bedlam 09.03.2007 20:41:44 (muokattu 09.03.2007 20:42:42) | |
---|
Nää kyl toimii yllättävän hyvin! Olisivat piipanneet amerikanlähetykset erikseen, vähän hassua että kaikki F-sanat on sensuroitu jo tuossa esitysvaiheessa esittäjien toimesta. Ei kovin kapinallista meininkiä! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
carnation 09.03.2007 21:17:36 (muokattu 09.03.2007 21:18:26) | |
---|
Nää kyl toimii yllättävän hyvin! Jepujepu, itse jumituin myös katsomaan tuota unpluggedia MTV:ltä. Kappaleista tuli tuollaisten sovitusten myötä yllättävän vahvaa melodiaa esiin, etenkin Freak on a leashissa. Rokkiversioissa se melodisuus tuppaa yleensä jäämään rähjäyksen ja vahvan bassosoundin alle. Ei hassumpia esityksiä ollenkaan, toimi mulle oikeastaan paremmin kuin nämä studioversiot. Amy Leen laulu antaa kivaa lisäväriä hommaan. Creepissä Jonathan Davis osaa laulaa jopa ihan oikeasti. Toimiihan tuo. |
M!Xu 20.04.2007 21:13:44 | |
---|
Tietääkös kukaan, kuka on tulossa Kornin lämppräiksi tälle tämän kesän keikalle? Kiinostais vaan, tuleeko kukaan kenet mä voisin tuntee... Odotan keikkaa kovasti. Varmasti kovaa tavaraa, varsinkin ton uuden rumpalin kanssa. Kyllähän toikin tieto löytyy kaivamalla, mutten jaksa. pöö |
maple 21.04.2007 19:04:17 (muokattu 21.04.2007 19:08:34) | |
---|
Tietääkös kukaan, kuka on tulossa Kornin lämppräiksi tälle tämän kesän keikalle? Kiinostais vaan, tuleeko kukaan kenet mä voisin tuntee... Odotan keikkaa kovasti. Varmasti kovaa tavaraa, varsinkin ton uuden rumpalin kanssa. Kyllähän toikin tieto löytyy kaivamalla, mutten jaksa. "The band will headline the 2007 Family Values tour starting in mid-July, with Evanescence, Hellyeah, Atreyu, Trivium and Flyleaf also on the bill." Ois kyl varmaan tiukka setti, etenki ku Jordison on saatu rumpuihin. "The light was yellow, sir."
-Elwood Blues |
Ziggy Bubba 22.04.2007 00:19:09 (muokattu 22.04.2007 00:19:31) | |
---|
"The band will headline the 2007 Family Values tour starting in mid-July, with Evanescence, Hellyeah, Atreyu, Trivium and Flyleaf also on the bill." Taitaa olla eri kiertue tuo... Ois kyl varmaan tiukka setti, etenki ku Jordison on saatu rumpuihin. Jaa mihin on saatu Jordison rumpuihin? KoRnissa ainakin skulailee kannuja tietääkseni nykyään "vanha herra" Terry Bozzio. Myspace.com/Crookmachine |
Twist 22.04.2007 00:30:41 | |
---|
Jaa mihin on saatu Jordison rumpuihin? KoRnissa ainakin skulailee kannuja tietääkseni nykyään "vanha herra" Terry Bozzio. Slipknot drummer Joey Jordison will be replacing back up drummer Terry Bozzio who quit from KoRn last month, PR Newswire reports. Oops, I twisted again... |
Ziggy Bubba 22.04.2007 01:31:41 (muokattu 22.04.2007 01:32:11) | |
---|
Slipknot drummer Joey Jordison will be replacing back up drummer Terry Bozzio who quit from KoRn last month, PR Newswire reports. Oho, enpä ollu kuullu.. Ei sitten ukko kauaa bändissä viihtynyt. Tuolta KoRnin rumpupalliltahan katoaa miehiä kuin Spinal Tapista ikään :D Aijai, hauska kattoa miten JJ vetää KoRnissa, varmaan tutun pätevästi. Myspace.com/Crookmachine |
Zieberheim 22.04.2007 02:00:19 | |
---|
Tuolta KoRnin rumpupalliltahan katoaa miehiä kuin Spinal Tapista ikään :D Eikai tämän Bozzion pitänyt ollakaan bändissä kuin uuden levyn äänitysten ajan? JJ:hän vaan tuuraa Silveriaa tulevan kiertueen ajan. Born free to be
powerless to change the world |
Twist 22.04.2007 05:57:39 | |
---|
Eikai tämän Bozzion pitänyt ollakaan bändissä kuin uuden levyn äänitysten ajan? JJ:hän vaan tuuraa Silveriaa tulevan kiertueen ajan. jeps... näin on näreet *peukku* Oops, I twisted again... |
nahkalipsi 17.05.2007 10:21:09 | |
---|
www.myspace.com/korn -sivustolla kuunneltavana pari uutta biisiä tulevalta levyltä. Tykkää kuka tykkää. Mä luulen, että jos keikalla ei uudet biisit vakuuta ni jää levy ostamatta. Alkaa menemään toi musa jo niiiiin kauas siitä Kornista mistä alun perin aloin diggailemaan. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Alkaa menemään toi musa jo niiiiin kauas siitä Kornista mistä alun perin aloin diggailemaan. Todellakin. Ihme vääntöä nuo uudet biisit, ei oikein uponnut. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
