Aihe: Parhaimmat palvelut musiikkiliikkeiltä
1 2 3
Jaska
22.05.2007 23:20:23
Tulipa mieleen alottaa tällänen keskustelu kun tuota "Tyhmimmät kommentit" ketjua lueskelin.

Eli, vastakohtaisesti: Esimerkkejä milloin ootte ollut todella yllättyneen tyytyväisiä musaliikkeiden asiakaspalveluun. Suomalainen tahi ulkomainen kauppa.

Itellä ei tuu nyt kyllä mieleen yhtään esimerkkia mutta eipä niitä tyhmiä kommenttejakaan meikäläiseltä herunut.
Sonormies
22.05.2007 23:29:59 (muokattu 22.05.2007 23:30:58)
Multa herui tyhmä kommentti, mutta heruu kehujakin. Sain aikoinaan T-kaupan suomalaisilta myyjiltä loistavaa palvelua. Useamman puhelun sinne soittelin, kun olin settiä hankkimassa eivätkä osoittaneet mitään kyllästymisen tms. merkkejä vaan olivat selvästi oivaltaneet palvelutyön luonteen. Tiesivät, mistä puhuivat ja olivat kiinnostuneita asiakkaan tarpeista. Setin toimitus kesti jouluruhkassa alle viikon. Loistavaa osaamista Thomannilta.

Samoin Turun Soitin Laineen Christer Karjalaiselta olen saanut loistavaa palvelua. Ukko tietää Premiereistä joka nippelin lonkalta ja varaosat tulevat postissa nopeasti. Ja kerrankin, kun piti palauttaa tarpeettomasti tilatut nippelit niin no problemos. Joku muu olisi voinut sanoa, että mitäs tilasit. Että kyllä Suomessakin osataan.
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen
Tindrum
23.05.2007 09:38:38
Parista paikasta on extrahyvät kokemukset.

Vantaanportin F-Musiikista olen aina saanut erinomaista palvelua ja oikeat hinnat. Erikseen pyytämättä. Ei nyrpistelyä, vaan mukavaa, asiantuntevaa hommaa. Jos jotain ei sattuisi kotona olemaan, se tilataan ja tulee nopeasti. +++

Toinen hyvä kokemus oli, kun ajattelin tilata -84 mallin Ludwigin bassarin jalkojen muhveihin uudet kiristysruuvit. Pidin itse tätä lähes mahdottomana hommana (eBayllä noita joskus näkee), mutta soitto Millbrook'iin ja tilaus oli sisällä hetkessä. Pari viikkoa meni, kaveri soitti että täällä nää olis ja hintakin osui kohdalleen - kuusi euroa. Kehuessani palvelun laatua myyjälle, kaveri totesi että "no proplem", tätä varten täällä ollaan. : ) +++
m© Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa.
mr_b
23.05.2007 10:34:34 (muokattu 23.05.2007 10:38:46)

Parasta palvelua olen ehdottomasti saanut ostaessani ensimmäisiä rumpujani Mechelininkadun ProCenterista (tai mikä se nyt silloin oli) vuonna 86. Frank Robson kolvasi ja poraili tunnin verran naama punaisena uusia telineitä kiinni ostamiini romurumpuihin kun olivat hukanneet alkuperäiset. Että ei ihme että se ei enää sen jälkeen jaksanut koskaan palvella ketään... :-)

EDIT: Noin vakavasti ottaen: koskaan en muuten muista saaneeni mitään karmaisevan huonoa palvelua mistään musiikkikaupasta vaan aina sähläämiseeni on suhtauduttu vähintäänkin asiallisesti.
Toylike people make me boylike
Brother Michael
23.05.2007 10:39:44
Helsingin Kaisaniemen F-Musiikki on ennakkoluuloistani poiketen tarjonnut loistavaa palvelua ne parit kerrat, kun olen siellä asioinut. Molemmilla kerroilla olin peltiostoksilla ja kysyttäessä ohjattiin kellariin testailemaan ja siellä sai rauhassa näpräillä erilaisia peltejä ja kyseltiin myös vähän mieltymyksiä soundin sun muun suhteen. Jälkimmäisellä kerralla ei varastossa ollut kaipaamiani Sabianin Vaulteja, mutta sanoivat, että tule huomenna uudestaan, niin sitten löytyy. Ja siellähän ne olivat, hinnaksi saatiin "todella sopiva".

