arppah8 22.05.2007 17:41:28 (muokattu 23.05.2007 14:24:33) | |
---|
Viimeisin kitaranrakennusprojekti valmistui vähän aikaa sitten. Tällä kertaa tavoitteena oli tehdä mahdollisimman idioottivarma ja yksinkertainen räyhäkeppi, missä onnistuin omaan makuuni varsin kiitettävästi. Kuva: http://muusikoiden.net/dyn/users/22893.jpg Kaula: vaahteraa eebenotelaudalla, Dunlopin jumbonauhat, 2-toiminen Gotoh-kaularauta, grafiittisatula, skaala 25,5" Body: leppää Mikit: SD Jeff Beck (talla), SD '59 (kaula) Talla: Wilkinson/Gotoh wraparound Viritys: Sperzel locking Kontrollit: Volume w/push-push (vaihtaa talla- ja kaulamikin välillä) Varsin mureasoundinen peli tuosta tuli. Väripinta on saatu aikaan hieromalla ohennettua sinimustaa väritahnaa paperilla runkoon, jonka jälkeen päälle loppusilaus muutamalla kerroksella Danish Oilia (jolla myös kaula käsiteltiin). May your dogs colon be familiar with the warmth of your breath! |
Hannu A 24.05.2007 22:10:27 | |
---|
Ei paskempi, väri on mun mielestä todella onnistunut. Basisti Jumalan armosta |
leksi-B 24.05.2007 22:12:36 | |
---|
Ei paskempi, väri on mun mielestä todella onnistunut. Jepni, kyllähän tuolla soittelee. Onnittelut! projektin valmistumisesta! Basso se mukava soitin! |
samantien 25.05.2007 12:36:55 | |
---|
helvetin komeesti kolvattu elektroniikka! ...Mutta TUOSSA nimenomaisessa riffissä ei kyllä ole niin yhtikäs mitään vaikiaa, että en kyllä nyt ymmärrä yhtään että mitä vaikiaa tuossa nyt olisi. - Däniel 18.09.2006 |
Viimeisin kitaranrakennusprojekti valmistui vähän aikaa sitten. Kas, lavasta tulikin ei-umpimusta, viimeisin näköhavainto minulla taisi olla juuri värjäyksen jäljiltä. Kelpo kepukka siitä tuli! "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
arppah8 25.05.2007 14:37:35 | |
---|
helvetin komeesti kolvattu elektroniikka! Hoho, näin on! Kas, lavasta tulikin ei-umpimusta, viimeisin näköhavainto minulla taisi olla juuri värjäyksen jäljiltä. Kelpo kepukka siitä tuli! Juu, ennen DanishOil-käsittelyä hioin väripinnat neljän nollan teräsvillalla saadakseni puunsyyt paremmin esiin. Tuosta lavasta tuli vähemmän tyydyttävä, ans kattoo jos syssymmällä jaksaisi korjata. Toisaalta, musta yksinkertaisen lisäksi hieman rujo on kaunista=) We're such a clever bunch, generation irony |
Jannipaali 25.05.2007 16:16:39 | |
---|
helvetin komeesti kolvattu elektroniikka! Nyt en tajunnu, eli voisitko selventää? "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
arppah8 25.05.2007 19:55:26 | |
---|
Nyt en tajunnu, eli voisitko selventää? Hehjoo... Samantien juotti mulle noi elektroniikat, kun mun oman perintökolvin juotospää on suurinpiirtein yhtä iso kuin koko potikka. Laskehan siitä, miten pieniä ne korvakkeet olivat, joihin piuhat piti saada kiinni... Normikokoisten potikoiden kanssa olen kyllä jo oppinut röytämättä työskentelemään omalla hirviökolvillani. We're such a clever bunch, generation irony |
black-dog 27.05.2007 21:14:53 | |
---|
komea kitara! onnittelut! Watch my back sano kyttyräselkä |
Muuki 28.05.2007 00:23:58 (muokattu 28.05.2007 00:24:43) | |
---|
Aika vaaleannäköistä eebeniä. Muuten pirun kommee mutta tuo otelaudan pyöreä pää bodyn puolelta hirvittää. :) E: Taino itseasiassa sopii sittenkin kitaran muotoihin. Mutta muuten dissaan! "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
arppah8 28.05.2007 00:46:20 | |
---|
Aika vaaleannäköistä eebeniä. Muuten pirun kommee mutta tuo otelaudan pyöreä pää bodyn puolelta hirvittää. :) E: Taino itseasiassa sopii sittenkin kitaran muotoihin. Mutta muuten dissaan! Tuo valo saa otelaudan näyttämään vaaleammalta kuin se todellisuudessa on. Ja joo, olisi tuosta otelaudan päästä voinut vähän tasaisemmankin tehdä kun nyt katsoo. Taisin sitä jossain vaiheessa suunnitellakin, mutta jostain syystä päädyin tuohon stratomaiseen malliin. Ehkä siksi, kun bodynkin pohjana oli strato. We're such a clever bunch, generation irony |
zepeteus 28.05.2007 11:44:16 | |
---|
Näyttää todellakin simppeliltä räyhäkepiltä. Tulikos tuo rungon alaosan leikkaus soittotarpeesta, kenties vertikaalit soolotilut reittä vasten, vai pelkästään erilaista ilmettä hakien? |
arppah8 28.05.2007 12:05:42 | |
---|
Näyttää todellakin simppeliltä räyhäkepiltä. Tulikos tuo rungon alaosan leikkaus soittotarpeesta, kenties vertikaalit soolotilut reittä vasten, vai pelkästään erilaista ilmettä hakien? Ihan ulkonäöllisistä syistä. Näytti niin hauskalta Fernandesin Ravellessa ( http://www.guitarshop.net/fernandes/ravelleelite.jpg), joten päätin kokeilla sen istuvuutta Fender- tyyppiseen muotokieleen. Profiilisivultani löytyy myös samanlaisen leikkauksen omaava telejohdannaisbaritoni. We're such a clever bunch, generation irony |