miscage 17.05.2007 12:42:16 (muokattu 17.05.2007 12:43:54) | |
---|
Musta noi uudet kipaleet kuulosti vähän paremmilta kuin edellislevyn veisut, samalla meiningillä mutta ikäänkuin oltaisi saatu tuotanto/bändi-soundi vähän paremmin yksiin. "I Will Protect You" oli noista parempi, siinä oli sellaista uhkaava tunnelmaa, Evolution oli melko perusralli. E: Ja viimeeksi mainitussa se sitä Bozzion mukana oloa oli tuotu hieman esiin... "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
nahkalipsi 12.06.2007 08:24:59 (muokattu 12.06.2007 08:25:25) | |
---|
Eipä tuo keikkakaan oikeen vakuuttanut. Miksi tosta showstakin oli pitänyt tehdä tollasta hirveetä progeilua? Monet biisit kuulosti ihan perseeltä. mm. shoots and ladders. Sinänsä kiva, että uudistavat showta joka kerta mutta.... Kyllä se hartwallin veto oli vähän toista. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Narcosynthesis 12.06.2007 08:51:57 | |
---|
Jep, toisaalta oli tutun kova meininki ja vetivät suurin piirtein ne biisit, mitä halusin itse salaa mielessäni kuulla (no, Trash jäi pois ja ADIDAS) ja äijillä näytti olevan lavallakin hauskaa. Toisaalta, ehkä tämä nyt on tällaista nillitystä, mutta en oikein innostunut niistä ylimääräisistä perkussionisteista. Suurin pettymykseni oli kuitenkin Joey Jordison, jonka soittoa slipknotissa olen aina diggaillut ja äijä on ollut tosi iso vaikuttaja meikäläiselle rumpalina. KoRnin kanssa ei kuitenkaan vain oikein toiminut. Joey soitti tosi tiukasti, mutta samalla KoRnille ominainen groove katosi jonnekin aika pahasti. Samoin se tuplabasaripöristely kävi ottamaan pattiin. Kyllä kaikki tietävät, että Joeylla on hyvä tuplatekniikka, mutta se, että sopiiko se koRnin biiseihin on ihan eri asia. Minun mielestäni ei sopinut. Komppaan myös ylempänä tullutta mainintaa siitä, että menivät iki-ihanan Shoots & Laddersin pilaamaan uudella "sovituksella", perkele! Hassua kuitenkin, mutta nillityksestä huolimatta keikasta jäi ihan hyvä maku suuhun. Olisin vain halunnut olla pitissä niinkuin Hartwall Areenassakin. Uusi materiaali (Evolution) ei kuitenkaan ainakaan vielä vakuuttanut lainkaan. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
M!Xu 12.06.2007 10:35:35 | |
---|
Mun mielestä vetivät aika kovan keikan. En mikään hoosee KoRn fani oo, mutta kyllä mä suurimman osan biiseistä tunnistin. Keikan aluks oli vähän semmonen "Äääh..." fiilis, mut kyl se loppua kohden alkoi potkia ja kovaa. Ne kolme rumpaliakin toimi hyvin eikä saunditkaan ollu ihan paskoja. Valot oli hianot! Heh. Hyvin se JJ paukutti. Itte tykkäsin niistä tuplabasarijutuista joita se heitteli sinne tänne. Kaikin puolin hieno show. Eikä se uusikaan biisi mikään paska ollu. On se menny pikkasen melodisempaan suuntaan, mutta toimi silti, omasta mielestä pöö |
phiit 12.06.2007 10:44:18 | |
---|
keikka oli "ok", ihan hyvin vetivät mutta ylimääräiset kilkattajat pois lavalta, soundit oli myös aika puuroa paikoitellen mutta näin se on melkein aina jäähallissa :/ |
KillingMachine 12.06.2007 11:48:14 | |
---|
Oliko peräti kolmas kerta kun Korn käväs suomessa ja en vieläkään päässy kattomaan. No, toivottavasti heittäs vielä yhen ainakin niin että siinä samaan aikaan ei olisi kovin montaa muuta isompaa keikkaa. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
black87 12.06.2007 18:39:18 | |
---|
mikä se lämppäri nyt sit oli? |
ramionparas 12.06.2007 19:33:17 | |
---|
Crumbland... ihan tuntematon..miksiköhän tota keikkaa muutens edes mainostettiin"familyvalues" keikaksi..tai ainakin se mainosjuliste.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Ziggy Bubba 16.06.2007 22:13:16 (muokattu 16.06.2007 22:29:26) | |
---|
Jäipä multakin tuo keikka näkemättä, mutta Hartwallilta on vielä lämpimät muistot :) Tuon uuden kokoonpanon tuoretta livekuntoa voi fiilistellä mun tapaan vaikka tuolta: http://www.youtube.com/results?search_query=korn+live+2007&search= E: Vetikö ne pätkän Slipknotin Blister Existsin marssibiittiä myös Stadissa Shoots & Laddersin alkuun? Myspace.com/Crookmachine |