Musamaailma on myös ihan loistopaikka tehdä ostoksia ja toimii henk. koht. vakiomestana. Viime joulukuussa kävin kyselemässä Pearlin Ian Paice Signature -virveliä. Eipä löytynyt hyllystä ja kertoilivat, että riippuu saapuminen ihan siitä, miten SMI:ltä tulee kuormaa. Pyysivät puhelinnumeroni ja soittaisivat heti, kun tieto tulee. Pari päivää myöhemmin tulikin soitto Musamaailmasta ja kertoivat, että menee kyllä tammi-helmikuun puolelle sen virvelin kanssa. Sanoin, että eipä siinä mitään, sitten vaan pitää kahtella uudestaan.

Nnnnnnnoh. Tammikuun puolivälissä sain uuden puhelinsoiton. Jostakin ne olivat saaneet päähänsä, että säästävät yhteystietoni ja soittivat samana päivänä, kun virveli oli saapunut liikkeeseen, että "täällä olis, laitetaanko pakettiin". Kahta tuntia myöhemmin menin itse liikkeeseen katselemaan laitosta. Iskivät vielä kapulat käteen ja sain omassa rauhassa ilman hoputtelua testata ja ruuvailla puolisen tuntia, jotta ei tarvitse sikaa säkissä ostaa. No olihan se pakko ottaa siitä mukaan saman tien. Ihan uskomatonta palvelua tämä tällainen, en vieläkään käsitä, että yli kuukauden päivät ne säästivät siellä jossain paperilappusen, jossa oli mun puhelinnumeroni ja maininta ko. virvelistä. Ihan huippua, ei pettänyt Musamaailma taaskaan, aina olen saanut sieltä loistavaa palvelua, mutta tuo kerta kyllä ylitti kaiken.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Rockster
23.05.2007 12:39:52
Parhaat palvelut olen saanut Vantaanportin F-musiikista, Soitin Láineelta, sekä Soundstoresta. Kaikissa homma on toiminut ja aina ovat kamat tulleet ajallaan ja lisäksi olen saanut tuntuvia alennuksia ovh-hintoihin. Noista kolmesta ei mitään negatiivista sanottavaa.
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
Hakki
23.05.2007 12:55:07
Samoin Turun Soitin Laineen Christer Karjalaiselta olen saanut loistavaa palvelua. Ukko tietää Premiereistä joka nippelin lonkalta ja varaosat tulevat postissa nopeasti. Ja kerrankin, kun piti palauttaa tarpeettomasti tilatut nippelit niin no problemos. Joku muu olisi voinut sanoa, että mitäs tilasit. Että kyllä Suomessakin osataan.

