jon lord 18.05.2007 17:44:33 | |
---|
Mä lupasin Baronille soittaa jonkun mun pianon tutkintobiisin. Jos enää muistan kuinka ne menee niin sitten. Muuten tyydyn myhäilemään taustalla ja ehkä piipahdan lavallakin. COVS jäsen N.o 3 |
baron 18.05.2007 18:01:53 | |
---|
Mä lupasin Baronille soittaa jonkun mun pianon tutkintobiisin. Jos enää muistan kuinka ne menee niin sitten. Muuten tyydyn myhäilemään taustalla ja ehkä piipahdan lavallakin. Kyllähän me loppuillasta voidaan vähän genreä laajentaa: Mä saan soittaa Hancockia ja Monkia ja sä Bachia ja Deep Purplea! Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
kuunsirppi 18.05.2007 18:21:24 | |
---|
Baron: Ranskalaiset korot - A-molli. Joku tytöistä saa tulla mukaan laulamaan, jos haluaa. Mä voisin tulla, koska jos toi on eka biisi, niin voisin jopa vielä olla selvinpäin ;o)) Jos mahtuu toisen laulun laulaan, niin haluaisin laulaa sen Odotusta Pariisissa siinä tapauksessa, että saisin Jon Lordin komppaamaan ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 18.05.2007 18:22:44 | |
---|
Jussi! Oliskos meidän biisi ja sitten tietysti komppiryhmä mukaan, vaikka se Jotain jää ja/tai Elämän syliin? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Mä voisin tulla, koska jos toi on eka biisi, niin voisin jopa vielä olla selvinpäin ;o)) Jos mahtuu toisen laulun laulaan, niin haluaisin laulaa sen Odotusta Pariisissa siinä tapauksessa, että saisin Jon Lordin komppaamaan ;o) "Pregnancy in Paris" "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
mack the knife 18.05.2007 18:37:34 | |
---|
Mä voisin tulla, koska jos toi on eka biisi, niin voisin jopa vielä olla selvinpäin ;o)) Jos mahtuu toisen laulun laulaan, niin haluaisin laulaa sen Odotusta Pariisissa siinä tapauksessa, että saisin Jon Lordin komppaamaan ;o) Olisin mäkin voinu vaihteeksi sen kompata, mutta eisevväliä. :) COVS n:o 1. |
isojussi 18.05.2007 18:37:36 (muokattu 18.05.2007 20:43:15) | |
---|
Jussi! Oliskos meidän biisi ja sitten tietysti komppiryhmä mukaan, vaikka se Jotain jää ja/tai Elämän syliin? Kyä se käy. Mä voisin vetästä Myrskyn jälkeen ainaskin. Ja saataisko "Punatukkaiselle tytölleni" joku muikee hidas jazzbolero? EDIT: Sain äsken päähäni ruveta laulamaan Sway:ta. Käy sekin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 18.05.2007 19:27:22 | |
---|
Olisin mäkin voinu vaihteeksi sen kompata, mutta eisevväliä. :) Ei oo mulle väliä. Kaikille se vaan ei oo ihan tuttu. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
half 18.05.2007 20:46:34 (muokattu 18.05.2007 20:53:10) | |
---|
Baron: Ranskalaiset korot - A-molli. Joku tytöistä saa tulla mukaan laulamaan, jos haluaa. Voisin oksentaa ja bassotella Paha oot H-molli ja vaikka Friduna skikuna F-duuri tai W`ll meet again F-duuri tai jotain näistä tai muista. Olen käytettävissä basson kera erilaisiin säestystehtäviin. |
baron 18.05.2007 23:05:26 | |
---|
Please, kertokaa piisienne sävellajït. (Just in case that huippukiipparistit Jon Lord tai Mackie on ryyppäämässä tai ei ryyppäämässä! Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Martso 18.05.2007 23:07:49 | |
---|
Eihän sitä tiedä, jos saan tuon naapuirin kiipparistin innostumaan, niin sitä saattais vaikka käydä huvikseen sunnuntaiajelulla. Soittaminen on tosin poislaskettu judennssi: mulla on vapaapäivä silloin. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
baron 18.05.2007 23:17:52 | |
---|
Eihän sitä tiedä, jos saan tuon naapuirin kiipparistin innostumaan, niin sitä saattais vaikka käydä huvikseen sunnuntaiajelulla. Soittaminen on tosin poislaskettu judennssi: mulla on vapaapäivä silloin. Ei voi olla: Koskaan ei vielä TM-miiteissä olla kuultu ammattimaista trumpettia ja itse asiassa ei minkäännäköistä! Tuu niin mä soitan sut kiippareilla suohon (Tai sitten päinvastoin) Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
isojussi 18.05.2007 23:40:05 | |
---|
Eihän sitä tiedä, jos saan tuon naapuirin kiipparistin innostumaan, niin sitä saattais vaikka käydä huvikseen sunnuntaiajelulla. Soittaminen on tosin poislaskettu judennssi: mulla on vapaapäivä silloin. Noooohhh - älä ny. Soittaahan ne muutkin prot joskus huvikseen. Saat kokeilla mun venttiilipasuunaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Martso 18.05.2007 23:46:24 | |
---|
Noooohhh - älä ny. Soittaahan ne muutkin prot joskus huvikseen. Saat kokeilla mun venttiilipasuunaa. Mä en ole pro muuten. Ei vaan totaalivapaapäiviä on pakko pitää, kun tulee soitettua aika kiitettäviä määriä. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
baron 18.05.2007 23:51:08 (muokattu 18.05.2007 23:52:04) | |
---|
Mä en ole pro muuten. Ei vaan totaalivapaapäiviä on pakko pitää, kun tulee soitettua aika kiitettäviä määriä. Tä??? Mä en pilliinpuhaltamisesta mitään tiedä mutta kiippareista jotain: Sjatoslav Richter joka treenasi 6 tuntia päivittäin on sanonut että jos hän päivän lintsaa, hän huomaa sen itse ja jos kaksi päivää, arvostelijatkin. Siks mä en uskalla jättää treenaamatta:-) Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
isojussi 19.05.2007 10:49:32 | |
---|
Et sä Baron tiäkkän. Kyllä niitä välipäiviä noilla soittomäärillä pakko pitää. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
manjaana 19.05.2007 11:03:48 | |
---|
Kyä se käy. Mä voisin vetästä Myrskyn jälkeen ainaskin. Ja saataisko "Punatukkaiselle tytölleni" joku muikee hidas jazzbolero? EDIT: Sain äsken päähäni ruveta laulamaan Sway:ta. Käy sekin. Älkää unohtako humppaa, nuo muistaakseni Vanhamin suosikkeja... :) Keltaiset Banaanit Autotyttö Tammerkoski Pihapihlaja Tahiti Elaine Sahara -Tuju akka- |
isojussi 19.05.2007 11:09:08 | |
---|
Älkää unohtako humppaa, nuo muistaakseni Vanhamin suosikkeja... :)... Eihän se oo kai ees tulossa, että jos ainakin vedetään se taannoin paljonpuhuttu Annabella? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
manjaana 19.05.2007 11:42:02 | |
---|
Eihän se oo kai ees tulossa, että jos ainakin vedetään se taannoin paljonpuhuttu Annabella? Juu ja tuleeko ÄM?? sillähän oli se hyvä jenkan rutkutus siitä hevosen puhdistamisesta tai jotain.... -Tuju akka- |
kuunsirppi 19.05.2007 13:49:20 | |
---|
No voikos tällä kertaa laulaa sitä Vanhaa swingiä ;o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |