mokoma palikkaköökinklopinklappi 22.05.2007 14:34:25 | |
---|
Elikä meikällä on tämä kone http://www.netanttila.com/webapp/wc … rtmentId=20152&categoryId=31157 siinä windows xp ja ohjelmana cubase sx. rumpukoneena ezdrummer ja hypersonic synassa mutta enpä ole päässyt pidemmälle ku bassojen äänittelyyn kun äänittäessä rupeaa vähän rätisemään ja heittää "Ei Vastaa" -tilaan. Muistiakin juuri lisäsin 512mbstä 2gbiin. Koneen ominaisuuksien pitäisi kyllä riittää, nyt vituttaa aika rankasti kun ei mitää pääse tekemään eikä ymmärrä nuista mitää. Jos joku nörtti siellä osais auttaa ni ois tosi kiva.. NO NII JUSTIISA!!!
Missä antti?!? |
Ja äänikorttina oli? Dani |
Fortune 22.05.2007 22:13:08 | |
---|
Toimiiko äänitys muilla softilla, esim. Macin omalla Garagebandilla? Look behind you, a three-necked guitar!
|
mokoma palikkaköökinklopinklappi 23.05.2007 10:23:21 | |
---|
Ja äänikorttina oli? Creativen E-MU 0202 Toimiiko äänitys muilla softilla, esim. Macin omalla Garagebandilla? Ton kanssa ei pitäs olla ongelmaa, ja toimii äänitys cubasessakin, mutta ei aina ja ensiks tulee aina rätinää ennen ku räjähtää. NO NII JUSTIISA!!!
Missä antti?!? |
Kalmo 01.06.2007 13:08:38 | |
---|
Olen vähän ulalla. Tuosta linkistä avautui Mac-koneen esittelysivu, ja sinä sanot käyttäväsi Windows XP:tä???? Koneen specseissä sanotaan käyttöjärjestelmäksi Mac OS X. Yksi yleinen häiriöiden aiheuttaja on näytönohjain. Jos siinä on jotain säätömahdollisuuksia, niin se ei saisi olla millään "superpeliteho-asetuksilla". Kun en maceistä mitään tiedä, niin olen muuten hiljaa. Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
phiit 01.06.2007 13:36:31 (muokattu 01.06.2007 13:36:39) | |
---|
Olen vähän ulalla. Tuosta linkistä avautui Mac-koneen esittelysivu, ja sinä sanot käyttäväsi Windows XP:tä???? Koneen specseissä sanotaan käyttöjärjestelmäksi Mac OS X. Yksi yleinen häiriöiden aiheuttaja on näytönohjain. Jos siinä on jotain säätömahdollisuuksia, niin se ei saisi olla millään "superpeliteho-asetuksilla". Kun en maceistä mitään tiedä, niin olen muuten hiljaa. Macceihin saa asennettua myös Windows XP:n jos joku (hullu) näin haluaa tehdä |