Aihe: Twin Peaks - Uusintakierroksen tahtiin katsoville
1 2 3 4 521 22 23 24 2555 56 57 58 59
ozz3
09.05.2007 12:59:47
Tuo oli viimeisin jakso oli kyllä aivan saakelin mainio. Palattiin taas siihen, mistä tässä sarjassa on kysymys. Eikä sitä edeltänytkään huono ollut.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
sellisti
09.05.2007 23:05:53
Tuo oli viimeisin jakso oli kyllä aivan saakelin mainio. Palattiin taas siihen, mistä tässä sarjassa on kysymys. Eikä sitä edeltänytkään huono ollut.

Kyllä... ei voi kuin harmitella, että teeveeyhtiö ei antanut Lynchin ja kumppanien tehdä sarjasta vapain käsin sellaista kuin olisivat visioineet. Twin Peaks voisi olla vielä huikeampi kuin mitä se jo nyt on. Harmittaa myös ettei Lynch itse ohjannut kuin muutaman jakson, hänen käsialansa on kuitenkin omaa luokkaansa.

Paljon hehkutettua päätösjaksoa odotellessa..! :)
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Ali
10.05.2007 10:04:33

Kyllä... ei voi kuin harmitella, että teeveeyhtiö ei antanut Lynchin ja kumppanien tehdä sarjasta vapain käsin sellaista kuin olisivat visioineet. Twin Peaks voisi olla vielä huikeampi kuin mitä se jo nyt on.

Mielestäni ABC ei rajoittanut Lynchin ja Frostin luomistyötä kovinkaan paljoa. Syy sarjan loppumiseen oli yksinkertaisesti romahtaneet katsojaluvut.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
InYourFace90
10.05.2007 12:26:06
Mielestäni ABC ei rajoittanut Lynchin ja Frostin luomistyötä kovinkaan paljoa. Syy sarjan loppumiseen oli yksinkertaisesti romahtaneet katsojaluvut.

Sitä ei kyllä uskoisi.
Up The Irons!
Jag
10.05.2007 13:06:52

ABC painosti käsikirjoittajia paljastamaan murhaajan pelätessään sarjan katsojalukujen putoamista. Eli oli pelko, että ihmisten mielenkiinto ei olisi säilynyt tuon mysteerin nojassa. Mutta siinä kävikin sitten juuri päin vastoin. Murhaajan paljastumisen jälkeen katsojaluvut romahtivat jonka jälkeen sarja lopetettiin.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
JohnJ
10.05.2007 13:20:41
ABC painosti käsikirjoittajia paljastamaan murhaajan pelätessään sarjan katsojalukujen putoamista. Eli oli pelko, että ihmisten mielenkiinto ei olisi säilynyt tuon mysteerin nojassa. Mutta siinä kävikin sitten juuri päin vastoin. Murhaajan paljastumisen jälkeen katsojaluvut romahtivat jonka jälkeen sarja lopetettiin.

En yhtään ihmettele, onhan muutama tuon paljastumisen jälkeinen jakso helvetin tylsää tavaraa ja muuttavat sarjan lähes saippuaoopperaksi. Tuo paljastumisjakso kyllä tyhjensi koko pajatson jo aika totaalisesti, ja kaikki alkaa tavallaan tyhjästä sen jälkeen.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
sellisti
10.05.2007 15:03:42

Juuri näin. Plus että sarjan lähetysaika siirrettiin torstaista lauantaille, mikä tekijöiden mielestä oli lopullinen kuolinisku. Lynch on itse sanonut, että hän olisi halunnut tehdä sarjasta sellaisen, että itse murhatutkimus olisi pikku hiljaa jäänyt taka-alalle, kun muut tapahtumat olisivat vähitellen nousseet mielenkiintoisemmiksi ja tärkeämmiksikin. Nyt suunnitelma vesittyi, kun murhaaja jouduttiin paljastamaan ikään kuin töksähtäen, eikä näissä muissa kantavissa teemoissa oltu ehditty vielä riittävän pitkälle. Sitähän tässä just sietää harmitella, ettei tv-yhtiö uskaltanut katsoa yhtään pitemmälle vaan toimi aika lyhytnäköisesti. Ymmärtääkseni yksi syy Fire Walk With Me -leffan tekoon olikin se, että Lynchillä jäi Twin Peaksin kanssa kesken niin monta juttua, jotka hän olisi halunnut sarjassa ottaa vielä esiin. Lynch on myös sanonut että toisen tuotantokauden lopun ei pitänyt olla koko sarjan loppu vaan tavallaan toimia cliffhangerina seuraavaa kautta varten, mutta sitähän ei enää sitten tullutkaan. En itse tiedä miten sarja loppuu, ja toivottavasti en spoilaudukaan, mutta sen verran olen lukenut että ilmeisen järkyttävään tilanteeseen jää.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
LiiMaNHeNKi
10.05.2007 15:09:23
En yhtään ihmettele, onhan muutama tuon paljastumisen jälkeinen jakso helvetin tylsää tavaraa ja muuttavat sarjan lähes saippuaoopperaksi. Tuo paljastumisjakso kyllä tyhjensi koko pajatson jo aika totaalisesti, ja kaikki alkaa tavallaan tyhjästä sen jälkeen.

