Aihe: Humppakesän avajaiset 3.6. - käytännön jutut, kamat, biisilista
1 2 3 4 5 611 12 13 14 15
jon lord
18.05.2007 17:44:33
Mä lupasin Baronille soittaa jonkun mun pianon tutkintobiisin. Jos enää muistan kuinka ne menee niin sitten. Muuten tyydyn myhäilemään taustalla ja ehkä piipahdan lavallakin.
COVS jäsen N.o 3
baron
18.05.2007 18:01:53

Mä lupasin Baronille soittaa jonkun mun pianon tutkintobiisin. Jos enää muistan kuinka ne menee niin sitten. Muuten tyydyn myhäilemään taustalla ja ehkä piipahdan lavallakin.

Kyllähän me loppuillasta voidaan vähän genreä laajentaa: Mä saan soittaa Hancockia ja Monkia ja sä Bachia ja Deep Purplea!
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
kuunsirppi
18.05.2007 18:21:24
Baron: Ranskalaiset korot - A-molli. Joku tytöistä saa tulla mukaan laulamaan, jos haluaa.

Mä voisin tulla, koska jos toi on eka biisi, niin voisin jopa vielä olla selvinpäin ;o))

Jos mahtuu toisen laulun laulaan, niin haluaisin laulaa sen Odotusta Pariisissa siinä tapauksessa, että saisin Jon Lordin komppaamaan ;o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
kuunsirppi
18.05.2007 18:22:44
Jussi!

Oliskos meidän biisi ja sitten tietysti komppiryhmä mukaan, vaikka se Jotain jää ja/tai Elämän syliin?
KoskPaavo
18.05.2007 18:22:57
Mä voisin tulla, koska jos toi on eka biisi, niin voisin jopa vielä olla selvinpäin ;o))

Jos mahtuu toisen laulun laulaan, niin haluaisin laulaa sen Odotusta Pariisissa siinä tapauksessa, että saisin Jon Lordin komppaamaan ;o)

"Pregnancy in Paris"
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
mack the knife
18.05.2007 18:37:34

Olisin mäkin voinu vaihteeksi sen kompata, mutta eisevväliä. :)
COVS n:o 1.
isojussi
18.05.2007 18:37:36 (muokattu 18.05.2007 20:43:15)
Jussi!

Oliskos meidän biisi ja sitten tietysti komppiryhmä mukaan, vaikka se Jotain jää ja/tai Elämän syliin?

Kyä se käy.

Mä voisin vetästä Myrskyn jälkeen ainaskin. Ja saataisko "Punatukkaiselle tytölleni" joku muikee hidas jazzbolero?

EDIT: Sain äsken päähäni ruveta laulamaan Sway:ta. Käy sekin.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
kuunsirppi
18.05.2007 19:27:22
Olisin mäkin voinu vaihteeksi sen kompata, mutta eisevväliä. :)

Ei oo mulle väliä. Kaikille se vaan ei oo ihan tuttu.
half
18.05.2007 20:46:34 (muokattu 18.05.2007 20:53:10)
Baron: Ranskalaiset korot - A-molli. Joku tytöistä saa tulla mukaan laulamaan, jos haluaa.

Voisin oksentaa ja bassotella Paha oot H-molli ja vaikka Friduna skikuna F-duuri tai W`ll meet again F-duuri tai jotain näistä tai muista. Olen käytettävissä basson kera erilaisiin säestystehtäviin.
baron
18.05.2007 23:05:26

Please, kertokaa piisienne sävellajït.

(Just in case that huippukiipparistit Jon Lord tai Mackie on ryyppäämässä tai ei ryyppäämässä!
Martso
18.05.2007 23:07:49
Eihän sitä tiedä, jos saan tuon naapuirin kiipparistin innostumaan, niin sitä saattais vaikka käydä huvikseen sunnuntaiajelulla. Soittaminen on tosin poislaskettu judennssi: mulla on vapaapäivä silloin.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
baron
18.05.2007 23:17:52

Eihän sitä tiedä, jos saan tuon naapuirin kiipparistin innostumaan, niin sitä saattais vaikka käydä huvikseen sunnuntaiajelulla. Soittaminen on tosin poislaskettu judennssi: mulla on vapaapäivä silloin.

Ei voi olla: Koskaan ei vielä TM-miiteissä olla kuultu ammattimaista trumpettia ja itse asiassa ei minkäännäköistä!
Tuu niin mä soitan sut kiippareilla suohon (Tai sitten päinvastoin)
isojussi
18.05.2007 23:40:05

Noooohhh - älä ny. Soittaahan ne muutkin prot joskus huvikseen. Saat kokeilla mun venttiilipasuunaa.
baron
18.05.2007 23:51:08 (muokattu 18.05.2007 23:52:04)

Mä en ole pro muuten. Ei vaan totaalivapaapäiviä on pakko pitää, kun tulee soitettua aika kiitettäviä määriä.

Tä???
Mä en pilliinpuhaltamisesta mitään tiedä mutta kiippareista jotain: Sjatoslav Richter joka treenasi 6 tuntia päivittäin on sanonut että jos hän päivän lintsaa, hän huomaa sen itse ja jos kaksi päivää, arvostelijatkin.
Siks mä en uskalla jättää treenaamatta:-)
isojussi
19.05.2007 10:49:32
Et sä Baron tiäkkän. Kyllä niitä välipäiviä noilla soittomäärillä pakko pitää.
manjaana
19.05.2007 11:03:48
Kyä se käy.

Mä voisin vetästä Myrskyn jälkeen ainaskin. Ja saataisko "Punatukkaiselle tytölleni" joku muikee hidas jazzbolero?

EDIT: Sain äsken päähäni ruveta laulamaan Sway:ta. Käy sekin.

Älkää unohtako humppaa, nuo muistaakseni Vanhamin suosikkeja... :)

Keltaiset Banaanit
Autotyttö
Tammerkoski
Pihapihlaja
Tahiti
Elaine
Sahara
-Tuju akka-
isojussi
19.05.2007 11:09:08
Älkää unohtako humppaa, nuo muistaakseni Vanhamin suosikkeja... :)...

Eihän se oo kai ees tulossa, että jos ainakin vedetään se taannoin paljonpuhuttu Annabella?
manjaana
19.05.2007 11:42:02
Eihän se oo kai ees tulossa, että jos ainakin vedetään se taannoin paljonpuhuttu Annabella?

Juu ja tuleeko ÄM?? sillähän oli se hyvä jenkan rutkutus siitä hevosen puhdistamisesta tai jotain....
-Tuju akka-
kuunsirppi
19.05.2007 13:49:20
No voikos tällä kertaa laulaa sitä Vanhaa swingiä ;o))
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)