannalta. Nurburgring ja konerikko johtoasemasta. |
rockitsb 28.05.2007 15:44:07 | |
---|
Ihan turha jossitella, että jos auto ois kestänyt niin nönnönnöö... Moottoriurheilussa olennainen juttu on se että moottori kestää koko kisan. Johtuko se sitten Kimin kuluttavasta ajotyylistä, huonosti säädetystä autosta vai huonosta tuurista niin se on ihan sama. Kimikin on alkanut nyt jossitella, mikä anataa vaan dorkan kuvan medialle; Monacossakin ois ollu kuulemma paalupaikka ilman kolaria. Niitten kaiteitten välissä kun pitäisi pysyä... Mutta joka tapauksessa uskon että Ferrari saa vielä McLarenin etumatkan kiinni ja Kimilläkin vieläö mahiksia luulisi olevan. "sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.."
Bella Italia #5 |
Kirk_Hammett 28.05.2007 17:00:37 | |
---|
Kyllä minä veikkaisin että Kimi kiduttaa konetta vaan liikaa ja siksi se leviää aina matkanvarrella You know it's sad but true... |
Flash 29.05.2007 09:30:02 | |
---|
Kyllä minä veikkaisin että Kimi kiduttaa konetta vaan liikaa ja siksi se leviää aina matkanvarrella Nykyautoilla tuo moottorin "kiduttaminen" vaan ei onnistu ihan samalla tavalla, kuin ennenvanhaan... Nyt muuten tutkitaan käyttikö McLaren tallimääräystä Monacossa. Kyllähän tuo on kieltämättä vähän siltä vaikuttanut, että Alonso on saanut parissakin kisassa apuja tallilta Hamiltonin voittamiseksi. Live Music Is Better! |
JCM 29.05.2007 09:50:12 (muokattu 29.05.2007 09:50:56) | |
---|
Nykyautoilla tuo moottorin "kiduttaminen" vaan ei onnistu ihan samalla tavalla, kuin ennenvanhaan... Nyt muuten tutkitaan käyttikö McLaren tallimääräystä Monacossa. Kyllähän tuo on kieltämättä vähän siltä vaikuttanut, että Alonso on saanut parissakin kisassa apuja tallilta Hamiltonin voittamiseksi. Mä oon hemmetin tyytyväinen siihen, että Mäkki on petrannut ja pärjää nyt. Se on hieno juttu, on ne niin pirusti duunia painanutkin. Oon tosi tyytyväinen jos mäkki vie mestaruudet.. sitä on odotettu. EDIT: Kuskeista kannatan Hamiltonia ja Räikköstä, Hamilton on iskenyt ihan tautisen lujaa. Mut talleista mun suosikki on aina ollu mäkki... |
sellisti 29.05.2007 20:57:25 (muokattu 29.05.2007 20:57:53) | |
---|
Hupaisaa miten Erkki Mustakari jaksaa sinnikkäästi jauhaa joka tilanteessa siitä, kuinka Kimi on F1-sirkuksen kiistatta nopein kuski. Kuulemma ollut jo pitkään. Kumma kyllä mestaruudet vaan on menny muualle. Jos se on aina ollut auton vika niin aikamoista toiveajattelua. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Rotuvaari 29.05.2007 21:26:49 | |
---|
Hupaisaa miten Erkki Mustakari jaksaa sinnikkäästi jauhaa joka tilanteessa siitä, kuinka Kimi on F1-sirkuksen kiistatta nopein kuski. Kuulemma ollut jo pitkään. Kumma kyllä mestaruudet vaan on menny muualle. Jos se on aina ollut auton vika niin aikamoista toiveajattelua. Melkeinpä nautin tästä tilanteesta, kun suomalainen media joutuu syömään hattunsa vähitellen Kimin vajotessa syvemmälle suohon. "Maailman nopein kuljettaja", "Jäämies", ja ties mitkä muut huvittavat tittelit joita iltapäivälehdistö ja MTV3 ovat viljelleet useita vuosia. Kimi "hallintoneuvos" Räikkönen... Matti Kyllösen runoilu aikamme kovimmista gladiaattoreista ja ties mistä sotaratsuista lähinnä huvittavat. Kimihän tästä ei ole vastuussa, vaan kaveri tekee parhaansa ja se riittää mihin riittää. Armoton tosiasia taitaa olla se, että miehellä on paljon parannettavaa ja paneutumista auton säätöihin. Nopeus ei riitä näinä päivinä, kun autojen tehot ovat kärkitalleilla melkolailla tasoissa. Tekniikan tuntemus ei tietty ole tärkeintä, minkä Takuma Sato voi hyvin todeta. Kaveri kun tiesi autosta lähestulkoon kaiken, muttei ollut tarpeeksi nopea saati taktinen ja kylmähermoinen kuski. Toivon Lewis Hamiltonille maailmanmestaruutta vilpittömästi. Mies on ansainnut näillä näytöillään ainakin top 3 -sijoituksen loppupisteissä. Tosin kaikkihan voi vielä muuttua moneenkin otteeseen. McLaren on tällä kaudella vahva ja luotettava. Ferrarin pärjääminen jää tätä menoa Massan vastuulle. Paska soi ja banjot haisee. Ejakuloin, siis olen. |