Tätä on pakko kompata. Laineella olen pääasiallisesti ostokseni tehnyt ja varsinkin Chrissen kanssa asioidessa kaikki sujuu kuin rasvattu. Jotkut valittavat saaneensa Soitin Laineelta huonoa palvelua, minä en muista siellä 11 vuoden aikana saaneeni huonoa palvelua kertaakaan, ja en edes ole mikään suurostaja. Huonoja päiviä sattuu tietty kaikille ja kitarasankareilta on turha mennä kysymään mitään nippeleitä rumpuihin, mutta pelkkää plussaa tulee multa kyseiselle firmalle.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - Deceptive Awareness nyt kaupoissa. www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy...
Analuuk
23.05.2007 13:23:44
Soitin Laine palvelee kyllä asiallisesti! Tilasin liikkeestä Meinlin cajonin kokeilematta. Se ei täyttänytkään odotuksiani ja palautin sen. Sain rahat saman tien takas tilille ja Soitin Laine maksoi rahdit molempiin suuntiin.
Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa!
joku muu sikko
23.05.2007 14:57:15 (muokattu 23.05.2007 15:00:20)
Aleksin Levytukku ja Espoon Musiikki pk seudulla on palvelleet erittäin hyvin. Malminrinteeseen ei paljoa tee mieli mennä.. Viimeajoilta ihan ykkönen on ollut Piano Jylhä Muuramessa. Siellä asiakas oli kyllä niin kuningas että kaikki toimitettiin minne ja milloin vaan halusin ja hommassa oli kaupan tekemisen meininki ja hinnat sen mukaiset. Ihan ylivoimainen hintatarjous sähkörumpusetistä. Minun mielestä hyvää asiakaspalvelua on sekin että kauppias tietää mihin hintaan muut myy ja laittaa kerralla niin hyvän hinnan että asiakkaan ei tarvitse sen kummemmin ihmetellä ja vertailla.
wardog
23.05.2007 15:31:33
Kuopiossa ex-Viiking Musiikissa eli nykyisessä DLX:ssä on palvelu aina ollut kohdallaan. Siellä asioi meikäläinen. :)
"arvotaan 7 tahtilajia ja 3 lisätahtilajia, virallisena valvojana toimii mike portnoy"
Youni
23.05.2007 15:38:03
Vantaanportin F-Musiikissa olen tasan kerran käynyt, silloinkin lähinnä Rami Eskelistä ja Miri Miettistä katsomassa. Myyjät tuntuivat mukavilta, asiantuntemusta en osaa arvioida.

Soundstoressa olen saanut parhaan palvelun. Menin sisään, sanoin ostavani haikat ja myyväni vanhat liikkeele vaihdossa. Myyjä näytti vaihtoehdot ja telineet ja sanoi, että kokeile kaikessa rauhassa. Naputtelin niitä varmaan parikymmentä minuuttia ja menin valitsemani parin kanssa kassalle. Sain tingattua vähän alennustakin mukaan. :)

Muutenkin myyjällä oli rento asenne ja jutteli mukavia. Etsi kuitenkin kaiken tarvittavan nopeasti ja ymmärsi ostajan tarpeet heti.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
mankkis
23.05.2007 19:17:49
Kouvolan musiikki on mainio paikka. Alennuksiakin antaa ilman tinkimistä. Suosittelen!
"Saasteissaan, ulosteissaan kelluva maa"- Gösta Sundqvist
wavelength
25.05.2007 12:23:03

Soitin Laine palvelee kyllä asiallisesti!

Hyvinkin. Taannoin tilaamani MIDI-kontrollerin toimitus myöhästyi pari päivää, ja lähettivät sen korvaukseksi ilman rahtikuluja.
Nolte
25.05.2007 13:39:44
Hyvinkin. Taannoin tilaamani MIDI-kontrollerin toimitus myöhästyi pari päivää, ja lähettivät sen korvaukseksi ilman rahtikuluja.

Juuri noin kannattaa toimia. Jää asiakkaan mieleen tuollainen huomioiminen. Ihan samalla lailla toimi Wacco -niminen firma, kun virvelinmattoa sieltä tilailin. Eli lähetti tavaran omaan piikkiin ja antoi vielä päälle alennustakin, kun toimitus viivästyi. Eli Wacco:lle pisteitä.

Hyvää palvelua olen saanut myös Musicware:sta. Sieltä vastataan maileihin sutjakkaasti ja tulee muutenkin sellainen tunne, että asiakkaan tarpeista ollaan kiinnostuneita. No, samaan hengenvetoon pitää kyllä vähentää pari pistettä pakkaamisen takia. Melkoisen kevyesti pakattuna lähettelevät arvokkaita symbaaleja. Haitsutkin tulivat pellit vastakkain laitettuna, eikä mitään välissä. Ei siis samalla lailla vastakkain, kuin haitsuständissä, vaan silleen toisella tavalla, juu nou...? :)
Hyvät kamat - huono soittaja!
Youni
25.05.2007 14:12:01
Mulla on Soitin-Laineesta vähän huonoja kokemuksia. Vika ei kylläkään ollut heidän, vaan lähinnä Premierin halpatuotannon.

