Deino 19.05.2007 23:47:40 | |
---|
Unohdin taas. Mutta samapa se, ei ole mikään kummoinen sarja. |
JohnJ 20.05.2007 18:25:20 | |
---|
Ensi viikonloppuna tarvii muuten taas olla tarkkana. Sarja pistetään pakettiin neljällä viimeisellä jaksolla, joista kaksi lauantaina ja kaksi sunnuntaina. Näyttäis olevan vähän kiire Subtv:llä saada sarja pois kesäohjelmiston tieltä. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
sellisti 20.05.2007 22:23:53 | |
---|
Ensi viikonloppuna tarvii muuten taas olla tarkkana. Sarja pistetään pakettiin neljällä viimeisellä jaksolla, joista kaksi lauantaina ja kaksi sunnuntaina. Näyttäis olevan vähän kiire Subtv:llä saada sarja pois kesäohjelmiston tieltä. Jep, kunnon Twin Peaks -viikonloppu. Mikäs siinä, tunnelma varmaan tiivistyy loppua kohden joten mikäpä sen mukavampaa kuin katsella sarja loppuun tiiviinä pakettina eikä viikon katkolla. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
slipkorn 20.05.2007 23:47:24 | |
---|
Olipa hieno jakso ja sellainen lopetus, ettei millään malta viikkoa odotella. |
DVD-SOITIN 21.05.2007 00:26:33 | |
---|
Aivan helvetin uskomaton sarja. Ihan tolkuton suorastaan. Vaikea arvata odotanko sekuntikellon kanssa seuraavaa viikonloppua! Ikävää on toki se, kuinka tyhjä fiilis tulee kun sarja loppuu. :-( |
Artist 21.05.2007 07:36:31 | |
---|
Ikävää on toki se, kuinka tyhjä fiilis tulee kun sarja loppuu. :-( Joo, täytyy keksiä jotain, kun ei enää näe Audrey Hornea joka viikko televisiossa. :( "I wish life could be Swedish magazines." |
Apina Behavior 21.05.2007 07:56:42 | |
---|
Kertokaas mulle mikä tää Twin Peaks juttu on? Ikinä en oo kattonu |
Aivan helvetin uskomaton sarja. Ihan tolkuton suorastaan. Vaikea arvata odotanko sekuntikellon kanssa seuraavaa viikonloppua! Ikävää on toki se, kuinka tyhjä fiilis tulee kun sarja loppuu. :-( Mulle tulee hyvä fiilis, kun ohjelmapaikka vapautuu, niin päästään seuraamaan mahdollisesti hyviäkin ohjelmia. Meikäläinen ei ole katsonut viikkoihin Twin Peaksia, mennyt niin väkinäisiksi ja tylsiksi ne juonikulut siinä. Plääh... Ja yleensäkin sarja kuin sarja saa mennä aika huonoksi, että lopetan seuraamisen kesken kaiken. No, "nyt kävi näin." |
RocknRoll 21.05.2007 11:17:06 | |
---|
Vähän samaa vikaa juu, tyyliin ekan kauden taisin katsoa kokonaan sitten jakso sieltä täältä jäi välistä ja lopulta lopetin kokonaan katsomisen. Hyvä sarja joka on kuitenkin yksi tylsimmistä sarjoista ikinä. Weird.. |
käsi 21.05.2007 12:27:21 | |
---|
Vähän samaa vikaa juu, tyyliin ekan kauden taisin katsoa kokonaan sitten jakso sieltä täältä jäi välistä ja lopulta lopetin kokonaan katsomisen. Hyvä sarja joka on kuitenkin yksi tylsimmistä sarjoista ikinä. Weird.. Mielipiteensä kaikilla. Tosin sarja munkin mielestä latistuu ensimmäisen kauden jälkeen, säilyy sen mielenkiinto mun mielestä hyvänä loppuun asti. Sopivan outo sarja mun makuun, juonikuviot jäävät monesti varjoon tässä sarjassa koska mun mielestä sarjan fiilis nousee tärkeimmäksi elementiksi. Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla. |
MV 21.05.2007 14:15:00 | |
---|