Flash 30.05.2007 09:36:01 | |
---|
Toivon Lewis Hamiltonille maailmanmestaruutta vilpittömästi. Juu. Jos Räkästä ei ole ottamaan mestaruutta, niin menköön se sitten Hamiltonille. Live Music Is Better! |
Sperm Donor 31.05.2007 21:46:31 | |
---|
Hupaisaa miten Erkki Mustakari jaksaa sinnikkäästi jauhaa joka tilanteessa siitä, kuinka Kimi on F1-sirkuksen kiistatta nopein kuski. Kuulemma ollut jo pitkään. Kumma kyllä mestaruudet vaan on menny muualle. Jos se on aina ollut auton vika niin aikamoista toiveajattelua. Olin paikalla Monacossa ja ostin paikallisen kisaohjelman. Kyllä siinäkin luki Kimistä että sarjan ehdottomasti nopein kuljettaja. |
sellisti 31.05.2007 22:15:03 | |
---|
Olin paikalla Monacossa ja ostin paikallisen kisaohjelman. Kyllä siinäkin luki Kimistä että sarjan ehdottomasti nopein kuljettaja. Ai Erkki on kirjoittanut kisaohjelmiakin... :D No ei, mutta mihin tuo väite oikein perustuu että Kimi on nopein? Johonkin ajotyyliin vai? Luulis että tollasta olis hankala päätellä kun erilaisilla autoilla ajetaan. En mä tiedä, voi se ollakin nopein. Mutta on se sitten kyllä epäonnisinkin, jos autosta on aina kiinni että mestaruudet on menny muualle... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
RocknRoll 01.06.2007 13:03:55 | |
---|
Vieläkö Kimistä puhutaan "parhaana nuorena kuskina ja tulevaisuuden lupauksena"? Alonso on miestä nuorempi ja 2 maailmanmestaruutta, Hamilton on reilusti nuorempi ja on todistanut olevansa jo helvetin kova luu. |
JCM 10.06.2007 12:05:03 | |
---|
Vieläkö täällä puhutaan pelkästään Kimistä? Eikö tosiaan Formulat enää kiinnosta? Kummasti Kimi kiinnostaa, mistähän lie johtuu? Tänään Kanada. Saas nähdä miten käy... |
Heavy Metal Machine 10.06.2007 13:46:06 | |
---|
Kyllä on nautinto nähdä McLaren Mercedes noin kovassa iskussa mitä se juuri nyt on. Itse olen armoton McLaren fani, ja viime kaudet ovat olleet melko tuskaisia kun oli se piipittävä aku ankka häpäisemässä uljaan hopeanuolen. Nyt on eri ääni kellossa ja sen näkee jo vilkaisemalla pistetilastoja. Tänään tulee toinen perättäinen kaksoisvoitto! Ja sille Hamiltonille 10 vuoden sopimus. :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Tympee Huttunen 10.06.2007 16:34:13 | |
---|
Kovalainen tarpoo nyt kyllä aika pohjalla. Virheitä tulee liikaa, eikä autokaan kestä. Saas nähdä, mitä Briatore kohta tekee. Siellä on se Piquet kärkkymässä. Nyt pitää Heikin ajaa hyvä kisa, vaikka lähtökohdat ovatkin surkeat. En usko, että näillä esityksillä ajetaan kautta loppuun:/ Jos Kovalainen saa potkut kesken kauden, on F1-ura melko varmasti siinä. Ei ole mennyt asiat oikein putkeen ja vertailukohtana on vielä se Hamilton... Räikkönen ajoi näköjään erittäin hyvin. McLaren on vain ylivoimainen tässä kisassa. Toki Ferrari vähän ottaa kisavauhdissa varmaan kiinni, mutta kyllä se kaksoisvoitto taitaa taas Macille mennä. Ei ole varmaan Hamilton-Alonso voittajavedossa isoa kerrointa. No, kisa on aina kisa ja mitä tahansa voi tapahtua. |
Tympee Huttunen 10.06.2007 21:30:39 (muokattu 10.06.2007 21:52:04) | |
---|
No, kisa on aina kisa ja mitä tahansa voi tapahtua. Spoilereita luvassa: Ja näköjään tapahtuu. Ohituksia on ollut yllättävän paljon, mutta enemmän on ollut kolareita ja spinnauksia. Jopa mustaa lippua ollaan heilutettu. Kubica veti TODELLA pahasti seinään, mutta on jo ilmeisesti tajuissaan eikä murtumia tms. ole havaittu. Itse olin jo melko varma, että henki lähti. Kyllä on peltiä rätissyt ja tuloslista on aika mielenkiintoinen. Edit: Oli kyllä aika huikea kisa. Hamilton voittajaksi! Kovalainen ajoi loppujen lopuksi aika perhanan hyvän kisan:) Kimi otti myös Alonsoa ja Massaa pisteissä kiinni. Hamilton menee vähän menojaan nyt. Aika hyvin Sato ohitti Alonson tuossa loppupuolella. |
rockitsb 10.06.2007 21:31:23 | |
---|
Albers veti aika hurjan näkösesti seinään, On ne turvallisia autoja jos tuosta selviää hengissä. Ja Ferrarilla ei nyt oikein suju... "sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.."
Bella Italia #5 |