Niinpä, jos eivät olisi ryssineet niitä muutamaa jaksoa siinä välissä, vaan olisivat saaneet lisättyä heti kierroksia, olisi Twin Peaks varmasti muodostunut todelliseksi mahtisarjaksi. Harmi.
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
Henko
12.05.2007 00:53:26

Pakko myöntää, että vaikka sarja himmaa paikallaan kun kaikki vaan rakastuu, on päätösjakso aika murskaava.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
InYourFace90
12.05.2007 11:58:20
Meneekö tänään Euroviisut ja Twin Peaks päällekkäin?
Up The Irons!
ozz3
12.05.2007 13:40:12
Meneekö tänään Euroviisut ja Twin Peaks päällekkäin?

Kyllä näin näkyy olevan. Taitaa mennä nauhoitteluhommiksi sitten, kun olen Senaatintorille menossa kisoja katsomaan....
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
InYourFace90
12.05.2007 14:03:14
Onneks itellä on kaik DVD:llä. Just katon melkeen yhteen putkeen.

Paljonko oli dvd hintaa?
Up The Irons!
lethus1
12.05.2007 14:40:26
Pakko myöntää, että vaikka sarja himmaa paikallaan kun kaikki vaan rakastuu, on päätösjakso aika murskaava.

Se että kaikki vaan rakastuu tekee päätösjaksosta vielä murkaavamman. Tsiigasin eilen dvd:ltä. Oli se taas vaan niin helvetin hiano.
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
Henko
13.05.2007 16:35:34

Paljonko oli dvd hintaa?

Sehän on kolmeen poksiin jaettu, eka kausi, ja toisen kauden eka ja loppupuolisko. Eiköhän ne alle kolmekymppiä kpl kaikki oo.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
Mimi
13.05.2007 17:10:35
Jaah. Eilisestä jaksosta en sitten taas muista paljoakaan. Nukahdin taas.

Windom käväsi viemässä jonkun kirjeen sinne hotelliin, Audreylle muistaakseni. Menikö se perille ja mitä siinä sitten oli? Joku Leon kirjoittama juttu?

Tapahtuiko mitään muuta nasevaa? Alun olin hereillä, mutta varmaan puolessa välissä tipahdin.
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Creating the Monster - kirpparikamasta designvaatteeksi?
Klassikko
13.05.2007 17:42:06
Windom käväsi viemässä jonkun kirjeen sinne hotelliin, Audreylle muistaakseni. Menikö se perille ja mitä siinä sitten oli? Joku Leon kirjoittama juttu?

Tuo oli ihan lopussa, ei siinä muuta tainnut olla kuin että Coop löysi huoneestaan sen naisensa "kuolinnaamion" tms. ja oliko Windom-setä jättänyt ääniviestin.
"I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth)
Mimi
13.05.2007 18:25:17
Tuo oli ihan lopussa,

Ai oli... ok.

ei siinä muuta tainnut olla kuin että Coop löysi huoneestaan sen naisensa "kuolinnaamion" tms. ja oliko Windom-setä jättänyt ääniviestin.

Tähän heräsin taas.

Mitähän siinä välillä tapahtui sitten?
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Creating the Monster - kirpparikamasta designvaatteeksi?
Klassikko
13.05.2007 18:56:02 (muokattu 13.05.2007 18:58:52)
Mitähän siinä välillä tapahtui sitten?

Ei mitään muistaakseni?

Mutta Audrey, siinä Scarlett-asussa - UUH. Oisin kyllä ollut valmis liittymään etelävaltioihin siltä seiso... istumalta!
"I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth)
InYourFace90
13.05.2007 21:37:00
Eilen jäi näkemättä Twin Peaks, mutta tänään näkee.
Up The Irons!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)