Itse missasin tuon lauantain jakson kun ei pahemmin jaksanut innostaa. Eilisen katsoin taas väkisin. Lähiaikoina ollut aika tukevaa tuubaa nämä jaksot eli ei haittaa sarjan loppuminen todellakaan. Yleisestikin ottaen sarja oli iso pettymys. Ei se oikein riitä, että joka jaksossa on 10 minuuttia hyvää tavaraa. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Loijaa 21.05.2007 14:41:24 | |
---|
Tosin sarja munkin mielestä latistuu ensimmäisen kauden jälkeen Ensimmäinen kausi loppui oikeasti muuten kahdeksan jakson jälkeen eikä viidentoista, kuten MTV3 väitti. Heavy Metal Thunder |
käsi 21.05.2007 20:01:35 | |
---|
Ensimmäinen kausi loppui oikeasti muuten kahdeksan jakson jälkeen eikä viidentoista, kuten MTV3 väitti. tais loppua siihen jaksoon missä agentti cooperia ammuttiin jos oikein muistan. Omalla kirjoituksella tarkoitin oikeastaan sitä kohtaa jossa selvisi Laura Palmerin murhaaja. Sen jälkeen mun mielestä suurin jännitys katosi sarjasta, mutta toki pysyi hyvänä loppuun asti. Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla. |
Kampela77 26.05.2007 21:18:14 | |
---|
Tänään ja huomenna tulee sitten viimeiset Twin Peaksit. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Bonesaw 26.05.2007 21:21:17 (muokattu 26.05.2007 21:21:56) | |
---|
Toivottavasti nyt päräyttää kunnolla. Täytyy nyt sarjaa miltei joka jakson seuranneena sanoa,että on ollut kyllä suuri pettymys. Uskon silti päätösjaksoon. Joo'o |
MV 27.05.2007 02:34:20 | |
---|
Ite jätin tänään katsomatta. Huomenna voisi katsoa nyt sitten molemmat. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Artist 27.05.2007 12:35:38 | |
---|
Ai hemmetti, saa nähdä jääkö tänään viimeiset jaksot väliin, kun on menoa. :( Täytynee jostain etsiä sitten ne kaksi vikaa episodia, ehkä netistä löytynee. "I wish life could be Swedish magazines." |
Mimi 27.05.2007 15:56:34 | |
---|
Eilen unohdin katsoa, kun oli kaikenlaista. Piti laittaa nauhalle, mutta sekin livahti sitten unohduksiin. Tänään kyllä katsottava, toivottavasti pääsee vielä kärryille. |
JohnJ 27.05.2007 16:11:37 | |
---|
Mihin toi jälkimmäinen jakso loppui eilen? Lähetys oli kai myöhässä, joten digiboksin tallennus loppui vähän etuajassa. Filmi meni poikki siinä kohdassa kun jättiläinen katosi ja sen jälkeen kuvattiin Twin Peaksin eri paikkoja ja puhelin soi taustalla. Tapahtuiko siinä vielä mitään erikoista? Vaikutti kuitenkin jännältä kohdalta. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Bonesaw 27.05.2007 16:19:35 (muokattu 27.05.2007 16:22:47) | |
---|
Mihin toi jälkimmäinen jakso loppui eilen? Lähetys oli kai myöhässä, joten digiboksin tallennus loppui vähän etuajassa. Filmi meni poikki siinä kohdassa kun jättiläinen katosi ja sen jälkeen kuvattiin Twin Peaksin eri paikkoja ja puhelin soi taustalla. Tapahtuiko siinä vielä mitään erikoista? Vaikutti kuitenkin jännältä kohdalta. No lopussa Bob ilmestyi sinne metsän keskelle ja yhteen kivikkoon ilmestyi ne punaset liehuvat verhot ja jazz-biisi alkoi soimaan. Eli tässä tod.näk kuvattiin sitä Black Lodgen porttia. Edit. Nyt harmittaa kyllä kovasti,että menin "vahingossa " lukemaan ton sarjan loppuratkaisun. Toivottavasti nyt nää kaks viimistä jaksoa on kovia. Yleensä on muuten ollu tylsiä jaksoja,mutta sitten lopussa vasta alkaa tapahtumaan. Kuten nyt esim. tää viimeksi tullut jakso. Joo'o |