Menimme katsomaan settiä, lattiatomista oli rahdatessa haljennut päällyste, ilmeisesti lämpö- ja kosteusarvojen heittelyn vuoksi. Myyjä lupasi lähettää uuden tomin kotiini, kunhan se saapuu. Lähettäisin sitten rikkinäisen takaisin.

Kesti ja kesti, kauan. Kun tomi saapui, oli se huonolaatuinen. Rosoisia viisteitä oli yritetty korjailla puuliimalla ja -kitillä. Laine lupasi lähettää taas uuden, tällä kertaa sentään ihan kunnollisen kappaleen.

Lähinnä tuo odottelu ketutti, koko ruljanssi kesti muistaakseni pari- kolme kuukautta. Postimaksut Laine sentään maksoi. Kuten jo totesin, niin eihän tällainen juttu oikeastaan liikkeen vika ole, vaan Premierin hitaan toiminnan ja kyseenalaisen laadunvalvonnan. Noh, se on sitä kaukoidän laatua...siellä nuo Cabriat kai tehdään...?
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Tindrum
25.05.2007 16:03:41
... Noh, se on sitä kaukoidän laatua...siellä nuo Cabriat kai tehdään...?

Niinpä kai. Mutta on Premierillä ollut ongelmia laadun kanssa ihan brittilässäkin. Lähes koko 90-luvun tuotanto meni kirjavaksi, kun tehdas muutti värjäys- ja lakkaustekniikoitaan vuoden kahden välein. Parhaiten erot huomasi, kun tilasit vuoden vanhaan settiisi lisätomin. Saattoi kuulemma heittää aivan eri väreihin...
m© Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa.
Youni
25.05.2007 23:20:05
Niinpä kai. Mutta on Premierillä ollut ongelmia laadun kanssa ihan brittilässäkin. Lähes koko 90-luvun tuotanto meni kirjavaksi, kun tehdas muutti värjäys- ja lakkaustekniikoitaan vuoden kahden välein. Parhaiten erot huomasi, kun tilasit vuoden vanhaan settiisi lisätomin. Saattoi kuulemma heittää aivan eri väreihin...

Just. Noh, 2000-luvun puolella ei ole onneksi tuollaisista ongelmista kuullut.
sbege
26.05.2007 08:08:22
Mielettömän hieno palvelu Espoon musiikissa, ainakin siihen asti ku Juuso meittiä palveli. Kuulemma on lopettanu sielä. No toivotaan et tässä sodassa pärjätään ilman Juusoa..Stadin Soitin laineelta mielestäni tylyä palvelua tällaselle PA kannuttajalle. Kyselin sm57:n hintaa, ni myyjä jo tilas sen eikä senttiäkään alennuksia... Ja ne halppis kapulat aina lopussa hyllystä! (vaikkakin ihan jees tikut!). Me kaikki ei kuitenkaan olla torvensoittajia... Ja suuri maininta Salmisen Vekalle Lahteen! Jos Yamahat askarruttaa, ni Vekan tieto/taitoa ei voi muuta ku ihailla!!!! Meil on immeiset hieno harrasstus... jee...
Pavosen heska!
Bacchus
26.05.2007 10:59:13
Mielettömän hieno palvelu Espoon musiikissa, ainakin siihen asti ku Juuso meittiä palveli. Kuulemma on lopettanu sielä. No toivotaan et tässä sodassa pärjätään ilman Juusoa.

Juuso on nykyään Musamaailmassa duunissa. Sinne vain miestä moikkaamaan.

Espoon Musiikissa, Musamaailmassa, Fazerilla ja Levytukussa olen saanut hyvää palvelua. Asiantuntevia sällejä löytyy kaikista.
Anti-Matter Manifesto
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)